Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du ? Har jag sagt nåt illa mot dig nu ?
Du beter dig illa i den här tråden stup i kvarten. Att sätta sig på höga hästar och snacka om att folk vill leva i små bubblor för att de har en annan bild av något är att bete sig illa. Att upprepade gånger inte lyssna på andra och ta in deras erfarenheter är att bete sig illa.Vad menar du ? Har jag sagt nåt illa mot dig nu ?
Men för fan, du har svårt att begripa på riktigt!
Din spelplan är din och möjligtvis de som vill kliva in i den och se om du håller måttet, och för all del och se om de håller måttet. Några andra finns inte där, det är bara ni och innan det är det bara du ensam på din egen spelplan.
Det är lite marknadsekonomi i det hela, när det är gott om varan blir priset lågt och går inte att sänka mera. Då återstår bara att konkurrera med kvalité. Att gnälla om att kunderna inte hittar till din butik ger inget, och att försöka ställa sig där det springer fullt med folk som inte är intresserade gör heller ingen nytta.
Det är dig själv och ditt eget självförtroende som räknas. Att gnälla om att andra skulle ha det så mycket lättare maler bara ner din egen mentala hälsa! Släpp det för gott!
Nej, uppenbarligen inte. Du hackar på att kvinnor inte tackar och tar emot och uppskattar att du börjar förklara saker - saker de aldrig bett dig att förklara.Jag länkade bara till lite statistik . Var och en får väl göra som dom vill med informationen.
Men ja alla blir ju bara upprörda och vill inte veta hur det sett ut för många män fram till matchningen. Varför män oftast skriver först osv...
Men istället för att leva i en drömvärld och tro att ser ser lika ut för alla kan det ju vara bra att informera att det inte är så...
Men ja de flesta vill leva i sin egna lilla bubbla.
Såja - ett steg åt rätt håll!Just nu gnäller jag inte på min egen marknadsekonomi. Jag är fullt medveten om var den ligger nånstans och jag ska skita mig i att lägga i andras också... Det leder ingen vart.
Du beter dig illa i den här tråden stup i kvarten. Att sätta sig på höga hästar och snacka om att folk vill leva i små bubblor för att de har en annan bild av något är att bete sig illa. Att upprepade gånger inte lyssna på andra och ta in deras erfarenheter är att bete sig illa.
Nej, uppenbarligen inte. Du hackar på att kvinnor inte tackar och tar emot och uppskattar att du börjar förklara saker - saker de aldrig bett dig att förklara.
Dagens tips: SLUTA FÖRKLARA SAKER FÖR KVINNOR HELA TIDEN. SLUTA FÖRUTSÄTTA ATT DU SITTER PÅ EN OCEAN AV KUNSKAP SOM KVINNOR BARA GÅR RUNT OCH HOPPAS PÅ ATT DU SKA DELA MED DIG AV.
DU var den som blev upprörd bara för att folk ifrågasatte vad du ville ha sagt med din länkning (fastän alla vet vad du vill ha sagt: "buhu stackars mig, kvinnor är onda, män har det svårt, sluta vara så svåra"). Du fixar liksom inte att någon ifrågasätter dig. Sen kallar du kvinnor för "upprörda" bara för att de inte håller med dig.Länkade till en undersökning. That´s it. Förstår inte varför alla blir så upprörda av det.
DU var den som blev upprörd bara för att folk ifrågasatte vad du ville ha sagt med din länkning (fastän alla vet vad du vill ha sagt: "buhu stackars mig, kvinnor är onda, män har det svårt, sluta vara så svåra"). Du fixar liksom inte att någon ifrågasätter dig. Sen kallar du kvinnor för "upprörda" bara för att de inte håller med dig.
Jag ser att din kvinnosyn är lika jävla gräslig som alltid.
Men alltså stiff shit hörru, ingen utom du bryr sig uppenbarligen. Dina buhu-länkningar funkar nog bättre på Flashback än här.I genomsnitt ser det inte ut så.
Hur vet du att män oftast skriver först?Men ja alla blir ju bara upprörda och vill inte veta hur det sett ut för många män fram till matchningen. Varför män oftast skriver först osv...
Om man tittar lite djupare på statistiken och sina egna resultat så kan det faktist ge en inblick varför man får en viss respons/resultat. Men det verkar bara @durachiny ha förstått.Men alltså stiff shit hörru, ingen utom du bryr sig uppenbarligen. Dina buhu-länkningar funkar nog bättre på Flashback än här.
Näe, men jag ser mönster i varför vissa blir sämre/bättre bemötta på tinder och det kan man härleda mkt till statstiken i matchningar, osv. Men ja jag ska hålla sånt tyst för mig själv istället.
Så visst finns det manliga och kvinnliga beteenden.
Tack för att du återigen förklarar något som jag inte bett dig att förklara. Tack för att du återigen förutsätter att du vet mer än jag.Om man tittar lite djupare på statistiken och sina egna resultat så kan det faktist ge en inblick varför man får en viss respons/resultat.
Sämre bemötta? Hur tycker du att du bemöter alla de kvinnor här inne vars erfarenheter och åsikter du ständigt dissar? Inte så bra, va?
Jag lever i någon form av villfarelse (?) att de flesta människor ändå försöker vara schyssta mot andra i all kommunikation, IRL eller online. Sen blir det fel ibland, speciellt online.
Men med dig börjar jag faktiskt tvivla. Tänker du någonsin över hur det du skriver tas emot? Vad tillför det här mottagaren? Eller är ditt ständiga statistiksnack en text-dickpick som du skickar för din egen skull och ingen annans? Om du fortfarande tror att du sitter inne med någon sanning här som du ska kommunicera till kvinnorna i tråden - lägg ner. Du framstår inte som direkt kompetent eller kunnig i ämnet och dessutom spelar det ibland ingen roll. Människors erfarenheter är ändå deras egna och trots alla aparta undersökningar kan kvinnor ändå ha svårt att få matchningar. Och män lätt.