Nej, men snälla du! Du är jättefin! Jag får jätteont i hjärtat av att läsa det här.
Självklart ska ingen, du eller någon annan, operera er för att hitta partner.
Jag vet tyvärr inte du är ensam om att känna som du gör. Jag har haft vänner som varit övertygade om att de är för fula eller dåliga på ngt vis för att träffa en partner. De flesta av dem är sådana som anses normsnygga, är kul och välutbildade etc.
Men trots det har de dålig självkänsla och självförtroende. Ofta pga bagage då någon behandlat dem som skit och fått dem att tro att de inte är värda ngt.
Att hitta lämplig partner har inget med utseendet att göra. Ibland måste man jobba på sitt eget mående för att vara mottaglig för sunda relationer.
Att som ditt ex pika utseende är jävligt pissigt gjort och kan verkligen få någon att må dåligt. Lyssna inte på den idioten! Du är fin! Punkt!
Sen kan det vara svårt att hitta kärleken, för alla.
När jag var singel en period nätdejtade jag en hel del. Men det var istället via jobbet som jag träffade en jag ville satsa på och som nu är min sambo sedan flera år.
Tinder är ju inte enda möjliga kontaktytan.
Du har ju bla. försökt intala mig att jag inte är ful sedan vi träffades första gången!