Min hojkille är ju yngre, dock ingen jätteskillnad, men han är yngre än min lillebror. Vi gör då verkligen ingen grej av det, mer än att han kallar mig för tanten, och jag han för pojkspoling. Jag får väll höra när jag är stel och det knakar och klonkar i mig att det är för att gammeln tatt mig, men det är såklart med glimten i ögat åt bägge håll.
Det är som sagt inget stor åldersskillnad mellan oss, men jag har passerat 30 för ett bra tag sen, och han är fortfarande kvar på 20-strecket, om än långt bak på det. Den enda skillnaden mellan oss är att jag har barn och han inte. Men han har eget hus, är chef, och har egna intressen så jag anser då att han är en fullt utvecklad ”man” och ingen pojkspoling.
Till sättet är vi båda allt mellan 6-80 år iallafall, så det kvittar!
Det är som sagt inget stor åldersskillnad mellan oss, men jag har passerat 30 för ett bra tag sen, och han är fortfarande kvar på 20-strecket, om än långt bak på det. Den enda skillnaden mellan oss är att jag har barn och han inte. Men han har eget hus, är chef, och har egna intressen så jag anser då att han är en fullt utvecklad ”man” och ingen pojkspoling.
Till sättet är vi båda allt mellan 6-80 år iallafall, så det kvittar!