Jag älskar horoskop! Mitt passar så bra in på mig oftast![]()
Ja! Visst är det kul
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Skickade till bästis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar horoskop! Mitt passar så bra in på mig oftast![]()
Folk är så jävla tråkiga! Efter att jag tog bort mina matchningar har jag börjat skriva till ALLA och ta bort de som inte svarar inom ett dygn eller är tråkiga. De flesta, alltså... Snark.Jag får rätt många matchningar på Tinder, men inte speciellt många som svarar när jag skriver. För det är alltid jag som skriver först.
Folk är så jävla tråkiga! Efter att jag tog bort mina matchningar har jag börjat skriva till ALLA och ta bort de som inte svarar inom ett dygn eller är tråkiga. De flesta, alltså... Snark.
Jag fegade ur förra helgen, så just nu inget. Har haft problem någon månad med att precis lyckas hålla näsan över vattenytan med jobb osv så har inte riktigt varit i fas för att orka träffa nya personer. Mår lite bättre nu så ska försöka få tummen ur!Eller hur!
Jag gjorde likadant, var inte där för att samla matchningar.
Inget svar inom ett dygn så var det hejdå. Sen ville jag ha löpande konversation med snabba svar, ett meddelande per dag har jag inte tålamod till.
Hur går det för dig annars?
Någon dejt på gång?
Jag fegade ur förra helgen, så just nu inget. Har haft problem någon månad med att precis lyckas hålla näsan över vattenytan med jobb osv så har inte riktigt varit i fas för att orka träffa nya personer. Mår lite bättre nu så ska försöka få tummen ur!
Ja, skittråkiga! Jag ger dem en vecka, sedan rensas de bort.Folk är så jävla tråkiga! Efter att jag tog bort mina matchningar har jag börjat skriva till ALLA och ta bort de som inte svarar inom ett dygn eller är tråkiga. De flesta, alltså... Snark.
Tja, vi får väl se. Jag kan nog vända en del av bilden de (antagligen) har målat upp![]()
Folk är så jävla tråkiga! Efter att jag tog bort mina matchningar har jag börjat skriva till ALLA och ta bort de som inte svarar inom ett dygn eller är tråkiga. De flesta, alltså... Snark.
Vad skriver ni när ni inte får svar?
Har de en presentation skriver jag något utifrån den, eller något utifrån någon av bilderna eller om de har Spotify länkat något utifrån musiken. Har de ingenting blir det ett hej eller hallå där.Vad skriver ni när ni inte får svar?
Bra! Mycket bättre än väntat!Nu är jag nyfiken!Hur gick middagen?
![]()