Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens dejt blev väl ungefär som jag hade förväntat mig. Gånger 10.

Nej, den här killen är inget för mig. Han är alldeles för politiskt korrekt i allt han säger och gör och för mig som sannerligen kan vara en smula opolerad blir det bara irriterande. Han å sin sida verkade däremot tro att jag skulle bli imponerad över hans starka statements.

Han är vegetarian (men försöker äta veganskt), avskyr alkohol, tobak och droger, avskyr konsumtionssamhället och röstar vänster.

Ingen bra match alls :laugh:

Tycker han låter rätt sympatisk:D

Gårdagens dejt blev väl ungefär som jag hade förväntat mig. Gånger 10.

Nej, den här killen är inget för mig. Han är alldeles för politiskt korrekt i allt han säger och gör och för mig som sannerligen kan vara en smula opolerad blir det bara irriterande. Han å sin sida verkade däremot tro att jag skulle bli imponerad över hans starka statements.

Han är vegetarian (men försöker äta veganskt), avskyr alkohol, tobak och droger, avskyr konsumtionssamhället och röstar vänster.

Ingen bra match alls :laugh:
Kan ju kännas lite hopplöst när man hamnar på dejt om man är väldigt olika. Sållar ju hellre bort dem innan om man kan ☺️.

Har nog dock aldrig pratat så mycket om politik på en första dejt.

Kan ju kännas lite hopplöst när man hamnar på dejt om man är väldigt olika. Sållar ju hellre bort dem innan om man kan ☺.

Har nog dock aldrig pratat så mycket om politik på en första dejt.
Ja det här var ju rena chansningen men i och med att jag har träffat honom innan (men inte pratat någon längre stund) så var jag inte lika noga som annars :)

Jag har inte så mycket emot att vi är olika i sig men just den svartvita inställningen har jag svårt för. Jag ser nyanser i det mesta medan han verkade tro att jag skulle tycka att han var såååå fin och klok bara för att han fördömde saker som jag i själva verket är liberal till.

Kan bara tänka mig vilken krock det hade blivit om han hade träffat mitt stökiga grabbgäng 🙈

Tänkte uppdatera lite om mig och Humanisten då :D Vi har "bestämt" att vi dejtar nu. Eller ja, jag frågade helt sonika om vi ligger med eller dejtar varandra, och vi kom fram till att vi gillar varandra väldigt mycket utöver sexet och att vi dejtar. För min del måste jag veta sånt, i och med att jag också varit med en del killar bara för sexets skull och om jag inte vet om vi ligger eller dejtar så har jag svårt att "släppa taget" och få känslor. Men nu är det utrett med Humanisten iaf!

Och ja, jag tror att jag kaaaanske kan bli kär i den här killen :love: Som jag skrivit innan känner jag mig så otroligt bekväm och trygg med honom, hans famn är perfekt för mig :angel::D Är nog fortfarande förvånad över hur lika, men ändå olika vi är. Han vill så gärna vara med mig, och jag med honom. Nu i helgen är han och hälsar på sin mamma ute på landet, han har berättat rätt så mycket om det stället. Nu skickar han bilder på hur det ser ut där, och skriver att han längtar tills vi kan ses igen sen :heart Och jag skriver samma sak :angel:

Så ja, saker rullar på :D

Jag har inte råd att vara själv. Det slutar bara med att jag blir uttråkad och går och shoppar :angel: Det är billigare att ha sällskap där utgifterna är begränsade till någon middag ute :rofl:

Jag är tvärt om, när jag är själv spenderar jag inte många kronor! Äter det som finns hemma och kan äta rester och konstiga kombinationer. En falukorvsring räcker liksom typ en veckan! 🙈Spenderar inte några pengar på varesig smink eller kläder, utan jobbar, hänger i stallet, och går ut med hunden! :angel::rofl:

Kan uppdatera lite. Träffar fortfarande F sen kaoskvällen...

Tycker väldigt bra om honom, han får mig lugn, bekväm, vi skrattar mycket ihop, lätt att prata med och sexet är grymt.

I torsdags lagade vi mat ihop och såg film.
So far, so good.
Han åker snart tillbaks till Stockholm :( bör och jobbar där. Så himla typiskt.
Kunde det inte varit han jag träffade i början av sommaren istället för N...

Han går förresten emot allt jag egentligen brukar attraheras av, jag gillar ju långa, tatuerade killar, utan glasögon :D men han får det att pirra i hela kroppen när han tar på mig :love:

Kan uppdatera lite. Träffar fortfarande F sen kaoskvällen...

Tycker väldigt bra om honom, han får mig lugn, bekväm, vi skrattar mycket ihop, lätt att prata med och sexet är grymt.

I torsdags lagade vi mat ihop och såg film.
So far, so good.
Han åker snart tillbaks till Stockholm :( bör och jobbar där. Så himla typiskt.
Kunde det inte varit han jag träffade i början av sommaren istället för N...

Han går förresten emot allt jag egentligen brukar attraheras av, jag gillar ju långa, tatuerade killar, utan glasögon :D men han får det att pirra i hela kroppen när han tar på mig :love:

F skulle egentligen bort idag på skejttävling i en annan stad, bl.a med S och N. Men han avstod av nån anledning.

Skrev iallafall och frågade om han ville ut och grilla "korv" med mig och Totte imorgon :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat