Jag undrar mest vad jag har för användning av informationen, om män är dåliga på att skapa intresse så är det ju deras problem, inte mitt.Du säger ju i det här inlägget att du vet bättre!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar mest vad jag har för användning av informationen, om män är dåliga på att skapa intresse så är det ju deras problem, inte mitt.Du säger ju i det här inlägget att du vet bättre!![]()
Nej, jag lägger ner. Du fattar in vanlig ordning ingenting av vad vi försöker förklara för dig och jag har trevligare saker att göra en fredag. Exempelvis åka till stugan med en livs levande man som jag kan prata om dejtingupplevelser med som inte dumförklarar mig. Också en av anledningarna till att det går så gynnsamt för honom på samma front - han är ödmjuk och lyhörd.
Men förklara VAD det är vi ska ta till oss i en statistik som många många av oss kvinnor på Buke inte känner igen oss i, som inte ens är baserad på SVERIGE där de flesta av oss bor och swipar? Ska jag som inte har en dejt i veckan eller massa män som skriver först, ska jag då känna mig misslyckad och börja fundera på alla mina fel och brister och hur i heeeela världen jag ska ändra hela min person som kvinna för att tilltala "rätt" män, alla män, vilka män som helst så jag passar in i din "statistik"? Eller ska jag som kvinna börja swipa höger på precis ALLA män på Tinder för att stackars män som du som känner sig orättvist behandlad av alla kvinnor, ska må bättre över fler matches trots att jag har noll intresse av merparten av dom?Jag har inte sagt att jag vet bättre. Men jag har inte sett att nån tagit till sig statistiken. Jag antar att det beror på att man inte vill känna till den heller.
Hur förhåller du dig till det?Korkat eller inte så är det något som händer och då förhåller jag mig hellre till det snarare än hur jag tycker att det borde vara.
Ni ska väl pippa också hoppas jag?![]()
![]()
Alltså, som vi ska!Har haft långt uppehåll p.g.a sjukdom så finns en risk att vi måste stanna bilen på vägen upp
![]()
*Skollärarröst*Jag undrar mest vad jag har för användning av informationen, om män är dåliga på att skapa intresse så är det ju deras problem, inte mitt.![]()
På vilket sätt skulle den hjälpa? Ärligt nyfiken då du inte verkar ta till dig vad andra skriver.
Alltså du är så himla underbar, jag önskar att jag vore som du!Alltså, som vi ska!Har haft långt uppehåll p.g.a sjukdom så finns en risk att vi måste stanna bilen på vägen upp
![]()
Alltså du är så himla underbar, jag önskar att jag vore som du!![]()
Fri och omtycktHaha åååh gulleHur menar du då.. kåt?
![]()
Är alkohol en dealbreaker för er? Att dricka/att inte dricka?
Varför vissa blir dåligt bemötta och andra inte. Varför män håller på med massutskick och kvinnor inte. Varför man blir unmatchad m.m.
För mig personligen hjälper statistiken då jag vet att statistiskt sätt får män inte lika ofta matches för att kvinnor är mer selektiva i sina swipningar än män. Det ger en förklaring till varför jag sällan får matches och många här beskriver att dom får matches på alla dom swipar höger på. Vilket också leder till att man blir ytterligare mer selektiv och tvärtom för män.
Varför vissa blir dåligt bemötta och andra inte. Varför män håller på med massutskick och kvinnor inte. Varför man blir unmatchad m.m.
För mig personligen hjälper statistiken då jag vet att statistiskt sätt får män inte lika ofta matches för att kvinnor är mer selektiva i sina swipningar än män. Det ger en förklaring till varför jag sällan får matches och många här beskriver att dom får matches på alla dom swipar höger på. Vilket också leder till att man blir ytterligare mer selektiv och tvärtom för män.
Vad skulle kanske bli bättre av att inte svepa på allt?Men man måste ju inte göra som alla andra. Om alla andra swipear på allt kanske det är smartare att vara mer selektiv. Eller bara skita i tinder för det verkar ärligt talat mest få dig att må dåligt.
Vad är syftet med att matcha med de som ändå inte söker samma som en själv?Vad skulle kanske bli bättre av att inte svepa på allt?
Precis men det är för dig. Om man får matches på en rimligt hög procent av personerna man sveper höger på så är det mer värt att sortera innan. Om du måste gå genom 1000 profiler för att få en match så är det inte lika värt att studera varje profil innan då det helt enkelt tar för lång tid.Vad är syftet med att matcha med de som ändå inte söker samma som en själv?
Varför ska jag matcha men en kille som skriver att han är gift och vill ha en älskarinna?
Min uppfattning är att det kanske är 20- 25 % som har ett vettig profiltext, bild, som söker fast relation. Sen ska man dessutom matcha dvs jag vill helst träffa någon som inte skriver att han absolut inte vill ha barn.