Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det inte lite tramsigt att ha en profilbild där man visar fingret mot kameran?
Och en annan bild där man räcker ut tungan?
Det är väl sånt som tonåringar som vill vara punkiga gör?
Inte nästan 50-åringar?
Man kanske är en punkig 50-åring? :D Finns säkert dom som är likadana så det är ju bra man förmedlar det på bilderna så man hittar dom.... Vet dt finns dom som verkligen gillar när människor inte tar sig själva på så stort allvar

Kan tycka det är kul men jag har en gräns ändå så jag gillar ju också när folk som är lite tramsiga lägger upp tramsiga bilder så jag vet vem jag har att göra med och om det blir för mycket för mig eller inte

Man kanske är en punkig 50-åring? :D Finns säkert dom som är likadana så det är ju bra man förmedlar det på bilderna så man hittar dom.... Vet dt finns dom som verkligen gillar när människor inte tar sig själva på så stort allvar

Kan tycka det är kul men jag har en gräns ändå så jag gillar ju också när folk som är lite tramsiga lägger upp tramsiga bilder så jag vet vem jag har att göra med och om det blir för mycket för mig eller inte
Ja visst...
nu ska jag inte vara så dömande igen....:D

Jag tar ställning men jag gör det i handling. Jag tycker bara att det är lite ointressant att konstatera att det vore bättre för mig om personer gjorde annorlunda. Det är ungefär på samma nivå som statistiken som hero lägger upp, den i sig gör ingen skillnad men däremot kan man agera på informationen man har.

Om du vill kan vi sitta runt lägerelden och hålla hand och hålla med om att det vore bättre om alla var snälla och respektfulla mot varandra.
Okej det verkade som du inte tog ställning alls :) Nej det är inte samma sak att läsa statistik som att tycka det är dåligt att man måste lägga onödig tid på att fråga ut nån när personen enkelt hade kunnat läsa ens profil först

Nej jag är här för att diskutera och säga mina åsikter så har du en stark längtan efter det får du tyvärr sätta dig runt en lägereld själv och hålla din egen hand

Okej det verkade som du inte tog ställning alls :) Nej det är inte samma sak att läsa statistik som att tycka det är dåligt att man måste lägga onödig tid på att fråga ut nån när personen enkelt hade kunnat läsa ens profil först

Nej jag är här för att diskutera och säga mina åsikter så har du en stark längtan efter det får du tyvärr sätta dig runt en lägereld själv och hålla din egen hand
Samma nivå inte samma sak. Antingen slösar du tiden på att fråga något efter match eller så slösar han tiden på att läsa din profil innan match. :D

På tal om rödvin och dealbreakers...
Matchade med en trevlig man på Tinder. Vi skrev ganska mycket till varandra i några dagar och han verkade lovande, vanlig och vettig. Jag nämnde min sargade kropp häromdagen och sade att det nog säkert är sol, värme och skumpa den behöver (ska till solen om nån vecka). Hans svar på det var "Alkoholen kanske inte är optimalt"
POFF!
Jag frågade om han inte dricker och om det alltid varit så. Han svarade att han dricker väldigt sällan, men ett glas vin kan det bli någon gång.
Jag vill önskar träffa en man som jag kan dela en flaska vin med under fredags- och lördagsmiddagen. Jag önskar träffa en man som jag kan skåla i skumpa med osv osv. Jo, det känns relativt viktigt. ...men lika viktigt att dricka med måtta!!
...och han vill nog träffa en som dricker väldigt sällan.
Vi har inte hörts sedan den dagen... Synd, men vi är nog fel för varandra.

Är alkohol en dealbreaker för er? Att dricka/att inte dricka?
Att ha åsikter om mitt drickande är definitivt dealbreaker! Jag dricker lätt en flaska i veckan. Om det räcker. Jag ÄLSKAR vin!

Samma nivå inte samma sak. Antingen slösar du tiden på att fråga något efter match eller så slösar han tiden på att läsa din profil innan match. :D
Men nu pratar jag ju bland annat om dom som INTE läser profilen eller som kanske gör det vad vet jag men som inte bryr sig om att det inte stämmer

Såna som inte ens tar bort matchningen och som man liksom måste fråga ut...... dom slösar verkligen allas tid både sin egen och min

Men tycker du att det är ett sunt beteende? Att gå ut för att supa ned sig, varenda vecka? Jag tycker att det låter som ett riskbeteende gällande alkohol.

Nja egentligen inte. Börjat fundera varför det är så utbrett. Har vi inget bättre för oss?
Är alltid knökfullt ute på krogarna på helgerna.. dock hört att det varit mindre nu under januari :D

• Gilla
Reactions: ptr
Men tycker du att det är ett sunt beteende? Att gå ut för att supa ned sig, varenda vecka? Jag tycker att det låter som ett riskbeteende gällande alkohol.
Inte ens en gång är sunt. Som karln i femtioårsåldern som inte helt onöjd konstaterade att han höll på att bli packad och frågade om det märktes. Vi sa åt han att packad har han varit ett bra tag och föreslog vatten som dryck. Vidare att han skulle nog låta bli att flirta med tjejen han intresserat sig för just nu - för vem vill umgås med full gubbe.
-ära det så illa frågade han, men sen rann det ut lika fort i andra örat. Nåja inte vår sak att döma, var ju en skötsam full gubbe så det redde sig.

Jag är för lat helt enkelt.
Jag drar på första bilden tills jag tröttnar. Då går jag igenom mina matchningar och tar bort de som inte verkar intressanta.

Du drar ju inte höger på alla iaf. Det tycker jag är taskigt. På första bilden o sedan faktiskt läsa vid match känns helt okej för mig. Jag är för feg o kollar allt innan höger dock :o Men har ju heller aldrig kommit upp i något maxantal.

I övrigt orkar jag knappt följa den här tråden längre med allt tjafs :cry: Undrar hur det går för @strawberrysylt tex?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 713
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 430
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 747
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX