Fast hellre det än helt olika musiksmak
Jag: Sabaton
Särbo: Bluegrass
Tur han är bra på många andra sätt...
Edit: Men han har lagom längd iaf, jag är 167cm och han typ 184cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hellre det än helt olika musiksmak
Nja, då har du/ni inte så bra koll på vilken skit Sverige producerar. Sen att du/han inte lyssnar på det innebär inte att amerikaner inte gör det. Alternativt, de har ingen koll på var musiken kommer ifrån.Ja herre jösses. Fördelen med amerikaner - de lyssnar inte på skiten som pumpas ut av Svensk musikscen
Haha, va?!Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Men flera har påpekat att jag är för lång på badoo. ”du använder inte klackskor va? För du är redan lite för lång för att vara tjej” t.ex
Jag är 1,68 och aldrig hört detta innan?
Sjuka ideal folk har tycker jag.. Spelar längden så stor roll egentligen?Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Men flera har påpekat att jag är för lång på badoo. ”du använder inte klackskor va? För du är redan lite för lång för att vara tjej” t.ex
Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Personer har väl sin egen smak men 168cm som kvinna lär inte ses som att vara för lång generellt.Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Ja jag tycker också det är konstigt..Haha, va?!
Sjuka ideal folk har tycker jag.. Spelar längden så stor roll egentligen?
Bara normer som fastnat hos folk..
Okej.. Det var säkert menat som skoj, men känns väldigt heteronormativt..Jag är ju en lat jävel så jag gillar att killen är lite längre så han når saker jag inte når. Att dra fram en stol är så jobbigt
Okej.. Det var säkert menat som skoj, men känns väldigt heteronormativt..
Här firas inga jävla högtider, JAG flyttar dit om jag ska behöva genomlida midsommarfirande Vi är tursamt nog icke-firare bägge två.
Han är en keeper. Det enda vi inte kan enas om är Rammsteins storhet...
Appropå längd (shit is maybe going to hit the fan)
Rammsteins storhet är ju inte diskutabelt
Men så himla härligt att läsa om er
Jag är också 168! Känner mig alltid störst. Fast jag och @Bison har ju konstaterat att vi har lite storhetsvansinne där
Fast måste du dra det där till att bli en fråga om könsnormer? Hade jag varit lesbisk hade jag ändå velat ha en längre partner, jag är också lite kortare och tycker att det är praktiskt med någon som når längre än vad jag görOkej.. Det var säkert menat som skoj, men känns väldigt heteronormativt..
Fast måste du dra det där till att bli en fråga om könsnormer? Hade jag varit lesbisk hade jag ändå velat ha en längre partner, jag är också lite kortare och tycker att det är praktiskt med någon som når längre än vad jag gör
Haha men precis! Jag kan ju inte bara ha en partner med en snygg utsida, han måste vara praktiskt byggd också Typ längre än mig men inte så lång att han slår i taket, bredare än mig men inte så bred att jag måste byta ut mina vanliga dörrar mot ladugårdsdörrar, och gärna så att jag kan låna hans kläder men inte tvärtomJa alltså när jag har tjejkompisar över som är långa brukar jag be dem. Lite fånigt att jag ska dra fram en stol och klättra med en lång person som står bredvid och tittar på
Eller hur. R testade/skämtade lite med mig innan vi sågs och sa att han var unger en decimeter kortare än mig. Vid utebliven reaktion från min sida log han och det visar sig att vi är ganska exakt lika långa. Ingen av oss är nått fan av normer...Sjuka ideal folk har tycker jag.. Spelar längden så stor roll egentligen?
Bara normer som fastnat hos folk..
Haha men precis! Jag kan ju inte bara ha en partner med en snygg utsida, han måste vara praktiskt byggd också Typ längre än mig men inte så lång att han slår i taket, bredare än mig men inte så bred att jag måste byta ut mina vanliga dörrar mot ladugårdsdörrar, och gärna så att jag kan låna hans kläder men inte tvärtom
Fast det handlar om könsnormer. Tror det är extremt sällan någon på riktigt väljer en partner av det rationella skälet att den når till översta hyllan. Isf skulle jag vilja veta hur den definierar attraktion, och varför de flesta kvinnor tycker det är attraktivt med någon som når högt upp medan män gärna vill ha någon som inte mår långt upp..Fast måste du dra det där till att bli en fråga om könsnormer? Hade jag varit lesbisk hade jag ändå velat ha en längre partner, jag är också lite kortare och tycker att det är praktiskt med någon som når längre än vad jag gör