Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunchdejten med bioteknikern (nu blir namnen vad de jobbar med, enklast så :o ) var trevlig! Allt flöt på naturligt och vi hade mycket gemensamt. Vips så hade det nästan gått 2 timmar :D När vi skulle säga hejdå frågade han om han kunde lägga till mig på facebook, så nu är vi vänner där! Känns ändå bra i och med att vi redan hade typ 13 gemensamma vänner där :p Vi lär nog ses igen, vet inte riktigt om känslorna kommer spira men kan bli kul i alla fall!

Ja Universeum! Jätteroligt, särskilt om man har lite naturvetarnörddrag.
Errr Jag Nörd! Hurså? Var kom det ifrån? :angel:
Jag har ju bara hjälp nasa med lite saker när det gäller att hitta Vatten på, Månen, Merkurius, Vesta, Ceres Mars. Varit med att hitta två planeter, Letat efter hinder för New horizion in mot Pluto sen söka efter vad som blev Ultia Tule. och nu senast leta efter en plats att ta markprover på Bennu! hur kan någon kalla mig nörd!

Lunchdejten med bioteknikern (nu blir namnen vad de jobbar med, enklast så :o ) var trevlig! Allt flöt på naturligt och vi hade mycket gemensamt. Vips så hade det nästan gått 2 timmar :D När vi skulle säga hejdå frågade han om han kunde lägga till mig på facebook, så nu är vi vänner där! Känns ändå bra i och med att vi redan hade typ 13 gemensamma vänner där :p Vi lär nog ses igen, vet inte riktigt om känslorna kommer spira men kan bli kul i alla fall!

Vad kul! Även om det inte skulle bli nåt mer så fick ni ju ett par trivsamma timmar iaf 👍.

I Göteborg älskar jag Världskulturmuseet, tar dit alla som besöker mig I stan. :)
Annars finns ju en massa kulturliv här, GIBCA och GIBCA extended håller på nu och ett tag framöver. Det betyder att det är konstutställningar i varenda gathörn typ (inte riktigt, men nästan).

Har flera gånger nu sett en på klättringen som jag också sett på Tinder. Svepte vänster på honom och nu börjar jag ångra det lite, för han framstår som otroligt trevlig, socialt kompetent, duktig och dessutom snygg :p Vi har inte mer än hälsat några gånger, men vid tillfälle vore det kanske kul att försöka prata lite mer ordentligt för att se vad han är för någon...

Har flera gånger nu sett en på klättringen som jag också sett på Tinder. Svepte vänster på honom och nu börjar jag ångra det lite, för han framstår som otroligt trevlig, socialt kompetent, duktig och dessutom snygg :p Vi har inte mer än hälsat några gånger, men vid tillfälle vore det kanske kul att försöka prata lite mer ordentligt för att se vad han är för någon...

Varför svepte du vänster? :D

Här går bra. Mycket bra :p
Jag och Musikern klickar otroligt bra. Jag vet inte hur jag bäst ska förklara det....men det finns känslor från bådas håll. Jag är lite tagen på sängen sas. Jag hade absolut inte planerat eller ens trot att detta skulle ske med någon på länge :o
Och han är så himla vettig, respektfull och normal. Inte en enda sliskflirt ännu, på en månads kontakt. Vid det här laget brukar de be om bilder/skicka bilder eller komma med intima hintar och kommentarer.
Dessutom beundrar han Greta Thunberg och avskyr SD något som säger en del om hans grundvärderingar mot en del andra män jag mött :love:

Varför svepte du vänster? :D
För att han verkade för ordentlig av sig, för att han egentligen inte ser ut som "min typ" och för att jag tänkte att det blir jättekonstigt att svepa höger om vi ses när vi klättrar sedan :angel: Dessutom har vi troligen några gemensamma bekanta och det blir läskigt då. (med andra ord: bara skräpanledningar)

@Red_Chili Meh, nästa gång drar du höger, eller snackar med honom irl. Vad som kommer först 😁

Skriver jag som inte haft något emot att träffa promenadkillen från helgen igen men inte skrivit ett ord sedan dagen efter 😂
Haha, det blir helt klart att vi ses irl först, för jag har avinstallerat tinder (igen...) efter att ha blivit less på allt där :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 617
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Svar
29
· Visningar
2 830
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V