Jag uppdaterade min tinderprofil här om dan, tröttnade lite på att DB aldrig har tid att ses... Matchade med två stk som kändes lovande, men ingen har hittils svarat trots att jag skrivit till båda.
Dock så i går fick jag plötsligt helt out of the blue ett meddelande från H - om ni minns honom - min "perfekta" dejt från mellandagarna, som gillade att dansa och dessutom var riktigt bra i sängen..
Har inte svarat än, men får göra det och kolla vad han vill.
Dessutom - typ samtidigt(!) så messade en annan tidigare dejt - poeten, som jag försökte matcha med min kompis. Vi har hållit lite grann kontakt och setts sporadiskt utan att det varit "dejtande", men jag får nog vara ännu tydligare med att jag bara är interesserad av vänskap.
Så, samma kväll (vad allt händer på en gång?!) skriver exmaken och undrar om jag vill träffas i veckan, då han är i distriktet några dar. Kommer nog försöka träffa honom på tisdag, han hintade ang. sova över, men vi får se...
Även Z har varit lite mer "på" och frågat om han får komma hit igen nästa helg... Jag var lite oförberedd, sa jag råkade säga ja (han frågade på tlf och jag visste inte att det var hans nummer när han ringde) - har inte helt bestämt mig om jag ska avboka eller om jag faktiskt vill träffa honom igen.
I morse så nämnde jag såvitt för DB att jag börjat hänga lite på Tinder igen, och då kunde han minsann komma över i dag.... Så han har nyss varit här i 3 timmar.
Nu hoppast jag väl egentligen att de nya Tindermatchningarna inte svarar alls, känns som att jag har fullt upp redan!