Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker bara det är så konstigt på tinder, pratat med folk där i en vecka typ och ingen har sagt ngt om att ses, men det kanske är normalt?

Jag kan prata med folk en månad innan jag vill ses. Om du vill träffa någon varför säger inte du något?
De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jag ☺️

De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jag ☺️
Vilka spelregler?
Greppar inte riktigt..

Men varför säger du inte bara det då? Att du hellre bildar dig en uppfattning IRL än att vara brevvänner? Nu har jag inte tinder och likanande appar, men jag ser inte riktigt heller poängen med att sitta och chatta med okänt folk i en evighet. Kanske att pandemin kan vara lite svår då när det gäller att ses, men bortsett från det så fattar jag inte alls varför man ska chattas i en evighet. Har man kemi IRL så kan man ju använda chatt som komplement men ja, då har man ju redan sett om det finns intresse.

spelreglerna på tinder. Har mailat mkt med en kille men han har inte frågat ngt alls om
att ses, vi har mailat i en vecka snart. Börjar ledsna. Jag är som sagt van vid att killar som är intresserade och seriösa vill ses ganska snabbt.

Det finns inga regler! Vad vill DU? Fokusera på det. Men visst, vill du vara passiv och vänta så kör på. Men då förstår jag inte varför du frågar riktigt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 744
Senast: Mineur
·
Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 469
Senast: MML
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka