Var på en väldigt stel promenaddejt igår... Var ganska tveksam redan innan för märkt av vissa tendenser att vara väldigt på redan innan vi setts.
Kände väl redan på en gång att det inte fanns någon attraktion från mitt håll, jag gillade inte hans röst!?
Brukar tycka att promenad är ett mer avslappnat sätt än fika, men nej...
Råkade gå någon väg så det blev mycket längre än jag tänkt, han frågade mig i princip ingenting jag fick styra upp samtalet i typ 2 h pga. fel vägval
.
Under promenaden så la han handen på min axel eller rygg minst 10 ggr och föreslog att vi skulle sätta oss på en bänk vilket vi väl gjorde. Efter ett tag lägger han då handen ovanför mitt knä och börjar dra med fingrarna , jag blir så obekväm jag sitter och kollar rakt fram och ger verkligen ingen indikation på att jag vill ha kroppskontakt med honom. Har ju egentligen lust att fråga vad fan han håller på med, men det gör jag ju inte för att det inte ska bli dålig stämning och det var 45 min kvar innan vi var tillbaka. Så säger istället att vi ska gå vidare. Han går även väldigt nära mig hela tiden och jag är rädd att han ska försöka hålla min hand...
Så skönt när vi väl kommer tillbaka till centralen och säger hejdå och jag ger han en kram av bara farten då kommenterar han "så jag fick en kram ändå" typ som att då måste jag ha gillat honom. Han skriver sen 3 min efter vi sagt hejdå att han tyckte det var jättetrevligt och gärna ses igen...
Så tydligt att han inte är van vid dejter och tjejer och det här med social skills. Garanterat läst någonstans att "ta lite på henne oskyldigt medan ni går så etablerar ni kontakt...
Hade bara en sån dålig känsla efteråt och blir irriterad på mig själv för att jag inte säger något när han gör mig obekväm och lägger handen på mitt ben
.