Det var längesen jag uppdaterade nu. Det här med att söka "myskompis" har sina ups and downs...
Planerade att träffa en i torsdags bland annat, men fick lite väl många red flags innan bestående av att inte respektera mina nej och drog mig ur.
Sen i förrgår har jag pratat med en annan snubbe, inte aktuellt för träff utan bara lite prat men intresse från hans sida fanns iaf, kunde bli så från min också. Han nämnde något ex som var som en död sten vid sex och ja, det är inte nånting jag bara ignorerar utan jag vill givetvis veta om jag snackar med en snubbe som helt enkelt legat med en passiv partner eller om jag snackar med en våldtäktsman. Tror ni fattar resten. Nu är jag tydligen sjuk om jag är seriös med att jag inte vill ha mer kontakt med honom. Jaja, då är jag väl sjuk då
Men det finns bra sidor också! Snubben jag träffade förut hade jag en jäkla massa telefonkontakt med innan han åkte upp och mer eller mindre bodde här i nästan två månader
Har mycket kontakt än och hoppas att han får för sig att åka upp snart igen, jag trivs jäkligt bra med honom. Att bo så tätt med någon har varit lärorikt dessutom - jag har länge varit tveksam till att jag någonsin kan vara sambo, jag har ju bott själv så länge utan att behöva ta hänsyn till någon annan, mitt hem är min borg och allt det där... Men herreguuud vad jag vill ha en jävla sambo, det är ju helt underbart! Jag har så jävla stort socialt behov så det är verkligen klockrent, bara att ha en människa man trivs med i samma lägenhet är ju guld värt liksom - jag har inte den erfarenheten sen innan iom att jag alltid varit familjens svarta får och mest drog mig undan, så jag har aldrig vetat hur det är liksom. Och det är så jäkla skönt att veta det nu för snart måste jag börja dejta igen. Klockan tickar lite väl snabbt och jag har inte all tid i världen.
Har ju kontakt med en till potentiell också men han gick och skaffade sig en domina istället... Men får vi bara tid samtidigt så kan det mycket väl bli en vän att jaga pokémon med eller så och det är inte fy skam det heller, jag försöker skaffa vänner och är hur nöjd som helst med det således
Kontentan är att oavsett diverse rövhattar har jag helt klart dragit en vinstlott med den där annonsen