Då får man se det mer som underhållning.Tveksamt om det ens kan kallas ”experiment” med det urvalet![]()
Jag tycker det är en rolig kanal att kolla på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får man se det mer som underhållning.Tveksamt om det ens kan kallas ”experiment” med det urvalet![]()
Varför presenterar du det då som ”verkligheten”?Då får man se det mer som underhållning.
Jag tycker det är en rolig kanal att kolla på.
Såg detta citat i en presentation och tycker det var himla bra.
"The real power of a man is in the size of the smile of the woman sitting next to him."
Klippet heter dejting app i verkligheten på svenska.Varför presenterar du det då som ”verkligheten”?
Jag tror att hon som skrev citatet i sin profil har en annan uppfattning och tankegång om det än vad du har...Fy vilket äckligt citat.
Vad ger det dig för tankegång?Jag tror att hon som skrev citatet i sin profil har en annan uppfattning och tankegång om det än vad du har...
Att ju lyckligare en kvinna är tillsammans med sin partner , desto bättre förhållande.Vad ger det dig för tankegång?
Fast det var ju du som skrev ”verkligheten” i tråden. Om du nu istället tycker att det är ”underhållning” som du skriver senare kanske det är dumt att skriva det som att du skulle tro att det där är jämförbart med verkligheten?Klippet heter dejting app i verkligheten på svenska.
Men ursäkta. Varför är detta ens en diskussion ? Jag trodde vemsomhelst fattade att dejting inte ser ut så i verkligheten.Fast det var ju du som skrev ”verkligheten” i tråden. Om du nu istället tycker att det är ”underhållning” som du skriver senare kanske det är dumt att skriva det som att du skulle tro att det där är jämförbart med verkligheten?
Nu hände nått kul och udda!
Herr Koriander och jag har ju fortsatt chatta eftersom vi har så sjukt kul. Men vi är helt överens att vi inte ska dejta. Nu dejtar han någon, kul...men så slog det honom att han hade en vän/kollega som skulle vara klockren för mig.
Så han fick mitt godkännande att förmedla kontakt.
Kompisen har skrivit ett meddelande (helt min humor där också) och vi ska höras av mer i eftermiddag![]()
Appropå Tinder.
Så här skulle det se ut om vi swipade i verkligheten.
Kille swipar
Tjej swipar
Intresserant notis att Killen swipade höger dubbelt så många gånger men fick ändå samma antal matches.
@Witcher Läs vad DU har skrivit, så förstår du frågorna.
Jag har nog totaldödad diskussionen med killen i Vietnam. Han pratade ganska mycket om allt vi skulle göra när vi sågs och tjatade om att jag skulle göra avkall på min regel om att inte kramas första dejten (vilket jag faktiskt gör avkall på ibland, men det beror ju på vilka vibbar man får) och till sist tröttnade jag och påpekade att tjat är vansinnigt avtändande och definitivt kontraproduktivt. Han svarade att han inte tjatat, men bad om ursäkt ifall jag uppfattade det så.
Sen har han varit tyst...
Ja, jag har verkligen fått jobba med det här! Först fick jag slita som barn/ungdom för att stå ut med att det alltid skulle kramas till höger och vänster. Helt emot min natur, men då var det ju "självklart" att man skulle vara fysisk. Sen har jag fått en total ögonöppnare (bla genom buke) att det är ok att inte hålla på och kramas hela tiden. Så då har jag fått kämpa med att lära om.
Jag försöker förmedla det i min närhet också, tex finns det ett barn i min närhet som inte vill kramas och ändå ska föräldrarna tjata på stackaren att den såklart ska krama (okända) personer. Suck liksom...
Om han beter sig så gränslöst redan på meddelande stadiet vet jag inte om han är så mycket att ha kontakt med. Respekt för gränser är viktigt.
Att han var humorlös.Hmm....
Hur tolkar ni det om nån (jag i detta fallet alltså) säger att hen inte vill ha barn för hen "har nog med sig själv"? Låter det liksom allvarligt? Hp-kille ett verkar ha tolkat det så, men jag menar det inte så allvarligt... Hur hade ni tänkt?
Hmm....
Hur tolkar ni det om nån (jag i detta fallet alltså) säger att hen inte vill ha barn för hen "har nog med sig själv"? Låter det liksom allvarligt? Hp-kille ett verkar ha tolkat det så, men jag menar det inte så allvarligt... Hur hade ni tänkt?
Jo men, precis. Får skriva att jag inte menade det så allvarligt.Att han var humorlös.
Som att du har fullt upp med dina egna intressen för att ha tid med ett barn.
Hmm....
Beror på sammanhang och om det var uppenbart skämtsamt eller inte. Antingen hade jag tolkat det som ett skämt och mer "hittepåanledning" till att inte vilja ha barn eller så hade jag tolkat det som att personen hade någon form av problem hen brottades med på ett eller annat sätt. Beror som sagt helt på hur det lagts fram.Hmm....