Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
05.58 ska äta middag efter en kväll (natt?) med kollegan och alldeles för många shots och vad vet jag, timmarna gick så fort. Promenadkillen har hört av sig om att ses för femtioelfte gången på ett lika försynt vis. Måste skärpa mig o träffa honom! 🤐 Länge leve singellivet trots allt, gud vad jag inte orkar med människor! 😑
 
Mitt problem är att jag inte dejtar gubbar eller pojkar. Och SÅÅÅÅ många män över 30 är gubbar. De bryr sig inte om sin fysik alls, eller vad de utstrålar med kläder och framtoning. Men samtidigt ställer de krav på att tjejer ska vara si och så. Och sen blir de sura att ingen vill ha dem... Suck.
Kanske har helt enkelt de män som inte swipar höger på dig samma syn på kvinnor över 30? ;)
 
Var på dejt i fredags med en som inte var ingenjör, första gången sen tidig vår typ. Var trevligt, jag skulle kunna ses igen för att se om det kan finnas något, men vi har inte hörts mer sen i fredags. Får se om jag hör av mig idag. Men jag misstänker att han inte är intresserad eftersom han inte skrivit, han var väldigt snabb på att svara tidigare när vi chattat.

Verkar som att min exsambo träffat någon ny enligt ett svårtytt fb inlägg om att bland annat vara nykär och hittat kärleken i livet. Är ju över 2 år sedan vi gjorde slut och när vi träffades genom jobbet i våras var han singel. Kändes förvånansvärt mycket ändå.
Blev väl påmind om att jag är jävligt singel just nu.
 
Nja, exet är extremt bra på mycket och en å de finaste personerna jag vet, men hundansfalbet på något märkligt vis

Sånt där tycker jag är spännande, och för mig ganska viktigt.

Var så glad att det fanns en malle i huset nu när jag åkte och träffade R, så jag fick se honom ihop med en känslig och högtempererad hund. Det i kombinatinon med hur killen slängde ett öga på en 30 sek lång vallningsfilm och spontant gjorde analayser som det tar de flesta många år att lära sig, gör att jag känner mig helt trygg med att flytta in honom till de åtta vildpannorna om några månader :D
 
Musikern ringde i dag. Det kändes mycket skönt med tanke på den inställda dejten och den knapphändinga förklaringen jag fick.
Nu vet jag mer, vi har pratat, jag förstår det på det stora hela och dömmer honom inte även om vi kanske reagerat lite olika.
Vi dejtar vidare.
 
Sånt där tycker jag är spännande, och för mig ganska viktigt.

Var så glad att det fanns en malle i huset nu när jag åkte och träffade R, så jag fick se honom ihop med en känslig och högtempererad hund. Det i kombinatinon med hur killen slängde ett öga på en 30 sek lång vallningsfilm och spontant gjorde analayser som det tar de flesta många år att lära sig, gör att jag känner mig helt trygg med att flytta in honom till de åtta vildpannorna om några månader :D

Blir du med malle med då? :D Tror dock att du nämnt någon gång för hundra år sedan att om du inte kunde valla så skulle du ha malle?
 
Blir du med malle med då? :D Tror dock att du nämnt någon gång för hundra år sedan att om du inte kunde valla så skulle du ha malle?
Det är inte hans hund, de bor bara i samma hus 😁 Den hunden skulle dock vara varmt välkommen och passa perfekt in hemma. Så trevlig! R lade sina hundköparplaner på is när vi började prata samboskap, funkar allt så tar han en valp efter min fodertik nästa år.
 
Det är inte hans hund, de bor bara i samma hus 😁 Den hunden skulle dock vara varmt välkommen och passa perfekt in hemma. Så trevlig! R lade sina hundköparplaner på is när vi började prata samboskap, funkar allt så tar han en valp efter min fodertik nästa år.
När är tanken att han ska komma?
 
😑🙃
Saknar våra myskvällar!
Screenshot_20191124-215217_Messages.jpg
 
Jag fortsätter träffa J och forskaren (var för sig 😉), med några extradejter då och då.

Evevtuellt känner jag mig inte lika avig till en relation nu som jag gjorde i somras. Det kommer dock inte bli med varken J eller forskaren, av olika anledningar. J-för att jag från början varit på ert klara med upplägget, forskaren för att han inte riktigtr min typ på det sättet.

Jag känner mig lite nervös för hur det ska gå på förhållandefronten. Som tjej har man väldigt lätt att hitta kontakter för ligg, men jag tror att det är annorlunda om man vill ha något seriösare.

Det ligger dock längre fram i tiden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
4 5 6
Svar
101
· Visningar
14 661
Senast: mysboll
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 927
Senast: gullviva
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
14
· Visningar
337
Senast: Fille
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 675
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp