Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Zinfernia jag tycker också att du och ragget verkar ha hittat en bra lösning för er båda. Sen tänker vi kanske lite olika om andra saker, t ex hade jag aldrig svarat på frågor om mina drogvanor i den situationen som var med hans föräldrar. Jag hade på ett glatt och trevligt sätt bett dem fara åt helvete. Hade inte tyckt att de hade det minsta att göra med det.
 
@Zinfernia jag tycker också att du och ragget verkar ha hittat en bra lösning för er båda. Sen tänker vi kanske lite olika om andra saker, t ex hade jag aldrig svarat på frågor om mina drogvanor i den situationen som var med hans föräldrar. Jag hade på ett glatt och trevligt sätt bett dem fara åt helvete. Hade inte tyckt att de hade det minsta att göra med det.
Oj, att be de dra åt helvete i den situationen fanns inte på min världskarta. Jag tyckte att det var en relevant fråga med tanke på allt som har hänt och jag har all förståelse för att de vill veta hur jag ser på saken, det handlar ju i slutändan ändå om att de bryr sig om honom och vill hans bästa :)
 
Jag förstår dig verkligen! 3 månader är ganska lång tid och finns ingen ändring i sikte så tycker jag att du gör helt rätt.

Har dragit höger på någon spännande då?

Svept på en hel del och fått några matchningar men har inte tagit tag i det ännu.
Blev lite snopen över att Musikern inte var kvar på Tinder. Det var han för nån vecka sen. Antingen har han ämnat höja vårt dejtande till en seriösare nivå (måndagsdejten var verkligen super där vi kom närmare varandra på flera plan) eller så vill han inte dejta alls längre.
 
Svept på en hel del och fått några matchningar men har inte tagit tag i det ännu.
Blev lite snopen över att Musikern inte var kvar på Tinder. Det var han för nån vecka sen. Antingen har han ämnat höja vårt dejtande till en seriösare nivå (måndagsdejten var verkligen super där vi kom närmare varandra på flera plan) eller så vill han inte dejta alls längre.
Inte var kvar, menar du er match?
 
@pepp Du och F verkar vara i en liknande situation som jag och Kapet. Så jag lider med dig! Jag skulle kunna tänka mig att satsa betydligt mer än han verkar vara intresserad av. Men jag känner samtidigt att jag gärna tar det lilla jag eventuellt får i brist på någon bättre lösning.
 
Men är det inte svårt att bestämma vad man vill med en person innan man känt efter en stund?
Min sambo sa till mig redan första gången vi träffades att han ville ha en relation, och ville inte jag det så tyckte inte han att det var lönt att vi fortsatte träffas.
Det betydde ju inte att det specifikt skulle vara med mig han inledde denna relationen med, utan bara att det var vad han sökte :)
 
Vet inte vad det är för fel på min tider profil.
Troligen bara texten, bilderna och det andra.
Det är inget fel på min profil (enligt mina vänner) men jag får inga matchningar heller. Sen jag blev 35.

(obs detta är inte riktat till dig Tranan)
Mitt problem är att jag inte dejtar gubbar eller pojkar. Och SÅÅÅÅ många män över 30 är gubbar. De bryr sig inte om sin fysik alls, eller vad de utstrålar med kläder och framtoning. Men samtidigt ställer de krav på att tjejer ska vara si och så. Och sen blir de sura att ingen vill ha dem... Suck.
 
Det är inget fel på min profil (enligt mina vänner) men jag får inga matchningar heller. Sen jag blev 35.

(obs detta är inte riktat till dig Tranan)
Mitt problem är att jag inte dejtar gubbar eller pojkar. Och SÅÅÅÅ många män över 30 är gubbar. De bryr sig inte om sin fysik alls, eller vad de utstrålar med kläder och framtoning. Men samtidigt ställer de krav på att tjejer ska vara si och så. Och sen blir de sura att ingen vill ha dem... Suck.
Jag förstår att det inte är riktat till mig men jag jobbar hårt på att bli bättre och jag ställer nästan inga krav på tjejerna. Tål inte hund och rökfri om ni undrar.
 
Jag förstår att det inte är riktat till mig men jag jobbar hårt på att bli bättre och jag ställer nästan inga krav på tjejerna. Tål inte hund och rökfri om ni undrar.
Jag tror (VET!) absolut att du är en bättre man än de allra flesta män där ute. Du gör ditt bästa och det är allt en någonsin kan begära. Jag önskar så mkt att du hittar en person som du blir lycklig med.
 
Men hur vet du det? Har han sagt det? Annars går det väl inte att veta det. Att matchen är borta betyder ju bara att matchen är borta.

Matchen har varit borta eftersom jag tog bort mitt konto.
Startade om kontot nu. Har svept slut på folk i hans ålder och avstånd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
101
· Visningar
14 661
Senast: mysboll
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 927
Senast: gullviva
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
14
· Visningar
337
Senast: Fille
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 675
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp