Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså - beställde du bukett!Kommenterade en buket förra gången vi var å handlade föra gången denna gången så köpte han en till mig
Visa bifogad fil 38833
Det där blir jag galen på. Att jag inte ska kunna säga saker utan att det ska tolkas in en massa som jag INTE säger. Det får mig att explodera totalt, särskilt om det kommer med en förklaring att "så är ju ni kvinnor".Jasså - beställde du bukett!Grann kvast i vilket fall.
Det där blir jag galen på. Att jag inte ska kunna säga saker utan att det ska tolkas in en massa som jag INTE säger. Det får mig att explodera totalt, särskilt om det kommer med en förklaring att "så är ju ni kvinnor".
Om jag säger att en blombukett är fin så menar jag att den är fin. Om det får en person att tro att jag menar att jag tycker att han ska köpa den åt mig så kan han ta och stoppa upp den någonstans där blommorna förmodligen kommer att vissna rätt snabbt.
End of rant.
Sorry @ptr
Men precis så!
Jag visar ju saker för V hela tiden som jag vill ha och han visar mig saker. Det har inget att göra med att vi förväntar oss att den andra ska köpa det. Vi delar bara livet och önskningar med varandra.
Därför jag blev så himla glad för min kalender, jag hade verkligen inte väntat mig att han skulle köpa den.
Jag tycker det är skitbra om särbon nämner något han gillar, han är så sabla svår att köpa saker tillDet mesta han gillar är dyyrt, som traktorer och vapen...
![]()
Du måste vara med i Adventskalendertråden och varje dag visa vad du fått i luckanMen precis så!
Jag visar ju saker för V hela tiden som jag vill ha och han visar mig saker. Det har inget att göra med att vi förväntar oss att den andra ska köpa det. Vi delar bara livet och önskningar med varandra.
Därför jag blev så himla glad för min kalender, jag hade verkligen inte väntat mig att han skulle köpa den.
Inte bara dyrt utan också svåra att slå in... En traktor är ju rätt svår att slå in och gömmautöver att den är svindyr då såklart!
Nu är det en fin bukett, och den har förhoppningsvis en mening för er båda. Och vill nu karln köpa kvast till dig så klart han välljer en som du sagt är fin - dumt vore annars.Det där blir jag galen på. Att jag inte ska kunna säga saker utan att det ska tolkas in en massa som jag INTE säger. Det får mig att explodera totalt, särskilt om det kommer med en förklaring att "så är ju ni kvinnor".
Om jag säger att en blombukett är fin så menar jag att den är fin. Om det får en person att tro att jag menar att jag tycker att han ska köpa den åt mig så kan han ta och stoppa upp den någonstans där blommorna förmodligen kommer att vissna rätt snabbt.
End of rant.
Sorry @ptr
Är det en samsyn och balans i det hela så fungerar det. Det är väl när det drar iväg till rena beställningar som ska expideras so det blir tokigt.Men precis så!
Ähä - vira lite markduk runt, det kommer att gå åt ändå när det sätts igång och gräva! Till året därpå så är några lass grus ett utmärkt komplement!En grävare är ännu värre...![]()
![]()
Men om du har så bitter erfarenhet av det där, är det inte bättre att INTE skämta om det då, med helt utomstående personer?Det är två saker i detta som är besvärligt, eller flera visserligen, men att där förekommer ett rätt omfattnade "beställd" uppskattning och att där jävlarimig inte får visas uppskattning opåkallat samtidigt som det minsan ska visas uppskattning som symbolhandling, fast då bara på mottagarens telepatiska anmodan.
Fast varför i hela friden drar du upp ett sånt beteende när @MidnightSoul visar en bukett hon har blivit jätteglad över, där det inte finns någon som helst koppling till fenomenet du beskriver...?Är det en samsyn och balans i det hela så fungerar det. Det är väl när det drar iväg till rena beställningar som ska expideras so det blir tokigt.
Jag tycker det är skitbra om särbon nämner något han gillar, han är så sabla svår att köpa saker tillDet mesta han gillar är dyyrt, som traktorer och vapen...
![]()