Känner verkligen igen det där!Jag råkade drössla halm på golvet på besök hos en gamling idag. Halm i jackfickan! Inte stalljackan.
Gått med leriga Vans hela sommaren pga att jag inte bytt skor när jag hängt med hästen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner verkligen igen det där!Jag råkade drössla halm på golvet på besök hos en gamling idag. Halm i jackfickan! Inte stalljackan.
Jag kan tyvärr inte uppfatta om du är sarkastisk eller ej.![]()
Äh, bara bestäm träff med en kvinna som du känner är i din "smak" och se vad som händer. Men var ärlig redan från början med din utgångspunkt.Övar as hell på att sluta dejta män, tips någon? På typ allt/vad som helst. Hittade nyss podden Heteroakuten som är helt fantastisk!
Swipear enbart kvinnor på Tinder. Mängder med fina presentationer och sympatiska bilder. Till en man kommer upp med följande presentation:
"65 000 000 människor behöver gå 25 mil för att hämta smutsigt vatten... Ska vi va miljövänner och duscha tillsammans?"
Känner mest bara att det var väldigt osmakligt.
Alltså gud, jag får en hjärnblödning. Osmakligt är bara förnamnet.Swipear enbart kvinnor på Tinder. Mängder med fina presentationer och sympatiska bilder. Till en man kommer upp med följande presentation:
"65 000 000 människor behöver gå 25 mil för att hämta smutsigt vatten... Ska vi va miljövänner och duscha tillsammans?"
Känner mest bara att det var väldigt osmakligt.
...fast det sista är nog ändå ett hyfsat försök, tycker jag. Inte strålande alls, men hyfsat. Det skulle jag nog ha svarat på.Fortsättning på temat "män på dejtingsajter":
"Hej! Jag är en trevlig kille från stan som gillar att röra på mig, härliga middagar och umgänge med människor man tycker om.
Ser att du också gillar skidåkning, kul!"
Eh, jag har inte stått på ett par skidor sen jag var 6 och än mindre nämnt det i min presentation. Om man nu ska massmejla kanske man ska skicka ett mer allmänt mail?
"Va befriande att träffa på nån som inte e arbetslös 4-barnsmorsa & lever på bidrag. De verkar ju annars va standardbruden här..Görs ikväll?"
Konsten att skriva ett inbjudande hälsningsmail där man framställer sig själv på ett intresseväckande sätt
"Ser att du håller på med hästar. Tävlar du i hoppning, dressyr eller trav?"
Hela hästsporten sammanfattad i tre grenar![]()
"Det är väl skönt med frisk luft, det är skönt att vara ute i det fria.
Jag tittade på England 1979.
Sedan får man gå till sängs och leka med sig själv igen!. Skoja bara...… SORRY."
Fick lite senare samma dag "Du gör helt rätt som inte svara mig nu.. .jag förtjänade det, så det är helt lugnt.
Lycka till med allt nu."
Men eller hur!Cringe-level 10 000.![]()
Cringe-level 10 000.![]()
Håller med. Han försöker ju det som många här klagar på att de INTE får - kommentarer som utgår från presentationen....fast det sista är nog ändå ett hyfsat försök, tycker jag. Inte strålande alls, men hyfsat. Det skulle jag nog ha svarat på.
Eller hur, plus ett rätt tydligt ”kan inte så mycket om ämnet men visar intresse/nyfikenhet ändå”. Det skulle i alla fall JAG ta som rätt positivt.Håller med. Han försöker ju det som många här klagar på att de INTE får - kommentarer som utgår från presentationen.
Jag är också oftast ensam, men endå behöver jag vara mer ensam, tror det är jag som har ”problemet” här...
Skämt åt sido, du får se det som någon annan skrev, vad glad att du har någon/något att längta efter, den känslan är helt fantastisk ju! Tänk vad underbart när ni äntligen ses nästa gång!
(Och ni andra som följe mig där i våras när jag träffade hojkillen, så jaaa, det verkar vara kört nu...)
Ja jag har sett värre, det är mest jag som är gnällig...fast det sista är nog ändå ett hyfsat försök, tycker jag. Inte strålande alls, men hyfsat. Det skulle jag nog ha svarat på.
Ja jag har sett värre, det är mest jag som är gnällig
Om jag är aktiv på HP och loggar in några gånger under dagen får jag ca 30-40 mail per dag och kan därför sålla rätt hårt. Därav ryker alla som gör minsta lilla fel också![]()
Tror inte att jag fick 30 mejl på hp under ett helt år. nå ja jag vet mitt värde.Ja jag har sett värre, det är mest jag som är gnällig
Om jag är aktiv på HP och loggar in några gånger under dagen får jag ca 30-40 mail per dag och kan därför sålla rätt hårt. Därav ryker alla som gör minsta lilla fel också![]()
Men gud, trodde han att du skulle få igång på det?Sållade också ganska stenhårt på folk. Ser absolut inget fel med det. Jag vet ju vad jag kan eller inte kan acceptera. Var en snubbe som verkade vettig som sen frågade mig om han kunde skapa en perfekt flickvän om han provade på att använda Parlovs hundexperiment.![]()
Alltså, det är ju andra siffror om vi ska se till kvalitén.Tror inte att jag fick 30 mejl på hp under ett helt år. nå ja jag vet mitt värde.