Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur kom ni i kontakt med varandra och inledde relationen? Jag tänkte eftersom han inte "uppfyllde kraven", hur hade ni så att säga tur att ni exponerades för varandra ändå?

Tinder, jag tvekade ärligt talat hur jag skulle svipa, men drog en höger för jag gillade hans vettiga presentation som stod ut, tyckte han verkade vara en störtskön människa med samma humor som mig själv så resonerade att det är ju alltid kul att skriva med roliga människor, han skrev nästan på direkten och frågade om min hund som jag hade bild på, sen började vi skriva om henne och allt mellan himmel och jord och han verkade lättsam och sjukt rolig, jag tackade ja till inbjudan på en kaffe efter bara några dagar (i vänskapligt syfte) då han bara bor 15-20 min från mig, åkte dit, och det kändes som om vi känt varandra hela livet.

Vi fortsatte prata och han fattade tycke för mig nästan på direkten, jag tvekade eftersom jag inte visste vad jag ville egentligen, inte bara pga han utan hela ”förhållandegrejen”, kände absolut att det fanns något där, men tänkte att tiden får väll utvisa det hela, sen kom det mer och mer känslor från mitt håll också, och jag gick och blev kär.

Sen, som jag skrev, mina krav är ju bara ”dumma och påhittade”. Jag såg framför mig att jag skulle dejta en lång, mörkhårig, brunögd karl som hade massa tatueringar, skägg och en lite busig frisyr runt 35-38 år som gillade gymmet och gärna också hade djur.

Hojkillen är bara 10 cm längre än mig, blond, har inte ens fyllt 30 år, spelar dataspel, blå ögon,nästan skallig och lite allergisk. :o:angel::rofl:

Det enda han stämmer in på på min lista är egentligen att han har sina egna intressen och vi har samma tankar, värderingar och humor. :p Men som sagt, det är inte illa der, och det blev sjukt bra endå, och jag tycker om honom galet mycket precis som han är och skulle inte byta bort honom mot något alls! :love:

Jag brukar tänka så ofta att fyfan vad tråkigt livet hade varit om jag hade dragit vänster istället för höger!

Tinder, jag tvekade ärligt talat hur jag skulle svipa, men drog en höger för jag gillade hans vettiga presentation som stod ut, tyckte han verkade vara en störtskön människa med samma humor som mig själv så resonerade att det är ju alltid kul att skriva med roliga människor, han skrev nästan på direkten och frågade om min hund som jag hade bild på, sen började vi skriva om henne och allt mellan himmel och jord och han verkade lättsam och sjukt rolig, jag tackade ja till inbjudan på en kaffe efter bara några dagar (i vänskapligt syfte) då han bara bor 15-20 min från mig, åkte dit, och det kändes som om vi känt varandra hela livet.

Vi fortsatte prata och han fattade tycke för mig nästan på direkten, jag tvekade eftersom jag inte visste vad jag ville egentligen, inte bara pga han utan hela ”förhållandegrejen”, kände absolut att det fanns något där, men tänkte att tiden får väll utvisa det hela, sen kom det mer och mer känslor från mitt håll också, och jag gick och blev kär.

Sen, som jag skrev, mina krav är ju bara ”dumma och påhittade”. Jag såg framför mig att jag skulle dejta en lång, mörkhårig, brunögd karl som hade massa tatueringar, skägg och en lite busig frisyr runt 35-38 år som gillade gymmet och gärna också hade djur.

Hojkillen är bara 10 cm längre än mig, blond, har inte ens fyllt 30 år, spelar dataspel, blå ögon,nästan skallig och lite allergisk. :o:angel::rofl:

Det enda han stämmer in på på min lista är egentligen att han har sina egna intressen och vi har samma tankar, värderingar och humor. :p Men som sagt, det är inte illa der, och det blev sjukt bra endå, och jag tycker om honom galet mycket precis som han är och skulle inte byta bort honom mot något alls! :love:

Jag brukar tänka så ofta att fyfan vad tråkigt livet hade varit om jag hade dragit vänster istället för höger!
Om fler tänkte som du, hade nog fler varit i lyckligare förhållanden! Tänk bort ytan! (Ja, inte bort bort, men bort :rofl: )

Ingen nämnd ingen glömd :D

Om fler tänkte som du, hade nog fler varit i lyckligare förhållanden! Tänk bort ytan! (Ja, inte bort bort, men bort :rofl: )

Ingen nämnd ingen glömd :D

Ja men exakt! Jag tycker ju självklart att han ser bra ut, trots att han inte stämde in i vad jag ville ha! Jag tycker ju som sagt att han är jäkligt attraktiv och snygg, och han blir ju bara finare och finare ju mer jag lär känna honom. Hade jag inte känt någon attraktion alls däremot så hade det ju inte funkat såklart, så det är klart jag gör det!

