Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt ex tyckte ju också att jag var ful, han sa det inte rätt ut men han kom med pikar då och då. Ja om vi nu ens var ihop på riktigt vill säga. Ni kanske minns det om att han inte ville sätta etikett på förhållandet. Såklart man inte vill vara ihop med en ful tjej liksom :/Tror tyvärr inte Tinder fungerar för mig. Jag är för ful helt enkelt :/ trodde det skulle funka för mig med då man hört så många som fått matchningar där och hittat sin partner.
Tror tyvärr inte Tinder fungerar för mig. Jag är för ful helt enkelt :/ trodde det skulle funka för mig med då man hört så många som fått matchningar där och hittat sin partner.
Mitt ex sa också att jag borde ändra på mitt utseende och att jag vore snyggare om jag gjorde si eller så. Men det har ju inget att göra med hur jag faktiskt ser ut och har inte varit något problem med att hitta människor som tycker om mig för både mitt utseende och personlighet.
Ok, fast jag har ju svårt att hitta ngn. Knappt ngn som vill prata med mig på Tinder. När jag var yngre fick jag höra av folk att om de såg ut som jag så skulle de skämmas. Så jag är väldigt ful. Jag ger nog upp sökandet av ngn partner.Oftast så märker man om en människa mår dåligt/är osäker över sitt utseende, självförtroende och god självkänsla gör under.
Mitt ex sa också att jag borde ändra på mitt utseende och att jag vore snyggare om jag gjorde si eller så. Men det har ju inget att göra med hur jag faktiskt ser ut och har inte varit något problem med att hitta människor som tycker om mig för både mitt utseende och personlighet.
Ok, fast jag har ju svårt att hitta ngn. Knappt ngn som vill prata med mig på Tinder. När jag var yngre fick jag höra av folk att om de såg ut som jag så skulle de skämmas. Så jag är väldigt ful. Jag ger nog upp sökandet av ngn partner.
Ja herregud. Om jag hade lyssnat på alla pikar och kommentarer om hur jag är och varit då hade jag inte vetat vem jag var idag. Inte alls ovanligt att killar/män försöker tygla starka flickvänner genom att racka ner på dem. Man måste lära sig att lägga skulden där den hör hemma, inte lätt men nödvändigt...
Om jag lägger ut en bild här, kan ni ge ärliga råd om vad jag behöver fixa till i ansiktet för att kunna få en pojkvän?
Men snälla, det är inget fel alls på ditt utseende. Du är jättefin!Var ärliga nu, snälla
Det kan jag omöjligt vara, då hade jag kunnat hitta en partner. Ngt fel måste det vara i mitt utseende.Men snälla, det är inget fel alls på ditt utseende. Du är jättefin!
Det låter mer som om det är din inställning och osäkerhet som gör att det är svårt att knyta an och få andra människor att knyta an till dig.Det kan jag omöjligt vara, då hade jag kunnat hitta en partner. Ngt fel måste det vara i mitt utseende.
Nej. Bara nej.Det kan jag omöjligt vara, då hade jag kunnat hitta en partner. Ngt fel måste det vara i mitt utseende.
Inget alls. Du är jättefin !!!Varför kan ni inte ärligt säga vad jag bör ändra på i mitt utseende? Jag har tänkt operera näsan. Mer då?
Varför kan ni inte ärligt säga vad jag bör ändra på i mitt utseende? Jag har tänkt operera näsan. Mer då?
För att problemet inte sitter i utseendet utan hur du ser på dig själv. Du kan ändra på utseendet hur mycket du vill, det kommer ändå inte hjälpa. Jag skulle säga att en psykolog kan hjälpa dig mycket mer än en plastikkirurg.Varför kan ni inte ärligt säga vad jag bör ändra på i mitt utseende? Jag har tänkt operera näsan. Mer då?
Nej, men snälla du! Du är jättefin! Jag får jätteont i hjärtat av att läsa det här.Varför kan ni inte ärligt säga vad jag bör ändra på i mitt utseende? Jag har tänkt operera näsan. Mer då?