Fick igår kika på väns Tinderkonto. Herregud vad många matchningar hon har fått på kort tid! Men, det blev också tydligt att antalet matchingar inte har så stor betydelse ändå, för tja, det var väldigt varierande kvalitet på meddelanden hon fick från dem (och många skrev inte alls). Jag kunde också åter igen konstatera att det var mååånga som hon svepte höger på som för mig framstod som fullständigt ointressanta
Av alla femtioelva matchningar hon hade så var det kanske två som verkade intressanta. Något mellanting mellan hennes och min taktik borde vara ganska bra egentligen. Jag som inte sveper höger på något alls och hon som sveper höger på massor men då även hamnar med en rad ointressanta matchingar... Eller så skiter man bara i tinder. Jag inser mer och mer för varje dag som går att jag i nuläget enbart ser friluftsmänniskor och klättrare som intressanta öht, mycket för att mitt liv består så mycket av det att det nog blir svårt att få till varken träffar eller intressanta samtal med någon som är ointresserad av sådant. Känns inte som att den typen av personer finns på Tinder. Vet inte var de finns riktigt, förutom i min bekantskapskrets och på klättercentret då, men nä