Mineur
Moderator
När du är inne på sidan där minnena visas klickar du Preferences uppe i högra hörnet och där kan man lägga till filter för datum och/eller personer man inte vill bli påmind omÅhå! Det hade ju varit smidigt. Var gör man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du är inne på sidan där minnena visas klickar du Preferences uppe i högra hörnet och där kan man lägga till filter för datum och/eller personer man inte vill bli påmind omÅhå! Det hade ju varit smidigt. Var gör man det?
gå till personens profilsida, tryck på de tre prickarna och tryck på blockera!Åhå! Det hade ju varit smidigt. Var gör man det?
När du är inne på sidan där minnena visas klickar du Preferences uppe i högra hörnet och där kan man lägga till filter för datum och/eller personer man inte vill bli påmind om
På tal om att bemöta douchebags:
Ett av mina ex har börjat kommentera "minnen"-inlägg på min FB där han är taggad. Inlägg som är 8-10 år gamla. Vi är inte ens vänner på Facebook sedan många år tillbaka men eftersom han är taggad i inläggen kan han se dem. Han är en putslustig och dryg jävel som således lägger dryga kommentarer. Jag inser att han gör det i någon form av kontaktförsök men jag vill ju inte ha med karln att göra, alls. Konfrontation kommer bara elda på drygheten. Sitter jag och raderar alla inlägg kommer han ju att roa sig åt det istället. Han har ingen aning om att jag är sambo sedan över 6 år tillbaka men jag känner ju inte för att lätta på mina sekretessinställningar bara för att ge honom sådan info?
Dagens douchebekymmer.
När du är inne på sidan där minnena visas klickar du Preferences uppe i högra hörnet och där kan man lägga till filter för datum och/eller personer man inte vill bli påmind om
gå till personens profilsida, tryck på de tre prickarna och tryck på blockera!
Jajemen! Jag är som begåvad jag serru!Ni ungdomar alltså! Vad ni kan
Men herregud så pinsamt löjligt!Tack!
Töntcringe på hans kommentarer. Mitt minne idag, 9 år gammalt: "Har duschat, inväntar [exet] ❤" varav han kommenterat för en timme sedan, "sorry, fastnade framför Tv:n, men jag är på g!"
Kewl, grabben.
Jajemen! Jag är som begåvad jag serru!
Men herregud så pinsamt löjligt!
JA. Häromdagen löd minnet något i stil med "Tack [exet], love you long time", varav han på riktigt raderade sin gamla kommentar ("love you too") och ersatte det med "eeh... tack, tror jag...".
Men snälla mannen.
Är han taggad så ser väl han minnet också.@Fruentimber jag hade blockat blockat blockat precis över allt. Det är bästa känslan av envetna idioter! Frid Om människan inte är så enveten att det krävs påföljande polisanmälan, då hade jag nog funderat först. Jag har ett helt gäng blockade här och en handfull på övriga medier. Waste of energy för mig att ens påminnas att de finns.
Men alltså, ursäkta en okunnig (vad räknas som ungdom resp korkad? ), minnena måste väl läggas upp igen för att synas? Eller han kommenterar liksom på sina egna minnen där du är med och så ser du då hans kommentarer? Jag har aldrig fattat det där med minnen
Är han taggad så ser väl han minnet också.
Jag förstår bara inte riktigt när @Fruentimber ser hans kommentar? Jag ser typ översta delen på minmesinlägg på fb men de publiceras ju inte av sig själva?
Jag hade inte kunnat vara trevlig Beundrar dig.Tack!
Töntcringe på hans kommentarer. Mitt minne idag, 9 år gammalt: "Har duschat, inväntar [exet] ❤" varav han kommenterat för en timme sedan, "sorry, fastnade framför Tv:n, men jag är på g!"
Kewl, grabben.
De finns ju redan "publicerade". Om du går in på din meny på appen står det "Minnen" och så kan man scrolla ner memory lane liksom. Där dyker mina egna inlägg upp samt kompisars inlägg där jag är taggad, så är han taggad kan han ju se dem. Jag postar dem alltså inte igen för att de ska synas (gud förbjude).
Jag hade inte kunnat vara trevlig Beundrar dig.
Men skämta, går han in där och skriver?!!?
Alltså snälla, det kan inte finnas några skäl kvar till att inte blocka (vill ha en smiley som drar fingret över halsen i skämsilska)
Ha! Det är mer vetskapen om vad för dryghet som kan sättas igång om jag ens svarar, trevlig som otrevlig, som håller mig ifrån det. Vi snackar mytomanisk drygpelle som först och främst älskar sig själv.