Det gjorde inte jag, utan jag föll in på det spåret ändå tyvärr. Men det är skönt att höra att det kan vara annorlunda.Fast det slipper man även om man dejtar män.
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde inte jag, utan jag föll in på det spåret ändå tyvärr. Men det är skönt att höra att det kan vara annorlunda.Fast det slipper man även om man dejtar män.
Himla skönt faktiskt! Trodde inte att det skulle gå, efter allt man hört. Jag har ju aldrig dejtat innan utan bara hört skräckhistorier.Det gjorde inte jag, utan jag föll in på det spåret ändå tyvärr. Men det är skönt att höra att det kan vara annorlunda.![]()
Tycker bara det är så konstigt på tinder, pratat med folk där i en vecka typ och ingen har sagt ngt om att ses, men det kanske är normalt?
De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jagJag kan prata med folk en månad innan jag vill ses. Om du vill träffa någon varför säger inte du något?
Vilka spelregler?De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jag![]()
De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jag![]()
Nej, det tycker jag inte.Är inte det lite konstigt när man bara skickat typ 5 Mail till varandra?
Vilka spelregler?
Greppar inte riktigt..
spelreglerna på tinder. Har mailat mkt med en kille men han har inte frågat ngt alls om
att ses, vi har mailat i en vecka snart. Börjar ledsna. Jag är som sagt van vid att killar som är intresserade och seriösa vill ses ganska snabbt.
Jag är inte snygg så kan inte ta det jag vill ha tyvärr.Det finns inga spelregler på Tinder.
Ta det du vill ha, dags att borsta på gamla trista könsroller
spelreglerna på tinder. Har mailat mkt med en kille men han har inte frågat ngt alls om
att ses, vi har mailat i en vecka snart. Börjar ledsna. Jag är som sagt van vid att killar som är intresserade och seriösa vill ses ganska snabbt.
Jag är inte snygg så kan inte ta det jag vill ha tyvärr.
Jo på tinder handlar det mesta om utseende :/Fast allt handlar inte om utseende.
Man kommer bra långt med driv, charm och vilja.
Jo på tinder handlar det mesta om utseende :/
Du kanske ändå är söt eller nåt då, jag är liksom rätt ful, inte alls söt eller så.Jag är ingen skönhet och klarade mig fint på Tinder.
Välj bra bilder och släpp loss charmen![]()
Men hur snabbt träffade du de som du matchade med?Jag är ingen skönhet och klarade mig fint på Tinder.
Välj bra bilder och släpp loss charmen![]()
Men hur snabbt träffade du de som du matchade med?
Uppenbarligen finns det ju personer som tycker annat eftersom du får matchningar.Du kanske ändå är söt eller nåt då, jag är liksom rätt ful, inte alls söt eller så.
Hur snabbt då typ? Frågade du om att ses?Ofta rätt snabbt, orkar inte skriva en massa med okända människor.