Usch, jag är rädd att förra natten bara ledde till att jag blev en sån där historia om ett dåligt ligg
. Inte för att nåt tyder på det, han ville att jag skulle smsa när jag var hemma på morgonen. Jag skrev att jag var hemma och att det hade varit mysigt, han svarade att det var väldigt mysigt. Det var inget mer att svara på det så jag svarade inte, han smsade på kvällen igen och frågade om jag hade kunnat sova nåt. Jag svarade, han svarade, jag svarade inte för att det inte var så mycket mer att svara på (och att jag har besök, inte hemma hos mig men i byn så jag var upptagen av det och är ganska trött av att behöva vara social hela tiden). Så jag har ju svarat sämre än honom men ändå tror jag att jag blivit en höhö historia och jag vågar knappt höra av mig, tror att han smsade för att vara snäll eller nåt
.
Edit: inte för att han verkar vara typen som pratar så, han vet ju hur jag är. När jag kom dit var jag så nervös att jag skakade vilket han påpekade, att det var väl inte för att jag frös
.