Jag får matchningar med de killar som trycker gilla på alla haha.Uppenbarligen finns det ju personer som tycker annat eftersom du får matchningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får matchningar med de killar som trycker gilla på alla haha.Uppenbarligen finns det ju personer som tycker annat eftersom du får matchningar.
Hur snabbt då typ? Frågade du om att ses?
Du tänker att de sveper höger på folk som de tycker är fula?Jag får matchningar med de killar som trycker gilla på alla haha.
Det är väl ganska känt att det finns killar som sveper gilla på alla tjejer typ.Du tänker att de sveper höger på folk som de tycker är fula?
Det tvivlar jag på..
Det är väl ganska känt att det finns killar som sveper gilla på alla tjejer typ.
De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jag![]()
De senaste killarna jag vart förhållande med ville ses rätt omgående, men då träffades vi inte på tinder utan på match/mötesplatsen. Chatta i en månad känns nästan meningslöst, ger mig inte så mkt, är ju först irl man märker om man ens gillar personen tycker jag. Men jaja, är väl bara rätta sig efter spelreglerna då antar jag![]()
Tror det är jättevanligt!Jag har en killkompis som faktiskt gör så, jag såg ut såhär när jag såg det![]()
Alltså jag måste vara jätteful och tråkig. Får en del matchningar på tinder men sen får man ju inte igång en konversation med någon. Samma för er? Skriver ”hej” till de jag matchat med men ingen svarar ju... vad gör jag för fel? Hör ju hur många som helst som hittar sin partner på tinder men för mig fungerar det uppenbarligen inte *ledsen*
Hur ska jag annars träffa ngn då tänker jag?Alltså, inte för att jag har varit ute i nätdejtingsvängen särskilt mycket men min upplevelse var helt klart att det där hörde till. Många är helt enkelt inte så bra på att snacka ur tomma intet eller ens med stödord från presentation, andra kör ett kortare intro men lägger sedan ner av oklar anledning. Många swipar utan närmare eftertanke på vad som ska ske om det blir matchning, alt orkar inte lägga ner tid och energi om de inte känner "wow" direkt.
Det finns hur många knepiga beteenden som helst och jag tror inte att ett enda har att göra med att du skulle vara ful eller tråkig. Sen är man väldigt olika i vad som funkar för en - Tinder kanske helt enkelt inte är din grej? Själv tycker jag att det verkar vara en köttmarknad med dåliga förutsättningar för många oavsett hur de ser ut eller är som individer. Tär det på självkänslan att använda dejtingappar så är det nog bättre att skippa dem.
Alltså jag måste vara jätteful och tråkig. Får en del matchningar på tinder men sen får man ju inte igång en konversation med någon. Samma för er? Skriver ”hej” till de jag matchat med men ingen svarar ju... vad gör jag för fel? Hör ju hur många som helst som hittar sin partner på tinder men för mig fungerar det uppenbarligen inte *ledsen*
@Ramlösa jag håller med Tonto om att bara hej känns ganska tråkigt. Prova att göra som Tonto föreslår och skriv nåt mer!Jag brukar inte heller svara på ett Hej, känns så himla tråkigt och vad ska man skriva tillbaka? Hej? Om jag skriver först så brukar jag inleda med en fråga eller någon reflektion ang vad dom visar på profilen eller bilderna. (Ska erkänna att jag ibland bara skickar en flirtig GIF haha)