Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan tyvärr inte uppfatta om du är sarkastisk eller ej. :angel:

Förlåt! Inte alls sarkastiskt! Ens normativa bild av hur en relation "uppstår" är ju ffa att det är viktigt att träffas, eller iaf min bild. Men det hade jag inte insett före ditt inlägg, därav svaret :)

(jag suger på all typ av sarkasm och ironi så använder det aldrig o kan nog vara dålig på att tänka på att något från mig kan uppfattas så 🙈)

Övar as hell på att sluta dejta män, tips någon? På typ allt/vad som helst. Hittade nyss podden Heteroakuten som är helt fantastisk!

Swipear enbart kvinnor på Tinder. Mängder med fina presentationer och sympatiska bilder. Till en man kommer upp med följande presentation:

"65 000 000 människor behöver gå 25 mil för att hämta smutsigt vatten... Ska vi va miljövänner och duscha tillsammans? 😁😘😇"

Känner mest bara att det var väldigt osmakligt.

Övar as hell på att sluta dejta män, tips någon? På typ allt/vad som helst. Hittade nyss podden Heteroakuten som är helt fantastisk!

Swipear enbart kvinnor på Tinder. Mängder med fina presentationer och sympatiska bilder. Till en man kommer upp med följande presentation:

"65 000 000 människor behöver gå 25 mil för att hämta smutsigt vatten... Ska vi va miljövänner och duscha tillsammans? 😁😘😇"

Äh, bara bestäm träff med en kvinna som du känner är i din "smak" och se vad som händer. Men var ärlig redan från början med din utgångspunkt.

Alltså gud, jag får en hjärnblödning. Osmakligt är bara förnamnet.

Fortsättning på temat "män på dejtingsajter🤦‍♀️":

"Hej! Jag är en trevlig kille från stan som gillar att röra på mig, härliga middagar och umgänge med människor man tycker om.
Ser att du också gillar skidåkning, kul!"

Eh, jag har inte stått på ett par skidor sen jag var 6 och än mindre nämnt det i min presentation. Om man nu ska massmejla kanske man ska skicka ett mer allmänt mail? 🤦‍♀️

"Va befriande att träffa på nån som inte e arbetslös 4-barnsmorsa & lever på bidrag. De verkar ju annars va standardbruden här..Görs ikväll?"

Konsten att skriva ett inbjudande hälsningsmail där man framställer sig själv på ett intresseväckande sätt 🤦‍♀️

"Ser att du håller på med hästar. Tävlar du i hoppning, dressyr eller trav?"

Hela hästsporten sammanfattad i tre grenar 🤦‍♀️

Fortsättning på temat "män på dejtingsajter🤦‍♀️":

"Hej! Jag är en trevlig kille från stan som gillar att röra på mig, härliga middagar och umgänge med människor man tycker om.
Ser att du också gillar skidåkning, kul!"

Eh, jag har inte stått på ett par skidor sen jag var 6 och än mindre nämnt det i min presentation. Om man nu ska massmejla kanske man ska skicka ett mer allmänt mail? 🤦‍♀️

"Va befriande att träffa på nån som inte e arbetslös 4-barnsmorsa & lever på bidrag. De verkar ju annars va standardbruden här..Görs ikväll?"

Konsten att skriva ett inbjudande hälsningsmail där man framställer sig själv på ett intresseväckande sätt 🤦‍♀️

"Ser att du håller på med hästar. Tävlar du i hoppning, dressyr eller trav?"

Hela hästsporten sammanfattad i tre grenar 🤦‍♀️
...fast det sista är nog ändå ett hyfsat försök, tycker jag. Inte strålande alls, men hyfsat. Det skulle jag nog ha svarat på.

Slöpratat lite med en snubbe. Trevlig, men lite bakom flötet.
"Det är väl skönt med frisk luft, det är skönt att vara ute i det fria.
Jag tittade på England 1979.
Sedan får man gå till sängs och leka med sig själv igen!. Skoja bara...… SORRY."

So yeah, om man är så pass medveten om att man skriver något dumt att man ber om ursäkt i samma meddelande... Varför i hela helvete skickar man det?
Fick lite senare samma dag "Du gör helt rätt som inte svara mig nu.. .jag förtjänade det, så det är helt lugnt.
Lycka till med allt nu."

Samma snubbe konstaterade att han inte fattar varför han inte får napp.
Jag upphör fan aldrig att fascineras över hur jävla dumma i huvudet män tenderar att vara.

"Det är väl skönt med frisk luft, det är skönt att vara ute i det fria.
Jag tittade på England 1979.
Sedan får man gå till sängs och leka med sig själv igen!. Skoja bara...… SORRY."

Fick lite senare samma dag "Du gör helt rätt som inte svara mig nu.. .jag förtjänade det, så det är helt lugnt.
Lycka till med allt nu."

Cringe-level 10 000. :banghead:

Jag är också oftast ensam, men endå behöver jag vara mer ensam, tror det är jag som har ”problemet” här...:angel::rofl:

Skämt åt sido, du får se det som någon annan skrev, vad glad att du har någon/något att längta efter, den känslan är helt fantastisk ju! Tänk vad underbart när ni äntligen ses nästa gång!:love:

(Och ni andra som följe mig där i våras när jag träffade hojkillen, så jaaa, det verkar vara kört nu...:down:)

Men nej.
Vad är det son har hänt?
Om du vill berätta såklart.

...fast det sista är nog ändå ett hyfsat försök, tycker jag. Inte strålande alls, men hyfsat. Det skulle jag nog ha svarat på.
Ja jag har sett värre, det är mest jag som är gnällig 😂
Om jag är aktiv på HP och loggar in några gånger under dagen får jag ca 30-40 mail per dag och kan därför sålla rätt hårt. Därav ryker alla som gör minsta lilla fel också 🙄🙈

Om jag är aktiv på HP och loggar in några gånger under dagen får jag ca 30-40 mail per dag och kan därför sålla rätt hårt. Därav ryker alla som gör minsta lilla fel också 🙄🙈

Sållade också ganska stenhårt på folk. Ser absolut inget fel med det. Jag vet ju vad jag kan eller inte kan acceptera. Var en snubbe som verkade vettig som sen frågade mig om han kunde skapa en perfekt flickvän om han provade på att använda Parlovs hundexperiment.:wtf:

Tror inte att jag fick 30 mejl på hp under ett helt år. nå ja jag vet mitt värde.

Sållade också ganska stenhårt på folk. Ser absolut inget fel med det. Jag vet ju vad jag kan eller inte kan acceptera. Var en snubbe som verkade vettig som sen frågade mig om han kunde skapa en perfekt flickvän om han provade på att använda Parlovs hundexperiment.:wtf:
Men gud, trodde han att du skulle få igång på det? 🤦‍♀️ ⬅️ dagens mest välanvända och välmotiverade smiley 😂

Tror inte att jag fick 30 mejl på hp under ett helt år. nå ja jag vet mitt värde.
Alltså, det är ju andra siffror om vi ska se till kvalitén.
Om jag får 40 mail bor 20 av brevskrivarna alldeles för långt bort. 10 stycken stämmer inte alls in på vad jag söker (de har barn, skägg, är skalliga, etc), 5 stycken går bort för att de enbart skickar sexinviter och resterande 5 kanske jag svarar men i slutändan kanske jag orkar hålla igång konversationen i mer än några meddelanden med max 2 av dessa.

Och av dessa 2 kan man ge sig fan på att minst 1 visar sig lukta svett när vi bestämmer träff.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka