Får väl berätta om min dejt med kocken, då. Det var mycket trevligt, vi gick först och åt sushi på ett jättefint ställe, beställde en 5-rätters (aldrig varit med om det vad gäller sushi innan) med 5 olika viner till, så jag blev nästan lite på en snurr. Samtalet flöt på ganska bra hela tiden, och efteråt så gick vi till ett vinbar, men då kände jag att det fick räcka med alkohol för min del, så jag drack bara äppelmust där.
Han verkade gilla mig rätt mycket, tog min hand medan vi satt och pratade, gav mig komplimanger, sa saker han skulle vilja att vi gjorde tillsammans, och när vi skildes åt så kysste han mig. Men tyvärr så var det noll och ingen fysisk attraktion från min sida, låter säkert överfladisk nu, men han hade inte en kroppstyp som attraherar mig. När vi träffades så kände jag inte ens igen honom från bilderna, så stod och tittade länge och funderade på om det verkligen kunde vara samma person....
Vi hadde ju redan innan dejten planerat att vi skulle titta på film på söndagen (jättesmart, jag vet), så jag la korten på bordet innan filmkvällen och sa att det nog tyvärr var endast vänskapskänslor från min sida. Han tog det ganska fint som tur var, och det att träffa honom igen, nykter, och hemma hos honom, gjorde mig ännu säkrare på att det inte skulle kunna bli något förhållande. Så det var lite skönt att få det bekräftat.
Oooooch, by the way så trillade jag dit och messade DB på väg hem på lördag kväll.... (näe, det var inte jättesent, rätt normalt för mig att messa honom på den tiden). Ingen lång grej, bara "You didn't even say Goodbye". Nuväl. Han var tydligen fortfarande sur för en del av de saker jag sa senast (att han bara använde mig för "entertainment" bl.a.) så han tyckte inte att jag hade förtjänat ett adjö, eller mera av hans tid... En till bekräftelse att man gjort rätt, trots att det gjorde ont som S*t*n....