Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick igår kika på väns Tinderkonto. Herregud vad många matchningar hon har fått på kort tid! Men, det blev också tydligt att antalet matchingar inte har så stor betydelse ändå, för tja, det var väldigt varierande kvalitet på meddelanden hon fick från dem (och många skrev inte alls). Jag kunde också åter igen konstatera att det var mååånga som hon svepte höger på som för mig framstod som fullständigt ointressanta :p

Av alla femtioelva matchningar hon hade så var det kanske två som verkade intressanta. Något mellanting mellan hennes och min taktik borde vara ganska bra egentligen. Jag som inte sveper höger på något alls och hon som sveper höger på massor men då även hamnar med en rad ointressanta matchingar... Eller så skiter man bara i tinder. Jag inser mer och mer för varje dag som går att jag i nuläget enbart ser friluftsmänniskor och klättrare som intressanta öht, mycket för att mitt liv består så mycket av det att det nog blir svårt att få till varken träffar eller intressanta samtal med någon som är ointresserad av sådant. Känns inte som att den typen av personer finns på Tinder. Vet inte var de finns riktigt, förutom i min bekantskapskrets och på klättercentret då, men nä :cautious:

Fick igår kika på väns Tinderkonto. Herregud vad många matchningar hon har fått på kort tid! Men, det blev också tydligt att antalet matchingar inte har så stor betydelse ändå, för tja, det var väldigt varierande kvalitet på meddelanden hon fick från dem (och många skrev inte alls). Jag kunde också åter igen konstatera att det var mååånga som hon svepte höger på som för mig framstod som fullständigt ointressanta :p

Av alla femtioelva matchningar hon hade så var det kanske två som verkade intressanta. Något mellanting mellan hennes och min taktik borde vara ganska bra egentligen. Jag som inte sveper höger på något alls och hon som sveper höger på massor men då även hamnar med en rad ointressanta matchingar... Eller så skiter man bara i tinder. Jag inser mer och mer för varje dag som går att jag i nuläget enbart ser friluftsmänniskor och klättrare som intressanta öht, mycket för att mitt liv består så mycket av det att det nog blir svårt att få till varken träffar eller intressanta samtal med någon som är ointresserad av sådant. Känns inte som att den typen av personer finns på Tinder. Vet inte var de finns riktigt, förutom i min bekantskapskrets och på klättercentret då, men nä :cautious:

Jag har ju gett upp tinder helt, tycker det är väldigt skönt!

Tycker det tog mer energi än det gav :) känns det inte rätt så ta bort, du har ju ändå bra forum där du rör dig!

Jag har ju gett upp tinder helt, tycker det är väldigt skönt!

Tycker det tog mer energi än det gav :) känns det inte rätt så ta bort, du har ju ändå bra forum där du rör dig!
Jag har avinstallerat tinder ungefär tusen gånger. Just nu är det installerat, men jag orkar sällan ens kolla vad det finns för folk där just för att 99,9% av de jag ser är fullständigt ointressanta. Tänkte på det igår också när jag var ute på stan med klätterkompisarna för att käka middag osv. Alla andra runt där vi var framstod som så... brötiga. Alla män var så stereotypiskt fjantmanliga och brötiga jämfört med mina vänner, vilket vännerna även hamnade att diskutera. Själv satt jag mest tyst, lyssnade och tänkte på hur skönt det var att ha vettiga vänner :D Men tja, då ska man hitta fler som dem, som dessutom är något mer än "bara" vän. Det vore ändå kul att hitta någon sådan, men någon som ändå inte vill vara sambo eller ha sjuttoelva ungar och allt sånt där vanligt. Bläh.

Är du med i gruppen Friluftssinglar på Facebook? Ett tips annars :).

Inte min ensak, men borde du inte försöka hitta nya umgängen istället? Det känns så himla rörigt och insyltat och upplagt för sårade känslor och missförstånd.

Är inte jättesugen på börja lära känna nya människor just nu, släppa in och försöka lita på dom.

@ptr Jag tror tyvärr inte att J är intresserad av mig tillbaka :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 626
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 840
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka