Lika bra argument som något annat. Hade du gått på dejten?
Nä vi har nästan haft ihop det en gång, men det gick inte för vi är för bra vänner. Är inte ett dugg attraherad av honom.. tyvärr, han är en bra kille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lika bra argument som något annat. Hade du gått på dejten?
Nej.Ännu en Tinder-fråga: ser man vilka som har betal-Tinder? (Minns inte vad det heter)
Haha men tillräckligt din typ för att vara vännerDet där skulle kunna vara en kompis till mig
Arrogant och kaxig af men snygg så han kommer undan med det
Jag hade aldrig swipat höger, är inte min typ alls.
Haha men tillräckligt din typ för att vara vänner
Nu dejtar ju inte jag längre men gillar dig så kanske skulle börjat swipa höger på liknande profilerJa, vi är extremt lika
Nu dejtar ju inte jag längre men gillar dig så kanske skulle börjat swipa höger på liknande profiler
Han kan flytta hitJag har rekommenderat honom till @Zinfernia
Hon behöver bara lämna storstan och flytta hit
Han kan flytta hit
Ja, du är också välkommen hitMen jag då
Det tycker jag! Jag förstår det som att ni inte jobbar jättenära varann?Får upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...
Får upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...
Får upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...
Tänker beror lite på hur ditt jobb ser ut. Är det ett litet företag kan det ju kännas udda att gå via internet istället för irl om man ändå jobbat nära varandra. Eller ja vissa jobbar ju knappt längre på jobbet utan hemifrån mer än de är på plats på kontoret. Så beror på. Jag personligen har alltid tänkt att jobb är jobb och fritid är fritid. Sen om jag hållit det så jämt är väl lite mer tveksamtFår upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...
Tänker beror lite på hur ditt jobb ser ut. Är det ett litet företag kan det ju kännas udda att gå via internet istället för irl om man ändå jobbat nära varandra. Eller ja vissa jobbar ju knappt längre på jobbet utan hemifrån mer än de är på plats på kontoret. Så beror på. Jag personligen har alltid tänkt att jobb är jobb och fritid är fritid. Sen om jag hållit det så jämt är väl lite mer tveksamt
Viktiga är väl vad som känns bra för dig. Är ju inte ens säkert att ni matchar oavsett så
Jaaaa! Swipe:a höger. Det kan ju vara ditt livs stora kärlek. Och han har ju redan sett dig på Tinder om du ser honom, så det är ju redan pinsamt ifall det skulle vara så.Får upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...