Min lite bitchiga men tongue in cheek fråga blir varför man diskuterar att du ska hälsa på en vän som modigt och dessutom i dejtingtråden?Det känns så självklart att ta chansen, om än ganska surrealistiskt att det blir verklighet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lite bitchiga men tongue in cheek fråga blir varför man diskuterar att du ska hälsa på en vän som modigt och dessutom i dejtingtråden?Det känns så självklart att ta chansen, om än ganska surrealistiskt att det blir verklighet!
För mig har det varit gott nog att partners har haft eget intresse. Jag lägger ju normalt sett stor tid på hästeriet, både som hobby och yrke.
Nu lever jag med en man i hästbranschen. Vi jobbar mycket ihop och umgås utanför jobb mycket. För mig är det skönt att vi inte pratar häst jämt utanför jobbet. Jag vill få tänka på annat, han med. Jag vet fler par inom hästbranschen som beslutat försöka låta bli det när man hänger hemma.
När man delar hästintresset så är det ju också en del som ska klaffa i ens syn på hästeri.
Vi träffades ju i jobbet och kände varann och uppskattade den andres kunskap och syn på det hela några år innan vi blev ett par. Jag kände ju på mig att min sambo skulle älska mina tränare. Och så blev det ju. Men visst fanns viss tvekan där innan de mötts. Och det kunde ju bli en jäkla klash om vi inte kunde enas kring träningsfilosofi etc.
Jag och han ser ju mååånga som har häst som man inte vill vara ihop med pga hur de har häst. Det hade blivit för slitigt. Men matchar ens åsikter varann där kan det ju vara kul och mysigt.
Till killen som suttit tio år i högriskfängelse i USA och knarkar aktivt? Låter inte helt genomtänkt. Varför? Hoppas jag minns fel dock.v 46 åker jag![]()
![]()
![]()
Jag har träffat tre personer därifrån, däribland FS, som blivit en kompis jag hänger med ofta nu!![]()
Nope! Kikade på den gruppen förut men det kändes mest... skumt. Kanske ska kolla i den igenÄr du med i gruppen Friluftssinglar på Facebook? Ett tips annars.
Är inte jättesugen på börja lära känna nya människor just nu, släppa in och försöka lita på dom.
@ptr Jag tror tyvärr inte att J är intresserad av mig tillbaka![]()
Är det så viktigt att ligga då?
Nope! Kikade på den gruppen förut men det kändes mest... skumt. Kanske ska kolla i den igen![]()
Drog iväg ett mess till honom. Sen dess har det varit tyst på Quizkampen![]()
Quizkampen är direkt medskyldig till att jag är sambo idag, dess vikt och värde som dejtingportal skall icke underskattas.Quizkampen?![]()
Ok. Bara rädd att du ger dig in i nåt destruktivt.För mig är det det.
Quizkampen är direkt medskyldig till att jag är sambo idag, dess vikt och värde som dejtingportal skall icke underskattas.![]()
Efter ett par veckor.Hur ofta tar ni bort matchningar pga inaktiva? Har flera som jag senast skrev med för ett år sedan, känns ju rätt ovärt att ha dem kvar? Ingen av oss lär ju tänka imorgon att det nog är dags att skriva igen om man inte kommit till handling på ett år, tänker jag. Samma med de man matchat med men av olika anledningar aldrig skrivit till. Lär ju inte hända något nu plötsligt?
Hur ofta tar ni bort matchningar pga inaktiva? Har flera som jag senast skrev med för ett år sedan, känns ju rätt ovärt att ha dem kvar? Ingen av oss lär ju tänka imorgon att det nog är dags att skriva igen om man inte kommit till handling på ett år, tänker jag. Samma med de man matchat med men av olika anledningar aldrig skrivit till. Lär ju inte hända något nu plötsligt?
Men, på riktigt alltså??Så saker går lite snabbt nu,
Nåväl man får inte tappa fokus.
Letar efter en lämplig lokal.
inget stort.
Efter ett par veckor.
Finns det något smidigt sätt att ta bort många? Har just tagit bort lite över hundra en och en, blir så många klick...Efter en vecka typ![]()