Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror tyvärr inte Tinder fungerar för mig. Jag är för ful helt enkelt :/ trodde det skulle funka för mig med då man hört så många som fått matchningar där och hittat sin partner.

Tror tyvärr inte Tinder fungerar för mig. Jag är för ful helt enkelt :/ trodde det skulle funka för mig med då man hört så många som fått matchningar där och hittat sin partner.
Mitt ex tyckte ju också att jag var ful, han sa det inte rätt ut men han kom med pikar då och då. Ja om vi nu ens var ihop på riktigt vill säga. Ni kanske minns det om att han inte ville sätta etikett på förhållandet. Såklart man inte vill vara ihop med en ful tjej liksom :/

Telefonkillen var förbi på mitt jobb idag. Halleluja, nån som drar upp stämningen lite, det behövdes verkligen :banana: Tyvärr kommer vi inte ses förrän till hösten av jobbtekniska skäl, och det är ju inte direkt läge att ses av privat karaktär heller.
Menmen, har är en frisk fläkt i vilket fall om än det är ögonblickligt kortvarigt. Har varit rätt så kämpigt på sistone med alla besvärliga minnen av den där som jag numera döpt till Dikeskörningen, tänker rätt mkt på varför det var tvunget att gå åt skogen. Ångrar inte att jag satte ner foten, men känslan av misslyckande är dock överhängande. Och ffa den där känslan att det aldrig får bli min tur, är jobbig varje dag.

Oftast så märker man om en människa mår dåligt/är osäker över sitt utseende, självförtroende och god självkänsla gör under.

Mitt ex sa också att jag borde ändra på mitt utseende och att jag vore snyggare om jag gjorde si eller så. Men det har ju inget att göra med hur jag faktiskt ser ut och har inte varit något problem med att hitta människor som tycker om mig för både mitt utseende och personlighet.

Mitt ex sa också att jag borde ändra på mitt utseende och att jag vore snyggare om jag gjorde si eller så. Men det har ju inget att göra med hur jag faktiskt ser ut och har inte varit något problem med att hitta människor som tycker om mig för både mitt utseende och personlighet.

Ja herregud. Om jag hade lyssnat på alla pikar och kommentarer om hur jag är och varit då hade jag inte vetat vem jag var idag. Inte alls ovanligt att killar/män försöker tygla starka flickvänner genom att racka ner på dem. Man måste lära sig att lägga skulden där den hör hemma, inte lätt men nödvändigt...

Oftast så märker man om en människa mår dåligt/är osäker över sitt utseende, självförtroende och god självkänsla gör under.

Ok, fast jag har ju svårt att hitta ngn. Knappt ngn som vill prata med mig på Tinder. När jag var yngre fick jag höra av folk att om de såg ut som jag så skulle de skämmas. Så jag är väldigt ful. Jag ger nog upp sökandet av ngn partner.

Ok, fast jag har ju svårt att hitta ngn. Knappt ngn som vill prata med mig på Tinder. När jag var yngre fick jag höra av folk att om de såg ut som jag så skulle de skämmas. Så jag är väldigt ful. Jag ger nog upp sökandet av ngn partner.

Det fick jag också höra. Jag var gravt mobbad för mitt utseende.

Ja herregud. Om jag hade lyssnat på alla pikar och kommentarer om hur jag är och varit då hade jag inte vetat vem jag var idag. Inte alls ovanligt att killar/män försöker tygla starka flickvänner genom att racka ner på dem. Man måste lära sig att lägga skulden där den hör hemma, inte lätt men nödvändigt...

Ja något sådant. Utseende är ju väldigt känsligt med, så där är det lätt att såra människor, så det används ofta!

Om jag lägger ut en bild här, kan ni ge ärliga råd om vad jag behöver fixa till i ansiktet för att kunna få en pojkvän?

Var ärliga nu, snälla

Bifogade filer

• 6AEB2C0B-5F7C-4453-A506-3CF4CA810050.webp
    6AEB2C0B-5F7C-4453-A506-3CF4CA810050.webp
    118,9 KB · Visningar: 359
Varför kan ni inte ärligt säga vad jag bör ändra på i mitt utseende? Jag har tänkt operera näsan. Mer då?
Nej, men snälla du! Du är jättefin! Jag får jätteont i hjärtat av att läsa det här.
Självklart ska ingen, du eller någon annan, operera er för att hitta partner.

Jag vet tyvärr inte du är ensam om att känna som du gör. Jag har haft vänner som varit övertygade om att de är för fula eller dåliga på ngt vis för att träffa en partner. De flesta av dem är sådana som anses normsnygga, är kul och välutbildade etc.
Men trots det har de dålig självkänsla och självförtroende. Ofta pga bagage då någon behandlat dem som skit och fått dem att tro att de inte är värda ngt.
Att hitta lämplig partner har inget med utseendet att göra. Ibland måste man jobba på sitt eget mående för att vara mottaglig för sunda relationer.

Att som ditt ex pika utseende är jävligt pissigt gjort och kan verkligen få någon att må dåligt. Lyssna inte på den idioten! Du är fin! Punkt!

Sen kan det vara svårt att hitta kärleken, för alla.
När jag var singel en period nätdejtade jag en hel del. Men det var istället via jobbet som jag träffade en jag ville satsa på och som nu är min sambo sedan flera år.
Tinder är ju inte enda möjliga kontaktytan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 744
Senast: Mineur
·
Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 469
Senast: MML
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka