Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Några fanstyg går tydligen inte att få bort utan att vara betalmedlem!

Är då man ska ha det kopplat till en mailadress man kan sumpa istället!

Lagade pizza med killen idag. Så skönt å laga mat med någon går så mycket fortare. Han fixade med allt som skulle skäras och jag på ingredienserna. Gick sjukt smidigt å precis vad jag är ute efter, att man hjälps åt.
Jag läste "så skönt å laga mat med någon som går så mycket fortare" och började fundera på hur stort kök du har egentligen om promenaden mellan typ kyl och diskbänk var så krävande :D

Jag har funderat supermycket kring just detta. För vissa människor verkar det ju uppenbart vara precis så svart eller vitt. Men jag har aldrig känt så själv. Är man bi då eller? Matas ständigt med propaganda om att bisexualitet inte existerar, antingen är man homosexuell och då VET man det, eller så är man hetero och då funderar man inte över det alls typ.

Förstår att vissa saker blir enklare rent praktiskt om man lever i en heterorelation (ex skaffa barn) men ser klart även fördelar med en lesbisk relation. Gör inte du det, alls?

Varför skulle inte bi existera?
Jag dras generellt till män men har även haft relationer med kvinnor. Jag tror normen gjort att jag valt män primärt, det är enklast.

Behöver jag säga att denna fick en block?

Bifogade filer

• 20191028_221246.webp
    20191028_221246.webp
    24 KB · Visningar: 364
På tal om att bemöta douchebags:

Ett av mina ex har börjat kommentera "minnen"-inlägg på min FB där han är taggad. Inlägg som är 8-10 år gamla. Vi är inte ens vänner på Facebook sedan många år tillbaka men eftersom han är taggad i inläggen kan han se dem. Han är en putslustig och dryg jävel som således lägger dryga kommentarer. Jag inser att han gör det i någon form av kontaktförsök men jag vill ju inte ha med karln att göra, alls. Konfrontation kommer bara elda på drygheten. Sitter jag och raderar alla inlägg kommer han ju att roa sig åt det istället. Han har ingen aning om att jag är sambo sedan över 6 år tillbaka men jag känner ju inte för att lätta på mina sekretessinställningar bara för att ge honom sådan info?

Dagens douchebekymmer.

Ett av mina ex har börjat kommentera "minnen"-inlägg på min FB där han är taggad. Inlägg som är 8-10 år gamla. Vi är inte ens vänner på Facebook sedan många år tillbaka men eftersom han är taggad i inläggen kan han se dem. Han är en putslustig och dryg jävel som således lägger dryga kommentarer. Jag inser att han gör det i någon form av kontaktförsök men jag vill ju inte ha med karln att göra, alls. Konfrontation kommer bara elda på drygheten. Sitter jag och raderar alla inlägg kommer han ju att roa sig åt det istället. Han har ingen aning om att jag är sambo sedan över 6 år tillbaka men jag känner ju inte för att lätta på mina sekretessinställningar bara för att ge honom sådan info?

Dagens douchebekymmer.

Jag hade blockat.

Dagens douchebekymmer.
Man kan välja att inte få upp minnen med vissa personer (även sådana som man inte är vän med längre), vet inte om det skulle hjälpa att lägga honom på den listan så kommer inte minnena upp hos dig längre i alla fall?

Jag hade blockat.

Jag tror tyvärr att han då kommer kontakta mig genom andra konton. Skulle vilja avbeväpna den där drygheten på något vis, som han anser vara rolig, och samtidigt skicka ett clear message om att jag inte är intresserad. Får fnula lite.

Man kan välja att inte få upp minnen med vissa personer (även sådana som man inte är vän med längre), vet inte om det skulle hjälpa att lägga honom på den listan så kommer inte minnena upp hos dig längre i alla fall?

Åhå! Det hade ju varit smidigt. Var gör man det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
428
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat