Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På fredag kommer Kapet hit och spenderar helgen hos mig! :heart:nailbiting:🥰🍾

Tack särskilt till @mutant och @strawberrysylt för utifrånperspektiv och push i rätt riktning.

Skicka numret! (Om han verkar trevlig och intressant!)

Meeeeen så kul och spännande och härligt!! Tar gärna lite cred för det 😉 men SÅ modigt och bra gjort av dig att våga skriva till honom. :banana::bump: Hoppas såklart på en underbar fortsättning men oavsett så blir jag så glad av att läsa detta! :love:

Tackar! Det känns bra att han gått och grubblat på samma saker som jag. ❤ Vi verkar vara på samma plats mentalt angående var vi så att säga står. Och det känns bra. Och helt fantastiskt att han vill komma hit så fort det bara går! Det ska bli väldigt spännande att ha honom för mig själv i flera dagar! Hoppas att detta är början på något mer, men oavsett så blir det bra det här!

@strawberrysylt Jamen kul ändå med uppmärksamheten. Avstånd kan minska med tiden om man vill. Fast det är ju alltid enklast att träffa någon som bor nära.

Hursomhelst, med Sten är det väl inte så mycket som hindrar att ni fortsätter att umgås ungefär som ni gjort hitintills? Saker måste väl inte bli så väldigt annorlunda även om han sagt att han inte är intresserad av något (”seriöst”) förhållande?

Så härligt! Förstår det känns skönt att ni är på samma plats mentalt!

Nej, precis, jag hoppas det kan fortsätta så med Sten! Ska skriva lite så till honom innan vi ses tänker jag.

Jo, men det är så jag känner också. Jag vill absolut bara hänga också helst... och liksom "kom så hänger vi och ser vad som händer, ligger vi så ligger vi annars inte" annars känns det som om det blir himla kravfyllt. Och svårt om man vill planera. Jag kan liksom inte veta nu om jag kommer vara kåt på torsdag liksom ^^.
Åh det där håller jag verkligen med dig om! Det är så omständligt att bli kåt på kommando.
Jag avskyr att prata sex med killar jag aldrig träffat just eftersom många tror att det i så fall är hugget i sten att vi ska ligga när vi ses och det är nog lite samma princip här. :)

Åh det där håller jag verkligen med dig om! Det är så omständligt att bli kåt på kommando.
Jag avskyr att prata sex med killar jag aldrig träffat just eftersom många tror att det i så fall är hugget i sten att vi ska ligga när vi ses och det är nog lite samma princip här. :)

Ja, blä! För min egen del behöver jag då träffa någon IRL för att veta om jag tänder på honom... så det kan jag inte bestämma innan.

Tråkigt att behöva vänta, men roligt att ha något att se fram emot ❤. Det kommer gå fort.

Jag som är lite otålig börjar grubbla.
Är det så här det kommer att bli? Att vi ses några timmar efter jobbet nån kväll varannan vecka? Det blir liksom ingen flyt i dejtandet eller mer kvalitétstid.
Då hjälps det inte hur härlig han än är om dejtandet blir för glest och kort.

Men det är ju tidigt ännu att tro saker. Jag får ge det lite till. Men tidsbristen skaver lite.

Blir så osäker på sociala medier. Varför vinkar folk på Messenger? Trodde bara det var något som gamlingar gjorde för att hälsa men nu på sistone har flera snubbar börjat? Why, använd ord så man fattar
Jag har använt det när jag och vänner startat någon gruppchatt, bara för att på något litet sätt meddela att jag sett att vi alls startat gruppchatten. Gissar att det är likadant när folk skriver det i en privat chatt, att de inte har något att skriva men bara vill säga "här är jag" :p

Blir så osäker på sociala medier. Varför vinkar folk på Messenger? Trodde bara det var något som gamlingar gjorde för att hälsa men nu på sistone har flera snubbar börjat? Why, använd ord så man fattar
Ibland kommer en vinkning fram när ett meddelande inte gör det till någon man inte är vän med. Praktiskt vid affärer således :)

Just kommit hem från Gekås tjejen.

har haft det helt underbart.

bra fredagskväll
en bra lördag
vi pratade så mycket under en lång promenad, och allt känns bättre efter det. vi gick 24 km.
och en bra morgon idag.

allt känns väldigt rätt just nu.
Hon är så underbar!

Jag som är lite otålig börjar grubbla.
Är det så här det kommer att bli? Att vi ses några timmar efter jobbet nån kväll varannan vecka? Det blir liksom ingen flyt i dejtandet eller mer kvalitétstid.
Då hjälps det inte hur härlig han än är om dejtandet blir för glest och kort.

Men det är ju tidigt ännu att tro saker. Jag får ge det lite till. Men tidsbristen skaver lite.

Ge det lite tid, som du själv säger :). Det märks hur det blir och hur ni känner.

På tisdag ska jag hjälpa en kollega att flytta. Han avslutade meningen med att "J kommer vara där" herregud, jag kommer gå runt som en tomat..

Det låter mysigt! Vad är den här J för person då? Hur är magkänslan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 626
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 842
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka