Försök se det som skönt att längta. Du har ju i alla fall någon och något att längta efter.Problemet är att jag är ensam hela dagarna annars. och gillar närkontakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försök se det som skönt att längta. Du har ju i alla fall någon och något att längta efter.Problemet är att jag är ensam hela dagarna annars. och gillar närkontakt.
Problemet är att jag är ensam hela dagarna annars. och gillar närkontakt.
Fast du MÅSTE berätta om usa-resan!!Jag dejtar inte längre, så lämnar väl tråden nu.![]()
![]()
Fast du MÅSTE berätta om usa-resan!!![]()
De tror väl att det är gulligt.Det var då själva fan vad folk ska kalla mig för "liten *sätt in valfritt djurslag*" idag!
Visa bifogad fil 38934
Och då har jag inte ens nämnt standardmeddelandet, det som många yngre män skickar till oss stackars överåriga tanter vars högsta dröm är att få lite rajtantajtan med lammkött.
Alltså. Jag har inget emot yngre män (förstår att ni alla trillar av stolen av förvåning nu!) men när åldern är det enda de har att komma med och jag förväntas vara tacksam över att någon som fortfarande genererar barnbidrag till sina päron varje månad vill ha mig trots min ålderdom, ja, då blir jag lite lätt ointresserad.
Jag får jobba mer på den sista biten i "kåt, glad och tacksam" helt enkelt![]()
Jag detar inte heller men har inte lämnat i alla fall.Jag dejtar inte längre, så lämnar väl tråden nu.![]()
![]()
Jag dejtar inte längre, så lämnar väl tråden nu.![]()
![]()
Kan uppdatera lite. Träffar fortfarande F sen kaoskvällen...
Tycker väldigt bra om honom, han får mig lugn, bekväm, vi skrattar mycket ihop, lätt att prata med och sexet är grymt.
I torsdags lagade vi mat ihop och såg film.
So far, so good.
Han åker snart tillbaks till Stockholmbör och jobbar där. Så himla typiskt.
Kunde det inte varit han jag träffade i början av sommaren istället för N...
Han går förresten emot allt jag egentligen brukar attraheras av, jag gillar ju långa, tatuerade killar, utan glasögonmen han får det att pirra i hela kroppen när han tar på mig
![]()
Jag kommer definitivt inte skriva i dagboken.Neeeeeeej! Du får inte lämna oss
Måste jag lära mig hur dagboksgrejen fungerar menar ni?!@kolblakkur
Jag kommer definitivt inte skriva i dagboken.
Känns bra att det inte bara är jag som är lite antiJag kommer definitivt inte skriva i dagboken.
Jag dejtar inte längre, så lämnar väl tråden nu.![]()
![]()
Känns bra att det inte bara är jag som är lite anti![]()
Är det dagboksforumet här på buke du menar? Det funkar ju exakt som på de andra forumen, förutom att TS själv kan moderera.Jag har aldrig fattat hur den funkarhamnar ibland under något inlägg o svarar ibland också men den biten är helt klart ett trassligt svart moln i utkanten av min bukebubbla
Är det dagboksforumet här på buke du menar? Det funkar ju exakt som på de andra forumen, förutom att TS själv kan moderera.
Det ligger i menyraden även i mobilen och funkar precis som alla andra avdelningar.Ja, jag har mest svårt att få en överblick typ. De vanliga menyerna har jag koll på. Men ska villigt erkänna att jag bara försökt en gång och surfar alltid från mobilen! Hamnar jag där så är det antingen att jag kollar någons inlägg på deras profil eller klickar på ett inlägg i nederkanten så som någon nyhet resp typ senaste inlägg visas.