Fast han behandlar dig som skit. Varför vill du träffa honom?
Han är en av få som ger mig gåshud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast han behandlar dig som skit. Varför vill du träffa honom?
Han är en av få som ger mig gåshud.
Jägaren också.
Typ ingen jag träffat tidigare har det fungerat att kommunicera med, och de gånger jag trodde att det gick så visade det sig senare att de ljög sinnessjukt mycket om saker och tingJag ger upp på män. Eller är det bara jag som träffat någon som typ inte kan kommunicera? Såg någon meme på instagram att man inte blir besviken på andra människor utan besviken på att de inte levde upp till de förväntningar man själv hade på dem. Att man själv bär ansvaret till sin besvikelse. Men ärligt, hur svårt ska det vara att kommunicera och ha en rak och ärlig dialog?
Som sagt....Snälla du var snäll mot dig själv, menar bara väl![]()
Jag ger upp på män. Eller är det bara jag som träffat någon som typ inte kan kommunicera? Såg någon meme på instagram att man inte blir besviken på andra människor utan besviken på att de inte levde upp till de förväntningar man själv hade på dem. Att man själv bär ansvaret till sin besvikelse. Men ärligt, hur svårt ska det vara att kommunicera och ha en rak och ärlig dialog?
Om du tänker på han som du messar med så är det förmodligen så att han inte vill. Han är väl nöjd som han har det.Jag ger upp på män. Eller är det bara jag som träffat någon som typ inte kan kommunicera? Såg någon meme på instagram att man inte blir besviken på andra människor utan besviken på att de inte levde upp till de förväntningar man själv hade på dem. Att man själv bär ansvaret till sin besvikelse. Men ärligt, hur svårt ska det vara att kommunicera och ha en rak och ärlig dialog?
Jag har också tänkt att det kanske inte är han jag är besviken på, utan att jag är besviken på mig själv, för att jag tillät mig att känna så mycket, tillät mig att dela med mig av tankar och funderingar. Det är kanske lättast att bara träffa någon att ”hänga” med, inga känslor, inga förhoppningar, inga framtidsplaner.
Man blir ju mer och mer kantstött varenda gång, så snart så finns det ju inget hopp kvar alls oavsett…
Huvudet på spiken, som vanligtMen du är iaf inte ensam med de tankarna och slutsatserna. Finns en här med
![]()
Jag var ju överlycklig över att jag och D verkligen kunde prata, och han kunde kommunicera. Jag kände mig så trygg med att vi alltid kunde ha en rak och ärlig dialog. Men det sket ju sig ändå, för han bara tvärvände från en dag till en annan…
Jag vet inte vad jag ska tro om män längre. Eller om mig själv. Kanske är mig det är fel på trots allt…
Hur som helst så fick D mig att verkligen VILJA ha något mer, tryggheten med en annan och kärleken, men nu vet jag inte. Jag har ingen aning! Jag mår så bra själv och jag klarar mig själv så jäkla bra, men med D mådde jag liksom det där extra bra.
Men är det värt det, när jag uppenbarligen mår toppen som helt singel också? Jag kanske bara ska satsa på att faktist fortsätta vara singel livet ut, och eliminera risken till att det blir så här, för det här knäcker en helt!
Jag har också tänkt att det kanske inte är han jag är besviken på, utan att jag är besviken på mig själv, för att jag tillät mig att känna så mycket, tillät mig att dela med mig av tankar och funderingar. Det är kanske lättast att bara träffa någon att ”hänga” med, inga känslor, inga förhoppningar, inga framtidsplaner.
Man blir ju mer och mer kantstött varenda gång, så snart så finns det ju inget hopp kvar alls oavsett…
Och för övrigt så har det snart gått en vecka. Jag har plockat ihop mig själv och hållit mig sysselsatt. Hoppats på att han ska höra av sig där han ångrat sig, men jag börjar landa i tanken att det inte kommer alls. Jag har lite över en vecka kvar på semestern, sen drar skola och jobb igång, och jag ser fram emot att få något nytt att lägga fokuset på. Vi är fortfarande vänner på facebook men jag har slutat följa han, jag har raderat våran milslånga konversation, och jag har slängt hans tandborste. Försökt få bort allt och det har faktiskt känts skönt. Det är som det är, och det får vara så här nu.
Det är fortfarande katastrof, men det är bättre katastrof än innan..
Klart att du gjorde helt rätt när du tillät dig att känna, och att dela med dig av tankar och funderingar.
Det enda sättet att få en fungerande kärleksrelation är ju att visa sig sårbar och att öppna upp sig. Annars kan man inte få en ärlig och genuin relation.
Men om man inte kan få en fungerande kärleksrelation då, är det ändå värt att utsätta sig för riskerna/sedermera de efterföljande krascherna? Jag är inte helt säker.
Förstår vad du menar och håller med dig i sak. Men i praktiken inte lika mkt.