Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha?
Så trist då. Jag orkar inte läsa in så mycket eller annalysera ett skämt. Speciellt inte med tanke på hur otroligt respektfull han varit under den 1,5 månaden som vi haft kontakt.
Mig högg det i magen, utan föregående analys. Så jag hade blivit så illa tvungen att resonera och fundera.

En allmän fråga; tycker ni att killar brukar vara oärliga med att de bara är intresserade av att ses och ligga?

Jag tycker inte det. En kompis uttryckte dock förvåning över att Sten var "så pass ärlig. Det brukar killar inte vara." Men hon är lite efter, va?

Det handlar nog annars mest om alla de gånger män erbjudit sig för att betala gmför att titta på när jag har sex med kvinnliga partners.

Betala och sex är ingen trevlig kombo.

Men givetvis inte!
Men jag har väldigt svårt att dra den parallellen i detta fallet. Ja tom omöjligt faktiskt. Finns liksom inget i denna faktiskt otroligt fina man som visar ett sånt beteende.
Klart jag känner att det är trist när någon applicerar sina eventuella problem på något som är trevligt i mitt liv.

Men givetvis inte!
Men jag har väldigt svårt att dra den parallellen i detta fallet. Ja tom omöjligt faktiskt. Finns liksom inget i denna faktiskt otroligt fina man som visar ett sånt beteende.
Klart jag känner att det är trist när någon applicerar sina eventuella problem på något som är trevligt i mitt liv.
Skämtet. Jag hade sett det som en varningssignal.

Skämtet. Jag hade sett det som en varningssignal.

Men alltså. Jag förstår vad du menar, men du drar på väldigt stora växlar nu. Jag kan skämta rått om saker som jag ändå är medveten om är problematiska. Humor är ett sätt att lyfta och medvetandegöra problematik, och avväpna densamma också. Det betyder inte att det skulle finnas en faktiskt vilja att betala för sex i detta fall.

Jag tycker gott att vi kan lämna det därhän och låta tråden återgå till sitt.

En allmän fråga; tycker ni att killar brukar vara oärliga med att de bara är intresserade av att ses och ligga?

Jag tycker inte det. En kompis uttryckte dock förvåning över att Sten var "så pass ärlig. Det brukar killar inte vara." Men hon är lite efter, va?
En del ja, en del nej. Det är väl som vanligt, det finns folk till allt. Har stött på många oärliga själv, det är liksom inget konstigt i det, de finns de också.
Jag känner mest att det är jävligt fult att kalla henne för efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 628
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 848
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka