Jätteinteressant det här med att bli/vara kär och hur vissa inte blir det alls, typ. Pratade om det där med DB för ett tag sedan, och han berättade att han endast varit kär en enda gång i sitt liv, som tonåring, och tänkte aldrig bli det igen.... Tror nog det var lite det som gick snett med oss, att jag blev kär i honom men inte han i mig... Han är/var extremt rationell och överhuvudtaget inte känslostyrd. Jag är oftast rätt rationell med, men kan tappa bort det lite när jag får känslor för någon.
Har f.ö. chattat ett tag med en kille på Tinder som verkade vettig och interessant, men nu kom det fram att han är katolik och rätt konservativ, så han går tyvärr bort då den typen av värderingar absolut INTE går för mig att leva med. Back to square one, med andra ord....
Har f.ö. chattat ett tag med en kille på Tinder som verkade vettig och interessant, men nu kom det fram att han är katolik och rätt konservativ, så han går tyvärr bort då den typen av värderingar absolut INTE går för mig att leva med. Back to square one, med andra ord....