Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Problemet är att jag är ensam hela dagarna annars. och gillar närkontakt.

Jag är också oftast ensam, men endå behöver jag vara mer ensam, tror det är jag som har ”problemet” här...:angel::rofl:

Skämt åt sido, du får se det som någon annan skrev, vad glad att du har någon/något att längta efter, den känslan är helt fantastisk ju! Tänk vad underbart när ni äntligen ses nästa gång!:love:

(Och ni andra som följe mig där i våras när jag träffade hojkillen, så jaaa, det verkar vara kört nu...:down:)

Det var då själva fan vad folk ska kalla mig för "liten *sätt in valfritt djurslag*" idag!

Humla.webp

Och då har jag inte ens nämnt standardmeddelandet, det som många yngre män skickar till oss stackars överåriga tanter vars högsta dröm är att få lite rajtantajtan med lammkött.

Alltså. Jag har inget emot yngre män (förstår att ni alla trillar av stolen av förvåning nu! :D) men när åldern är det enda de har att komma med och jag förväntas vara tacksam över att någon som fortfarande genererar barnbidrag till sina päron varje månad vill ha mig trots min ålderdom, ja, då blir jag lite lätt ointresserad.

Jag får jobba mer på den sista biten i "kåt, glad och tacksam" helt enkelt :rofl:

Det var då själva fan vad folk ska kalla mig för "liten *sätt in valfritt djurslag*" idag!

Visa bifogad fil 38934

Och då har jag inte ens nämnt standardmeddelandet, det som många yngre män skickar till oss stackars överåriga tanter vars högsta dröm är att få lite rajtantajtan med lammkött.

Alltså. Jag har inget emot yngre män (förstår att ni alla trillar av stolen av förvåning nu! :D) men när åldern är det enda de har att komma med och jag förväntas vara tacksam över att någon som fortfarande genererar barnbidrag till sina päron varje månad vill ha mig trots min ålderdom, ja, då blir jag lite lätt ointresserad.

Jag får jobba mer på den sista biten i "kåt, glad och tacksam" helt enkelt :rofl:
De tror väl att det är gulligt.

Kan uppdatera lite. Träffar fortfarande F sen kaoskvällen...

Tycker väldigt bra om honom, han får mig lugn, bekväm, vi skrattar mycket ihop, lätt att prata med och sexet är grymt.

I torsdags lagade vi mat ihop och såg film.
So far, so good.
Han åker snart tillbaks till Stockholm :( bör och jobbar där. Så himla typiskt.
Kunde det inte varit han jag träffade i början av sommaren istället för N...

Han går förresten emot allt jag egentligen brukar attraheras av, jag gillar ju långa, tatuerade killar, utan glasögon :D men han får det att pirra i hela kroppen när han tar på mig :love:

Kul med uppdateringar från dig 😍 @pepp

Jag dejtar inte längre, så lämnar väl tråden nu. :D :heart

Först och främst, Grattis @Migo :)

En uppriktig fråga bara. Du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill och jag menar inte att låta dömande på något sätt (jag är helt fel person att döma andras relationer) men jag kan inte låta bli att undra varför ni väljer att gå in i ett förhållande när ni aldrig setts och du ändå ska åka dit inom kort? Hur kommer det sig att ni inte tar det på plats så att säga och definierar relationen därefter?

(Jag menar som sagt inte att det är fel på något sätt. Jag utgår från mig själv och jag skulle ha jättesvårt för att känna djupare känslor för någon jag aldrig mött, jag behöver det fysiska med kroppskontakt, doft, kroppsspråk, etc så himla mycket så jag är fascinerand över att ni får det att fungera ändå.
Hoppas verkligen inte att du tar illa upp för det är inte alls min mening!)

Jag har aldrig fattat hur den funkar 😅 hamnar ibland under något inlägg o svarar ibland också men den biten är helt klart ett trassligt svart moln i utkanten av min bukebubbla
Är det dagboksforumet här på buke du menar? Det funkar ju exakt som på de andra forumen, förutom att TS själv kan moderera.

Är det dagboksforumet här på buke du menar? Det funkar ju exakt som på de andra forumen, förutom att TS själv kan moderera.

Ja, jag har mest svårt att få en överblick typ. De vanliga menyerna har jag koll på. Men ska villigt erkänna att jag bara försökt en gång och surfar alltid från mobilen! Hamnar jag där så är det antingen att jag kollar någons inlägg på deras profil eller klickar på ett inlägg i nederkanten så som någon nyhet resp typ senaste inlägg visas.

Ja, jag har mest svårt att få en överblick typ. De vanliga menyerna har jag koll på. Men ska villigt erkänna att jag bara försökt en gång och surfar alltid från mobilen! Hamnar jag där så är det antingen att jag kollar någons inlägg på deras profil eller klickar på ett inlägg i nederkanten så som någon nyhet resp typ senaste inlägg visas.
Det ligger i menyraden även i mobilen och funkar precis som alla andra avdelningar. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat