Som gjort för evig frid!Och kastar in alla våra barn och ex istället?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som gjort för evig frid!Och kastar in alla våra barn och ex istället?![]()
Exakt.Bra där.
Då skulle jag tro på det tills motsatsen bevisas.
Ut och gör nåt kul med dig![]()
Jag läste "så skönt å laga mat med någon som går så mycket fortare" och började fundera på hur stort kök du har egentligen om promenaden mellan typ kyl och diskbänk var så krävandeLagade pizza med killen idag. Så skönt å laga mat med någon går så mycket fortare. Han fixade med allt som skulle skäras och jag på ingredienserna. Gick sjukt smidigt å precis vad jag är ute efter, att man hjälps åt.
Jag har funderat supermycket kring just detta. För vissa människor verkar det ju uppenbart vara precis så svart eller vitt. Men jag har aldrig känt så själv. Är man bi då eller? Matas ständigt med propaganda om att bisexualitet inte existerar, antingen är man homosexuell och då VET man det, eller så är man hetero och då funderar man inte över det alls typ.
Förstår att vissa saker blir enklare rent praktiskt om man lever i en heterorelation (ex skaffa barn) men ser klart även fördelar med en lesbisk relation. Gör inte du det, alls?
ush vad trist, jag har daglig kontakt med GK, men om det blir utan en dag så blir jag förstörd. så jag förstår dig helt.Musikern har åkt utomlands på jobb i ett par dagar. Han har fullspäckat schema så jag räknar inte med att vi hörs under tiden. Känns lite tomt då vi haft daglig kontakt sen i början av Augusti![]()
En nära vän till mig är sambo med annan kvinna. Jag hade hatat min kompis om jag tvingats bo med henne. Senast idag sa hon "ja alltså jag kan inte tömma diskmaskinen hemma för jag vet inte vart alla grejer ska"Hear hear!
Jag tror kvinnor lever i total jämställdhet och frid utan missförstånd och skräp.
En nära vän till mig är sambo med annan kvinna. Jag hade hatat min kompis om jag tvingats bo med henne. Senast idag sa hon "ja alltså jag kan inte tömma diskmaskinen hemma för jag vet inte vart alla grejer ska"
![]()
Kan vara bättre än Tranan varianten, hummm var hade jag den här, skit samma nu är den här!En nära vän till mig är sambo med annan kvinna. Jag hade hatat min kompis om jag tvingats bo med henne. Senast idag sa hon "ja alltså jag kan inte tömma diskmaskinen hemma för jag vet inte vart alla grejer ska"
![]()
Precis.Hur är straighta män inte det värsta med att vara heterokvinna menar du? Som heterokvinna kan jag inte tänka mig en större nackdel än just... Ja egentligen män överlag![]()
Uttrycket ”eat you out” är så fruktansvärt alltsåBehöver jag säga att denna fick en block?
På tal om att bemöta douchebags:
Ett av mina ex har börjat kommentera "minnen"-inlägg på min FB där han är taggad. Inlägg som är 8-10 år gamla. Vi är inte ens vänner på Facebook sedan många år tillbaka men eftersom han är taggad i inläggen kan han se dem. Han är en putslustig och dryg jävel som således lägger dryga kommentarer. Jag inser att han gör det i någon form av kontaktförsök men jag vill ju inte ha med karln att göra, alls. Konfrontation kommer bara elda på drygheten. Sitter jag och raderar alla inlägg kommer han ju att roa sig åt det istället. Han har ingen aning om att jag är sambo sedan över 6 år tillbaka men jag känner ju inte för att lätta på mina sekretessinställningar bara för att ge honom sådan info?
Dagens douchebekymmer.
Man kan välja att inte få upp minnen med vissa personer (även sådana som man inte är vän med längre), vet inte om det skulle hjälpa att lägga honom på den listan så kommer inte minnena upp hos dig längre i alla fall?På tal om att bemöta douchebags:
Ett av mina ex har börjat kommentera "minnen"-inlägg på min FB där han är taggad. Inlägg som är 8-10 år gamla. Vi är inte ens vänner på Facebook sedan många år tillbaka men eftersom han är taggad i inläggen kan han se dem. Han är en putslustig och dryg jävel som således lägger dryga kommentarer. Jag inser att han gör det i någon form av kontaktförsök men jag vill ju inte ha med karln att göra, alls. Konfrontation kommer bara elda på drygheten. Sitter jag och raderar alla inlägg kommer han ju att roa sig åt det istället. Han har ingen aning om att jag är sambo sedan över 6 år tillbaka men jag känner ju inte för att lätta på mina sekretessinställningar bara för att ge honom sådan info?
Dagens douchebekymmer.
Jag hade blockat.
Man kan välja att inte få upp minnen med vissa personer (även sådana som man inte är vän med längre), vet inte om det skulle hjälpa att lägga honom på den listan så kommer inte minnena upp hos dig längre i alla fall?