Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, Gekås tjejen och jag planerar en resa till ett ställe jag inte känner till, Göteborg tror jag att det hette.
Några tips på vad man kan göra på detta mytologiska plats.
Ja Universeum! Jätteroligt, särskilt om man har lite naturvetarnörddrag.Så, Gekås tjejen och jag planerar en resa till ett ställe jag inte känner till, Göteborg tror jag att det hette.
Några tips på vad man kan göra på detta mytologiska plats.
Errr Jag Nörd! Hurså? Var kom det ifrån?Ja Universeum! Jätteroligt, särskilt om man har lite naturvetarnörddrag.
Lunchdejten med bioteknikern (nu blir namnen vad de jobbar med, enklast så) var trevlig! Allt flöt på naturligt och vi hade mycket gemensamt. Vips så hade det nästan gått 2 timmar
När vi skulle säga hejdå frågade han om han kunde lägga till mig på facebook, så nu är vi vänner där! Känns ändå bra i och med att vi redan hade typ 13 gemensamma vänner där
Vi lär nog ses igen, vet inte riktigt om känslorna kommer spira men kan bli kul i alla fall!
Ja Universeum! Jätteroligt, särskilt om man har lite naturvetarnörddrag.
var bor du?Åh, jag blev orimligt sugen på att åka till Göteborg och gå på dejt nuHar aldrig varit på Universeum.
var bor du?
Jag tänkte att jag gör ändå inget i morgon, men det är en bit mellan värmland och stockholm.I VärmlandSå det är ju ändå görbart, men jag försöker bestämma mig för om det är rimligast åka bil eller tåg med bebis som nog får följa med i så fall
![]()
Jag tänkte att jag gör ändå inget i morgon, men det är en bit mellan värmland och stockholm.
ja ifor sig. var i värmland?Ännu längre mellan Stockholm och Göteborg , Värmland ligger ju i alla fall halvvägs!![]()
Har flera gånger nu sett en på klättringen som jag också sett på Tinder. Svepte vänster på honom och nu börjar jag ångra det lite, för han framstår som otroligt trevlig, socialt kompetent, duktig och dessutom snyggVi har inte mer än hälsat några gånger, men vid tillfälle vore det kanske kul att försöka prata lite mer ordentligt för att se vad han är för någon...
För att han verkade för ordentlig av sig, för att han egentligen inte ser ut som "min typ" och för att jag tänkte att det blir jättekonstigt att svepa höger om vi ses när vi klättrar sedanVarför svepte du vänster?![]()
Haha, det blir helt klart att vi ses irl först, för jag har avinstallerat tinder (igen...) efter att ha blivit less på allt där@Red_Chili Meh, nästa gång drar du höger, eller snackar med honom irl. Vad som kommer först
Skriver jag som inte haft något emot att träffa promenadkillen från helgen igen men inte skrivit ett ord sedan dagen efter![]()