R
Raderad medlem 94602
vi har känt varandra i 9 år.
men inte dejtat under den tiden.
Men det är Gekåstjejen?
Fick för mig att ni träffades via nån dejtingsida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi har känt varandra i 9 år.
Det är Gekås tjejen.Men det är Gekåstjejen?
Och vi matchade på varandra så vi började där, så varför inte.Men det är Gekåstjejen?
Jag hade helt hållt med dig på de premisser som du målar upp men det är samtidigt så att verklighet och teori oftast inte stämmer överens när det kommer till mänskliga relationer och känslor. Det finns dessutom militärer 1 och 2 och vem vet vilka andra där det redan är etablerat att det bara är sex, varför då dra in en person som det tidigare har varit problem med för sådan relation?
Bäst tycker jag att det vore att helt enkelt ta ett antal vita månader både alkohol och relationsmässigt och försök hitta någon sorts stabil grund för sig själv och att bygga relationer på.
Så fint!vi har känt varandra i 9 år.
det ska bli väldigt litet. typ 10-15 gäster
Skulle vilja det, men det blir nog inte möjligt. tyvärr.….tänker du inte bjuda alla här i tråden?![]()
Och vi matchade på varandra så vi började där, så varför inte.
Nej absolut inte, men jag har inte dragit all bakgrundshistoria.Aha, då var jag inte ute och cyklade![]()
Är en smygläsare men känner att jag måste kommentera detta då det gör mig uppriktigt bekymrad. Förutom hans väldigt problematiska historia med extremt våld och aktiva missbruk beskrev du honom själv som en person med antisocial personlighetsstörning. Nu ska du alltså åka till ett annat land och försätta dig helt i den här personens våld? Du utsätter dig för extrema risker. Att du känner dig förstådd av den här människan kan lika väl bero på att han groomar dig med en väldigt tydlig agenda. Ni har ju pratat kort tid och du är redan på väg dit. Är han psykopat har han inga känslor för digv 46 åker jag![]()
![]()
![]()
Tack för omtanken.Är en smygläsare men känner att jag måste kommentera detta då det gör mig uppriktigt bekymrad. Förutom hans väldigt problematiska historia med extremt våld och aktiva missbruk beskrev du honom själv som en person med antisocial personlighetsstörning. Nu ska du alltså åka till ett annat land och försätta dig helt i den här personens våld? Du utsätter dig för extrema risker. Att du känner dig förstådd av den här människan kan lika väl bero på att han groomar dig med en väldigt tydlig agenda. Ni har ju pratat kort tid och du är redan på väg dit. Är han psykopat har han inga känslor för dig
...fast det är ju inte lika definitivt i tv-programmet som i riktiga verkligheten.Det var egentligen GK tjejen som friade på ett sätt, men jag föll på eget grepp.
Hon fick reda på att jag hade anmält mig till gift vid första ögonkastet.
Hon tyckte då att vi kunde gifta oss.... och säg inte att du inte är redo då du kan gifta dig med en okänd!
Då var jag liksom inmålad i ett hörn och jag har absolut inget emot det.
nej det är sant....fast det är ju inte lika definitivt i tv-programmet som i riktiga verkligheten.
Önskar er lycka till!
Det låter faktiskt jätteknäppt. Tycker jag. Känns, för mig, otroligt överilat att gifta sig med en person som man bara haft en relation med superkort stund bara för att man skulle kunnat tänka sig att vara med i ett tv program. Varför vill ni gifta er så snabbt?Det var egentligen GK tjejen som friade på ett sätt, men jag föll på eget grepp.
Hon fick reda på att jag hade anmält mig till gift vid första ögonkastet.
Hon tyckte då att vi kunde gifta oss.... och säg inte att du inte är redo då du kan gifta dig med en okänd!
Då var jag liksom inmålad i ett hörn och jag har absolut inget emot det.
tja, du har en poäng i det hela. och jag kan säga nej. men om jag vill nu detta så tycker jag att det är bra.Det låter faktiskt jätteknäppt. Tycker jag. Känns, för mig, otroligt överilat att gifta sig med en person som man bara haft en relation med superkort stund bara för att man skulle kunnat tänka sig att vara med i ett tv program. Varför vill ni gifta er så snabbt?
Så klart bra om du vill det! Har du funderat på varför du vill det? De flesta (tror jag..) brukar vilja lära känns varandra ordentligt innan de gifter sigtja, du har en poäng i det hela. och jag kan säga nej. men om jag vill nu detta så tycker jag att det är bra.
vi har känt varandra i 9 år, men har varit upptagna på olika håll med andra partners. vi har jobbat nära 2 år. och vi har umgåtts med våra ex partners i 7 år. sen när jag försvann från staden så hade vi bara msm kontakt. sen när vi machade varandra så var det inte mycket mer med det.Så klart bra om du vill det! Har du funderat på varför du vill det? De flesta (tror jag..) brukar vilja lära känns varandra ordentligt innan de gifter sigVarför känns det viktigt att gifta sig snabbt? Du behöver så klart inte svara, men jag blir nyfiken...