Är inte det lite konstigt när man bara skickat typ 5 Mail till varandra?
Kanske vill du/han inte ha en brevvän utan en person att umgås med? Ni får väl styra upp en dejt om det känns som att ni matchar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är inte det lite konstigt när man bara skickat typ 5 Mail till varandra?
Ja, han är dock i Grekland för tillfället. Sen väntar jag alltid på att killen ska initiera en dejt, gör inte killen det så är han inte tillräckligt intresserad enligt min erfarenhetKanske vill du/han inte ha en brevvän utan en person att umgås med? Ni får väl styra upp en dejt om det känns som att ni matchar?
Det är lite dumt att tänka så. Om du alltid väntar så vet du ju inte vad som hänt om du hade tagit initiativet. Många män är urless på den "normen" att behöva vara den som tar initiativet och uppskattar att slippa det, många är försiktiga med att vara för på efter dåliga erfarenheter av det, eller så är de kanske bara lite blyga.Ja, han är dock i Grekland för tillfället. Sen väntar jag alltid på att killen ska initiera en dejt, gör inte killen det så är han inte tillräckligt intresserad enligt min erfarenhet
Ja, han är dock i Grekland för tillfället. Sen väntar jag alltid på att killen ska initiera en dejt, gör inte killen det så är han inte tillräckligt intresserad enligt min erfarenhet
Grekland ok, men det finns som sagt många killar som är rätt less på den där gamla klyschan att han ska ta första steget. Han kanske tolkar dig precis likadant, att du är ointresserad. Och varför ska man då skriva långa brev och bjuda ut på dejt? Nåväl, du gör som du vill. Men jag tror man behöver ta för sig lite om man vill nåt. Det är 2021 så även tjejer kan göra det.Ja, han är dock i Grekland för tillfället. Sen väntar jag alltid på att killen ska initiera en dejt, gör inte killen det så är han inte tillräckligt intresserad enligt min erfarenhet
Men vi lever väl i modern tid?Ja, han är dock i Grekland för tillfället. Sen väntar jag alltid på att killen ska initiera en dejt, gör inte killen det så är han inte tillräckligt intresserad enligt min erfarenhet
Självklart kan jag ju fråga om en dejt men som jag sa är min erfarenhet att de gånger jag frågat efter en dejt så har det aldrig blivit ngt av det eftersom att då är killen inte tillräckligt intresserad. Är en kille tillräckligt intresserad så tar han ju för sig och ser till att få det han vill ha typ.Men vi lever väl i modern tid?
Lämna gamla könsroller i dåtid och ta initiativ själv om du vill ses.
Självklart kan jag ju fråga om en dejt men som jag sa är min erfarenhet att de gånger jag frågat efter en dejt så har det aldrig blivit ngt av det eftersom att då är killen inte tillräckligt intresserad. Är en kille tillräckligt intresserad så tar han ju för sig och ser till att få det han vill ha typ.
Är en tjej tillräckligt intresserad tar hon för sig och ser till att få det hon vill ha.Självklart kan jag ju fråga om en dejt men som jag sa är min erfarenhet att de gånger jag frågat efter en dejt så har det aldrig blivit ngt av det eftersom att då är killen inte tillräckligt intresserad. Är en kille tillräckligt intresserad så tar han ju för sig och ser till att få det han vill ha typ.
Agerar blyg och försiktig tänker jag.Hur gör en tjej då som är tillräckligt intresserad?
Ja men då är det väl lika bra att få det överstökat istället för att slösa massa tid på någon som inte vill ses?Självklart kan jag ju fråga om en dejt men som jag sa är min erfarenhet att de gånger jag frågat efter en dejt så har det aldrig blivit ngt av det eftersom att då är killen inte tillräckligt intresserad. Är en kille tillräckligt intresserad så tar han ju för sig och ser till att få det han vill ha typ.
Agerar blyg och försiktig tänker jag.
Tänker ofta att jag är glad att jag inte dejtar män och slipper allt bök med uråldriga könsroller.Hahaha minns att jag sa "Du är het, kan jag sitta i ditt knä" första gången jag träffade en person jag dejtade ett tag efter det, uppenbarligen var han intresserad även om jag sa något först...
Mvh Ytterst blyg och försiktig.
Ja men då är det väl lika bra att få det överstökat istället för att slösa massa tid på någon som inte vill ses?
Hahaha minns att jag sa "Du är het, kan jag sitta i ditt knä" första gången jag träffade en person jag dejtade ett tag efter det, uppenbarligen var han intresserad även om jag sa något först...
Mvh Ytterst blyg och försiktig.
Tänker ofta att jag är glad att jag inte dejtar män och slipper allt bök med uråldriga könsroller.
Jag har kört samma Tyvärr i en tid jag valde ytterst tvivelaktiga killar