Kort och gott så ska man kanske inte snöa in allt för mycket på sina krav.

Titta bara på hunden, jag ville ha en smidig och smärt typ labrador som jag kunde ha med mig på ridturerna. Jag skaffade mig en engelsk bulldog...:o:p Och sen skulle jag köpa häst också, ett lagomt stort halvblod. Köpte en irish cob, ponny...:angel: Kunde dock inte blivit mer rätt än så på bägge punkterna där heller när vi kom till verkligheten. ❤️

Och jag måste bara tillägga innan jag blir feltolkad för det låter ju som om jag inte tycker min karl är 100% men SJÄLVKLART är han det, och ashet, snygg, fräsch som fan, fin, vacker, attraktiv och bara alldeles underbar! :love: Vi kan prata om saker som jag aldrig kunnat prata med någon annan med, på ett sätt jag heller aldrig kunnat prata på. Det är en helt ny upplevelse för mig att klicka med någon såhär på djupet! Visst att jag såklart har varit nykär och sånt tidigare, men det här har liksom varit något annat och större enda från början.

Det var bara det att det var inte den ”typen” som jag trodde jag skulle gå och bli kär i, men som sagt, jag har både hästen och hunden jag inte trodde jag skulle ha heller så, och på alla dessa tre punkter så kunde det inte ha blivit bättre! Jag tror absolut han kan vara den som är DEN! ❤️

Ja men exakt! Jag tycker ju självklart att han ser bra ut, trots att han inte stämde in i vad jag ville ha! Jag tycker ju som sagt att han är jäkligt attraktiv och snygg, och han blir ju bara finare och finare ju mer jag lär känna honom. Hade jag inte känt någon attraktion alls däremot så hade det ju inte funkat såklart, så det är klart jag gör det!

Kort och gott så ska man kanske inte snöa in allt för mycket på sina krav.

Titta bara på hunden, jag ville ha en smidig och smärt typ labrador som jag kunde ha med mig på ridturerna. Jag skaffade mig en engelsk bulldog...:o:p Och sen skulle jag köpa häst också, ett lagomt stort halvblod. Köpte en irish cob, ponny...:angel: Kunde dock inte blivit mer rätt än så på bägge punkterna där heller när vi kom till verkligheten. ❤
Tycker det gått lite för lång tid sen du la ut en/ett par bilder på din snygging (jag menar hästen om någon skulle vilja missförstå mig :D ).

Asså världens dummaste fråga, men hur gör jag för att bara gå ner några rader när jag skriver på Tinder? Nu skickas det iväg innan jag är klar :S.

Funkar inte "shift" + enter?

Jag är nog korkad...

När jag använder den nedre av de två jag pekar på här så blir det som jag vill...

...såhär. Men inte på Tinder, där skickas det iväg då. Och den andra suddar bara...

Bifogade filer

• 20190603_210505.webp
    20190603_210505.webp
    40,4 KB · Visningar: 98
Jag känner mig så störd ibland.
Har ju mens nu (plus att jag var och testade mig idag) och det är som att jag vill förvarna dejten om mensen, så han inte har "för höga förväntningar", snark.
Har nog träffat för mycket fuck boys..

Jag är nog korkad...

När jag använder den nedre av de två jag pekar på här så blir det som jag vill...

...såhär. Men inte på Tinder, där skickas det iväg då. Och den andra suddar bara...
Knapparna gör ju sitt jobb. Den nedre är enter, den övre delete.

Edit: raderat, se nästa inlägg i stället.

Senast ändrad:
Jag är nog korkad...

Prova hålla inne enter knappen, har för mig att jag måste göra så för att kunna hoppa ner en rad om jag skriver dm på Instagram.

Jag känner mig så störd ibland.
Har ju mens nu (plus att jag var och testade mig idag) och det är som att jag vill förvarna dejten om mensen, så han inte har "för höga förväntningar", snark.
Har nog träffat för mycket fuck boys..
...men det är väl inte mensen som är problemet? Känns mycket viktigare att förvarna om en eventuell könssjukdom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka