Grattis!!Tack så mycket!
Och man kan ju skilja sig om det skiter sig. Det är liksom inget tvång på att vara tillsammans hela livet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!Tack så mycket!
Det låter ju helt galet att kunna sitta och fylla i sådant...Jag tycker det där är dubbelt.
För när jag var med på dejtingsidor tex match så kunde man kryssa i önskemål hos personen man sökte. En sådan var "kroppform" och en annan var vikt.
Jag minns att jag räknade på det och jag tror det var typ i alla fall nio av tio som hade kryssat i "smal, normalviktig, några extra kilo." Inte ens en av tio hade kryssat i stor eller extra stor eller att det kvittar.
Så jag kan förstå varför såna saker får stora att känna sig bortvalda. Man kunde också fylla i önskad vikt hos partner. Och även där var ju inte direkt stora välkomna.
Jag tycker det där är dubbelt.
För när jag var med på dejtingsidor tex match så kunde man kryssa i önskemål hos personen man sökte. En sådan var "kroppform" och en annan var vikt.
Jag minns att jag räknade på det och jag tror det var typ i alla fall nio av tio som hade kryssat i "smal, normalviktig, några extra kilo." Inte ens en av tio hade kryssat i stor eller extra stor eller att det kvittar.
Så jag kan förstå varför såna saker får stora att känna sig bortvalda. Man kunde också fylla i önskad vikt hos partner. Och även där var ju inte direkt stora välkomna.
Jag är så glad att slipa det där ytliga!
Så vidrigt ytligt att jag kräks lite.
:P Blä, var det fler utseende parametrar med?Jag tycker det där är dubbelt.
Jag vet då att jag sett att man kan kryssa för etnicitet också...:P Blä, var det fler utseende parametrar med?
Jag vet då att jag sett att man kan kryssa för etnicitet också...
Jag hoppas de menar Cro-Magnon eller Neanderthal! men troligen inte.Jag och S kör en app tänkt för par där man får olika frågor varje dag. Överlag gillar jag appen, det har varit många intressanta frågor som gjort att vi lärt oss saker om varandra som nog aldrig skulle komma upp annars, men en gång fick vi frågan om huruvida vi skulle kunna tänka oss att ligga med någon av en annan ras Jag minns inte riktigt svarsalternativen men de brukar gå i stil med "absolut inte", "nej", "kanske", "förmodligen". Vi reagerade ganska starkt på den frågan båda två. Liksom vad I helvete spelar det för roll.
Jag hoppas de menar Cro-Magnon eller Neanderthal! men troligen inte.
Nu har det gått en vecka sedan jag skrev det här så jag såg efter hur många nya visningar det blivit... Lite drygt+ 24400!!Dejtingtråden har 100.587 visningar och det är 97 användare som deltagit i diskussionerna. Vi borde ta betalt för underhållningen. Eller åtminstone börja sälja popcorn.
Ok... Jag är lite korkad För någon vecka sedan såg jag en toksnygg man på "mitt" klätterställe. Han såg nog inte mig för det var många på plats då. Det var en tävling där och folk precis överallt. Hur som helst så började jag fundera på om det fanns något sätt att ta reda på vem han var, det blir lite lätt att alla känner alla på såna där ställen. Idag upptäckte jag att vi redan följer varandra på instagram Jag har bara inte tänkt på det eftersom han på instagram enbart lägger upp klätterrelaterade saker och därför mest visar sin rygg för följarna där. Inte direkt någon som lägger upp selfies eller så. Men ja, nu ska jag snoka runt lite mer
Jag ska nog börja med att försöka se om han har någon partner eller såFöljer han dig så lär han ju inte finna dig totalt ointressant iaf
Skicka en dejtfråga och hoppas på det bästa
Jag ska nog börja med att försöka se om han har någon partner eller så
Ja, en aning overkligt! Jag vidtar självklart en massa säkerhetsåtgärder, precis som vid allt dejtande, och har ögonen öppna. Men det känns helt rätt att åka och träffa den här människan. Om inte annat för några dagars billig semester från fårbajs och novemberlera...@Migo Jag beundrar dig och är faktiskt bara orolig för vad "the land of the free" kan tänkas hitta på pga ev insikt om att du ska träffa R. Det känns helt overkligt att du ska åka dit!! ❤ Och känns så fel att skriva som en typisk mansnegativ feminist men jag är ju inte känd för att kunna ljuga så jag skriver ändå
Med tanke på risken för att vi ses, får gemensamma vänner osv så gäller det att tänka till lite iaf Har nu konstaterat att han inte är singel.Du är alltid så smart
AttansMed tanke på risken för att vi ses, får gemensamma vänner osv så gäller det att tänka till lite iaf Har nu konstaterat att han inte är singel.