Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande 🙈 vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...

Jag och N jobbar på samma jobb. 🙈 Därför jag var tveksam till något. Men vi jobbar inte ihop alls, N är på en annan avdelning, plus att vi går om varandra tidsmässigt många gånger. Skulle det skita sig så kanske vi behöver ha en morgonrapport (ihop med 8 till) och kanske se varandra i dörren när kvällsskifte slutar 4-5 ggr på en månad, så det känns inte allt för jobbigt. Kvällarna går dessutom att undvika helt om man segar vid ombyte. 😅

Nu har det tack och lov gått bra, och vi har hängt ihop i 5 månader ganska precis nu. Jag ångrar då inte att jag tackade ja till en dejt! 😍

Däremot så hade jag kanske inte gjort det om vi jobbade ihop 7-16, mån-fre… Om jag inte var beredd på att byta jobb då.

Får upp en kille på tinder som jag träffat ett par gånger i jobbet. Ser bra ut verkar trevlig. Verkar väldigt bra efter lite googlande 🙈 vågar jag svajpa ja på honom? Tänker om det blir pinsamt på jobbet...
Tänker beror lite på hur ditt jobb ser ut. Är det ett litet företag kan det ju kännas udda att gå via internet istället för irl om man ändå jobbat nära varandra. Eller ja vissa jobbar ju knappt längre på jobbet utan hemifrån mer än de är på plats på kontoret. Så beror på. Jag personligen har alltid tänkt att jobb är jobb och fritid är fritid. Sen om jag hållit det så jämt är väl lite mer tveksamt 😅
Viktiga är väl vad som känns bra för dig. Är ju inte ens säkert att ni matchar oavsett så :)

Tänker beror lite på hur ditt jobb ser ut. Är det ett litet företag kan det ju kännas udda att gå via internet istället för irl om man ändå jobbat nära varandra. Eller ja vissa jobbar ju knappt längre på jobbet utan hemifrån mer än de är på plats på kontoret. Så beror på. Jag personligen har alltid tänkt att jobb är jobb och fritid är fritid. Sen om jag hållit det så jämt är väl lite mer tveksamt 😅
Viktiga är väl vad som känns bra för dig. Är ju inte ens säkert att ni matchar oavsett så :)

Nu har jag swajpat ja iaf, det blev ingen match än så vi får väl se. Det är ett större företag så vi jobbar inte i samma grupp men kan ev stöta ihop då och då.

Jaaaa! Swipe:a höger. Det kan ju vara ditt livs stora kärlek. Och han har ju redan sett dig på Tinder om du ser honom, så det är ju redan pinsamt ifall det skulle vara så.

Jag har fortsatt att höras med nr 3 ofta sen vi sågs, men så innan helgen frågade jag om vi kunde planera att ses för det var första helgen han sa han kunde sedan vi sågs sist, men han skulle fixa med huset som ska säljas, vilket jag har full förståelse förr. Dock svarade han att han "hellre gjort annat" men inte att han hellre setts, så vet inte vad det betyder. Att skriva är hans yrke så jag tänker han har koll på hur man uttrycker sig. Men nu har han inte hört av sig sen i fredags, han spelade lite wordfeud i lördags men sen ingenting där heller. Jag har varit lite matförgiftad så jag skrev igår att jag mådde bättre och frågade hur det gått med huset men inget svar på det heller. Blir så trött på detta...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
559
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 426
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 103
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat