Ska vi dejta ett tag så jag kan träffa den rätta?Nej såklart inte.
Det jag menar är att det är ett mönster, att dom träffar "den rätta" efter att ha varit ihop med mig i x antal år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi dejta ett tag så jag kan träffa den rätta?Nej såklart inte.
Det jag menar är att det är ett mönster, att dom träffar "den rätta" efter att ha varit ihop med mig i x antal år.
Ska vi dejta ett tag så jag kan träffa den rätta?![]()
![]()
Jag kan ju bara tala för mig själv, men är ändå rätt övertygad om att folk här ÄR ärliga och faktiskt inte anser att du är ful. Så som du beskrivit dig själv tänkte jag att det nog är en häxa på bild (skämt åsido!) men när jag såg bilden tänkte jag direkt: "vart fasen är du ful någonstans?!?!" . Nej, som de andra säger, det ligger i din syn av dig själv. Jag vet själv hur svårt det kan vara att se det men har faktiskt kommit en bra bit på väg med mitt självförtroende. För det är så! Har jag en sämre dag med mitt självförtroende (var mer förr) så såg jag bara hur ful jag var, inte de vackra ögonen jag ofta får komplimanger för, kunde absolut inte se det. Men när jag mår bättre får jag lixom en helt annan syn av mitt utseende och är inte alls så ful som jag intalat mig tidigare. Kram på dig!Varför kan ni inte ärligt säga vad jag bör ändra på i mitt utseende? Jag har tänkt operera näsan. Mer då?
Var ärliga nu, snälla
Gud så bra!Att lära sig att hantera ett nej men framförallt att ge sig själv den styrkan att kunna välja själv istället för att bli vald, det är nog bland det bästa man kan göra!
Vad gör man om man aldrig träffar ngn? Jag är livrädd för att leva ensam resten av livet :/
Hur jobbar man med det? Rädsla för att vara ensam är väl ganska naturligt ändå?Rädsla för att vara ensam riskerar att driva en in i både tråkiga (i bästa fall) och destruktiva (i värsta fall) relationer. Det går att jobba med.![]()
Nej, rädslan för att vara ensam är inte naturlig. Såklart att alla vill ha sociala relationer, det mår vi bra av, men det är skillnad på att vilja ha en partner, och att behöva en partner, i rent känslomässig mening.Hur jobbar man med det? Rädsla för att vara ensam är väl ganska naturligt ändå?
Hur jobbar man med det? Rädsla för att vara ensam är väl ganska naturligt ändå?
Men vad skriver du själv då...?Varför är det ingen som skriver efter att man har matchat? Och skriver nån blir det bara hej hur mår du, jag svarar och sen dör konversationen ut. Fattar liksom ingenting.
Skriver jag är det ingen som svarar.Men vad skriver du själv då...?
Menade mer om du skrev något mer originellt än samtalen du återgav!Skriver jag är det ingen som svarar.
Jag brukar skriva ”Hej” till att börja med. Ingen som svarar.Menade mer om du skrev något mer originellt än samtalen du återgav!