jupp, väldigt osammanhängande får känslan aningen nervös.Dagens tinder "Hej! Jag har aldrig varit med en tjej. Jag är veterinär. Du är söt."
Lite osammanhängande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jupp, väldigt osammanhängande får känslan aningen nervös.Dagens tinder "Hej! Jag har aldrig varit med en tjej. Jag är veterinär. Du är söt."
Lite osammanhängande?
hoppas att han kan göra något med det då, så han inte är för fullRagget smsade precis och frågade om han kan sova hos mig inatt. Han ska ut med kompisarna på stan så han förvarnade att han kanske både är full och kåt när han kommer.
Inte mig emot
Det har inte varit några bekymmer för honom hittills i alla fallhoppas att han kan göra något med det då, så han inte är för full
Han är skitsnygg, fantastisk i sängen, han får mig att skratta så att tårarna rinner och vi pratar lätt bort flera timmar. Jag tycker att han är toppen!Ok, du missade poängen men jag släpper det. Dock obegripligt för mig vad du ser i en sån människa.
Äh, jag vet vilka fördelar jag har kontra hans flickvän, jag behöver inte laga lunch för att han ska gilla mig mer. Jag gör samma sak oavsett vem som sover härDet låter mest som det där man lätt fastnar i som nummer 2. Man ska till varje pris vara BÄST, hela tiden visa honom vilket kap man är, mycket bättre än hans partner.
Det spelar ingen roll att du inte vill ha honom, psykologin bakom det där tävlandet är nog densamma ändå.
Du frågar sånt när det känns bra för dig att fråga sådant. Sen kan det vara så att han hinner före, så vill man behålla intiativet är det lite chickenrace över det hela, men det viktigaste är att det känns bra så ta det inte för bokstavligt!T hade svarat igen, frågade lite om fritiden och det verkar som vi båda har ont om den.
Tycker det är svårt att läsa av när det är lämpligt att fråga om man ska ses live så att säga. Får känslan att han är nog lätt att prata med.
Jag brukar aldrig tänka på om det är "lämpligt" eller inte när jag föreslår att vi ska ses. Får jag en bra känsla för killen och känner mig redo så ställer jag frågan.T hade svarat igen, frågade lite om fritiden och det verkar som vi båda har ont om den.
Tycker det är svårt att läsa av när det är lämpligt att fråga om man ska ses live så att säga. Får känslan att han är nog lätt att prata med.
Vi skickar grejer lite då och då och det brukar aldrig strula (wow!). Men prismässigt låter det som att vi skickar mindre grejerS skickade iväg ett paket till mig idag, $61 kostade det tydligen att bara skicka hit det så jag kan inte låta bli att få dåligt samvete. Nackdelen med distansförhållanden antar jag Men jag har skickat tidigare, så kanske jämnar det ut sig i längden. Väldigt nyfiken är jag, han är väldigt hemlighetsfull och gåtfull.. Hoppas hoppas att postnord inte tappar bort det när det kommer hit!
Vi skickar grejer lite då och då och det brukar aldrig strula (wow!). Men prismässigt låter det som att vi skickar mindre grejer
Skönt att inte vara ensam om liknande galenskaper Undrar hur många a4 med text vår chatt skulle fylla...12 samtal med GK idag
Inte så långa som de brukar vara men säkert 6 timmar totalt idag.
12 samtal med GK idag
Inte så långa som de brukar vara men säkert 6 timmar totalt idag.
konstigt nog har vi det.Beundrar att ni har så mycket att prata om