En eloge till dig! Jag bokstavligen avskyr svartvita filmer haha
Jag gillar svartvita filmer
Blir en helt annan kÀnsla. Gillar flera av Hitchcock och Gasljus bla
Sjunde inseglet Àr lite för konstig för min smak, fast döden Àr festlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En eloge till dig! Jag bokstavligen avskyr svartvita filmer haha
Jag gillar svartvita filmer
Blir en helt annan kÀnsla. Gillar flera av Hitchcock och Gasljus bla
Sjunde inseglet Àr lite för konstig för min smak, fast döden Àr festlig
Haha döden Àr iof charmig
Jag Àr nu sÄ blek att jag Àr sÄ nÀra transparent men kan bli!
Jag hÀpnar....Visa bifogad fil 40400
AlltsÄ, jag vet inte.. Att kalla mig (?) för Äsna nÀr han inte fÄr svar Àr vÀl kanske inte det bÀsta sÀttet.... att fÄ svar?
Jag blir frustrerad över att jag kÀnner som om livet rinner ifrÄn mig. à ren gÄr och jag Àr ensam. Jag blev sÄ vÀldigt glad nÀr kapet gav mig sÄ mycket vÀrme och nÀrhet Àven om det bara var kortvarigt, men det gjorde mig ocksÄ oerhört sorgsen över alla Är jag varit ensam. Jag vet inte om jag kunnat göra sÄ mycket annorlunda, och jag försöker att inte se bakÄt utan framÄt.
Men jag gÄr sönder snart. Jag vill bli Àlskad och behövd, och jag vill Àlska och behöva. Jag vill inte vara ensam lÀngre. Jag Àr vÀldigt öppen för att möta nÄgon, men gÄr helt i baklÄs nÀr det gÀller dejtingappar/sidor. Det trivs jag inte alls med. Jag provar att finna fler sociala sammanhang irl, och det Àr vÀl dÀr som jag har bÀst möjligheter att sÄ smÄningom finna nÄgon.
Eller ja, finner folk som Ă€r intresserade gör jag mellan varven. Sist jag var pĂ„ en tur med random strangers (som jag relativt ofta Ă€r) hörde en av dem av sig nĂ„gon dag senare och ville ses igen. Men jag kĂ€nde inte nĂ„gon vidare kemi, och kĂ€nde inte han âsparked joy...â sĂ„ jag Mari Kondoade bort honom. Jag mĂ„ste ju ocksĂ„ vara intresserad! Det har varit allt för lĂ€nge som jag har jobbat utifrĂ„n modellen att bli vald istĂ€llet för att vĂ€lja sjĂ€lv eftersom jag inte haft tillrĂ€ckligt stark sjĂ€lvkĂ€nsla. Men det Ă€r slut med det nu!
Jag tror inte att problemet Ă€r att jag Ă€r (för) krĂ€sen utan att jag helt enkelt inte möter sĂ„ mycket folk, det blir sakta bĂ€ttre pĂ„ den fronten. Och jag mĂ€rker ju (numera!!) nĂ€r folk blir lite intresserade. Om jag möter nĂ„gon som jag tycker verkar spĂ€nnande (som kapet!) sĂ„ tror jag att jag vĂ„gar ge mer av mig Ă€n jag gjort de senaste Ă„ren. Men de mĂ„ste fasen ge mig nĂ„gon sorts pirr och nyfikenhet och inte âmĂ€hâ eller âblĂ€hâ i magen. Och det Ă€r tyvĂ€rr fler som ger mig det sistnĂ€mnda Ă€n det förstnĂ€mnda. SĂ„ det verkar kunna ta tid.
Men de finns! Och kapet har bekrÀftat att jag iallafall Àr attraktiv för honom. Och han Àr ju en sÄn som ger mig magpirr och sparks my joy. SÄ det Àr ju trots allt hopp om livet. Men det Àr rÀtt tungt ibland!
Sov gott!@pepp Fint att buke finns för instant stötta och medlidande! God natt!