Hur kom ni i kontakt med varandra och inledde relationen? Jag tänkte eftersom han inte "uppfyllde kraven", hur hade ni så att säga tur att ni exponerades för varandra ändå?
Tinder, jag tvekade ärligt talat hur jag skulle svipa, men drog en höger för jag gillade hans vettiga presentation som stod ut, tyckte han verkade vara en störtskön människa med samma humor som mig själv så resonerade att det är ju alltid kul att skriva med roliga människor, han skrev nästan på direkten och frågade om min hund som jag hade bild på, sen började vi skriva om henne och allt mellan himmel och jord och han verkade lättsam och sjukt rolig, jag tackade ja till inbjudan på en kaffe efter bara några dagar (i vänskapligt syfte) då han bara bor 15-20 min från mig, åkte dit, och det kändes som om vi känt varandra hela livet.
Vi fortsatte prata och han fattade tycke för mig nästan på direkten, jag tvekade eftersom jag inte visste vad jag ville egentligen, inte bara pga han utan hela ”förhållandegrejen”, kände absolut att det fanns något där, men tänkte att tiden får väll utvisa det hela, sen kom det mer och mer känslor från mitt håll också, och jag gick och blev kär.
Sen, som jag skrev, mina krav är ju bara ”dumma och påhittade”. Jag såg framför mig att jag skulle dejta en lång, mörkhårig, brunögd karl som hade massa tatueringar, skägg och en lite busig frisyr runt 35-38 år som gillade gymmet och gärna också hade djur.
Hojkillen är bara 10 cm längre än mig, blond, har inte ens fyllt 30 år, spelar dataspel, blå ögon,nästan skallig och lite allergisk.
Det enda han stämmer in på på min lista är egentligen att han har sina egna intressen och vi har samma tankar, värderingar och humor. Men som sagt, det är inte illa der, och det blev sjukt bra endå, och jag tycker om honom galet mycket precis som han är och skulle inte byta bort honom mot något alls!
Jag brukar tänka så ofta att fyfan vad tråkigt livet hade varit om jag hade dragit vänster istället för höger!