Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför svepte du vänster? :D
Har flera gånger nu sett en på klättringen som jag också sett på Tinder. Svepte vänster på honom och nu börjar jag ångra det lite, för han framstår som otroligt trevlig, socialt kompetent, duktig och dessutom snygg :p Vi har inte mer än hälsat några gånger, men vid tillfälle vore det kanske kul att försöka prata lite mer ordentligt för att se vad han är för någon...
Där har du ju värdens raggningsläge ju! Hälsa på honom och säg att du sett han på Tinder men råkade svepa åt fel håll av misstag!

Jag tillhör inte dem som blir förälskade. Inget pirr, inga fjärilar, blir aldrig helt uppslukad av någon. Däremot känner jag stark kärlek till vissa människor och till mina djur. De blir otroligt viktiga för mig, jag känner ömhet och värme när jag tänker på dem och de är fina pusselbitar i mitt liv som gör mig lycklig.
Där är V nu, han gör mig sådär genuint glad och lycklig och jag vet att det är ömsesidigt.
Vi har träffats all ledig tid denna vecka och idag ska han följa med och klippa häst eftersom han tyckte det var för länge att vänta till måndag med att ses 😁
Han är en raring ❤

Har visst snackat om trekanten i fyllan åt två av våra vänner... hade inte en susning om detta.
For hem till bästis igår och jag berättade såklart direkt. Hennes blick bad mig att gå.

Jag gick. N stannade kvar och är kvar där än. Fantastiskt. Nu kan jag inte ta mer skit.
En av killkompisarna sprang efter mig och tog hand om mig tack och lov.

Har visst snackat om trekanten i fyllan åt två av våra vänner... hade inte en susning om detta.
For hem till bästis igår och jag berättade såklart direkt. Hennes blick bad mig att gå.

Jag gick. N stannade kvar och är kvar där än. Fantastiskt. Nu kan jag inte ta mer skit.
Klart du får snacka om det om du vill. Skit på dom.

Vad det gäller de där tycker jag nog att det många skrivit om andra liknande situationer, att det låter som det är läge att rösta bort de där med fötterna för gått. Det är hårt, men så där behndlar man inte någon man tänker är bästis med. Bryt dig lös, du har bättre kamrater än så.
Ta hand om dig.

Hon betedde sig illa, du berättade om det och hon är sur på dig? Hon kan dra åt helvete. Han också för den delen.

Sen blir jag bekymrad över att du inte minns vad du har sagt. Ta hand om dig!

Tycker du ska överväga ordentligt om du verkligen vill ha de personena i ditt liv.
Låter inte bra alls för ditt välmående, tycker bägge två beter sig som ni gick på högstadiet.

Tycker de beter sig som de är 14 år. Palla att hon blir sur när hon bettet sig som skit och du pratar om det. Ta hand om dig ❤

Tack alla...
Ja känner lite lika, vad fan är det för vän egentligen. Mår typ dåligt när jag tänker på att han varit där hela natten och dagen nu.
Så mycket var man värd liksom.

Förut var jag mer tom, nu är jag så jävla ARG. Ändå bra tänker jag... måste dock till honom nån dag och hämta min väska.
Ska gå och lämna igen "bästis" hemmanyckel nån dag med. Tänkte skriva ihop ett brev då med tror jag.

Jag tillhör inte dem som blir förälskade. Inget pirr, inga fjärilar, blir aldrig helt uppslukad av någon. Däremot känner jag stark kärlek till vissa människor och till mina djur. De blir otroligt viktiga för mig, jag känner ömhet och värme när jag tänker på dem och de är fina pusselbitar i mitt liv som gör mig lycklig.
Där är V nu, han gör mig sådär genuint glad och lycklig och jag vet att det är ömsesidigt.
Vi har träffats all ledig tid denna vecka och idag ska han följa med och klippa häst eftersom han tyckte det var för länge att vänta till måndag med att ses 😁
Han är en raring ❤
Underbart! :love:

Tack alla...
Ja känner lite lika, vad fan är det för vän egentligen. Mår typ dåligt när jag tänker på att han varit där hela natten och dagen nu.
Så mycket var man värd liksom.

Förut var jag mer tom, nu är jag så jävla ARG. Ändå bra tänker jag... måste dock till honom nån dag och hämta min väska.
Ska gå och lämna igen "bästis" hemmanyckel nån dag med. Tänkte skriva ihop ett brev då med tror jag.

Alltså fyfan vad jobbigt. Vilka skitar de är bägge två.

Men nog bra att du är arg ja!

Ikväll skulle vi sett en kompis spela i parken. Jag är inte välkommen typ.
Imorgon skulle vi åka till ett fort i grannstaden. Jag kommer stå över.

Vi är alltså ett mindre gäng som hänger intensivt.
F (killen från några helger sen) for just, är så himla glad och tacksam att han kom efter mig.

Ett tag sen jag tittade in här nu men lite uppdatering
*träffar inte längre norrlänningen, så känns lite mindre stressad nu

*insett att jag nog inte riktigt kommit över att det tog slut mellan mig och min exsambo, även om jag kommit över honom. Så tänkt prova psykolog någon gång. Vill inte skjuta mig själv i foten om jag lyckas träffa någon bra i framtiden.

* har nog igen lyckats vara på en dejt fast jag såg det som kompishäng, när en från dansen frågade om vi skulle ses

Så swipar nu på Tinder igen och börjar smått fundera på om jag vågar lägga upp något i fb gruppen friluftssinglar som jag är med i.

Fina @pepp så tråkigt detta! Du kanske behöver skaffa lite nytt umgänge än det där gänget om det gör det lättare att bryta med din kompis?

Sen är det inte så bra att du inte kommer ihåg vad du sagt när du druckit. Det verkar inte som att du har så mycket kontroll på det som du tror. Har man kontroll kommer man ihåg vad man säger.

Hoppas du har någon riktig vän som kan ta hand om dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 617
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 833
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10