Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nu kommer han och lämnar sin jobbdator hos mig innan han drar ut, på så sätt kan han jobba hemifrån mig imorgon och behöver inte gå upp när jag sticker.

Jag får väl ställa mig i köket och laga något han kan äta till lunch imorgon då 😅

Det låter mest som det där man lätt fastnar i som nummer 2. Man ska till varje pris vara BÄST, hela tiden visa honom vilket kap man är, mycket bättre än hans partner.

Det spelar ingen roll att du inte vill ha honom, psykologin bakom det där tävlandet är nog densamma ändå.
Äh, jag vet vilka fördelar jag har kontra hans flickvän, jag behöver inte laga lunch för att han ska gilla mig mer. Jag gör samma sak oavsett vem som sover här :)

On T.

Tagit tag i att (slö)svara den där senaste dejten igen när han fortsätter skriva. Han hade tydligen varit på rave I helgen så jag borde anstränga mig lite kanske, innan har han talat lite för positivt om kristen musik för att jag skulle känna mig bekväm 😅 Och jag känner att jag vill förtydliga att det inte är det drogpositiva som lockar, alls, utan musiken. Jag vill inte fortsätta på drogspåret eller verka drogliberal.

T hade svarat igen, frågade lite om fritiden och det verkar som vi båda har ont om den.
Tycker det är svårt att läsa av när det är lämpligt att fråga om man ska ses live så att säga. Får känslan att han är nog lätt att prata med.
Du frågar sånt när det känns bra för dig att fråga sådant. Sen kan det vara så att han hinner före, så vill man behålla intiativet är det lite chickenrace över det hela, men det viktigaste är att det känns bra så ta det inte för bokstavligt!

S skickade iväg ett paket till mig idag, $61 kostade det tydligen att bara skicka hit det så jag kan inte låta bli att få dåligt samvete. Nackdelen med distansförhållanden antar jag :nailbiting: Men jag har skickat tidigare, så kanske jämnar det ut sig i längden. Väldigt nyfiken är jag, han är väldigt hemlighetsfull och gåtfull.. Hoppas hoppas att postnord inte tappar bort det när det kommer hit!

T hade svarat igen, frågade lite om fritiden och det verkar som vi båda har ont om den.
Tycker det är svårt att läsa av när det är lämpligt att fråga om man ska ses live så att säga. Får känslan att han är nog lätt att prata med.
Jag brukar aldrig tänka på om det är "lämpligt" eller inte när jag föreslår att vi ska ses. Får jag en bra känsla för killen och känner mig redo så ställer jag frågan.
Har aldrig fått nej hittills :)

S skickade iväg ett paket till mig idag, $61 kostade det tydligen att bara skicka hit det så jag kan inte låta bli att få dåligt samvete. Nackdelen med distansförhållanden antar jag :nailbiting: Men jag har skickat tidigare, så kanske jämnar det ut sig i längden. Väldigt nyfiken är jag, han är väldigt hemlighetsfull och gåtfull.. Hoppas hoppas att postnord inte tappar bort det när det kommer hit!
Vi skickar grejer lite då och då och det brukar aldrig strula (wow!). Men prismässigt låter det som att vi skickar mindre grejer 😁

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat