R
Raderad medlem 6459
De flesta vill att du slutar förklara saker för dem som de aldrig behövt få förklarat för sig och än mindre bett dig förklara.Men ja de flesta vill leva i sin egna lilla bubbla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta vill att du slutar förklara saker för dem som de aldrig behövt få förklarat för sig och än mindre bett dig förklara.Men ja de flesta vill leva i sin egna lilla bubbla.
Vissa saker bara är...
Men istället för att leva i en drömvärld och tro att ser ser lika ut för alla kan det ju vara bra att informera att det inte är så... Varför män beter sig på ett visst sätt osv. Varför kvinnor beter sig så. Att karlarna är dom som är på jakt lär inte förändras men kanske får man lite mer inblick varför det ser ut som det gör.
Men ja de flesta vill leva i sin egna lilla bubbla.
Du har en unik chans att få ett och annat visat för dig hur "de andra" har det. Vill de veta hur karlakarlar har det tar de reda på det själva. Vilket de har gjort (fekeprofilen var en höjdare).Absolut, men jag tycker det är bra att ha en bild av hur det ser ut för andra könet också... Därför jag hänger på buke liksom. Men ja alla blir ju bara upprörda och vill inte veta hur det sett ut för många män fram till matchningen. Varför män oftast skriver först osv...
Jag tycker du ska ta till dig statistiken som du ständigt snöar in dig på och leta efter felen hos dig själv som omväxling, det är ingen som är intresserad av vad kvinnor i random länder dejtar. Nästa gång du hittar någon statistik så behåll den för dig själv.Absolut, men jag tycker det är bra att ha en bild av hur det ser ut för andra könet också... Därför jag hänger på buke liksom. Men ja alla blir ju bara upprörda och vill inte veta hur det sett ut för många män fram till matchningen. Varför män oftast skriver först osv...
Jag pratar fö lite med en kille på Tinder som verkar trevlig, han frågade om jag ville ses nåndag och jag frågade vad han hade planerat att vi skulle hitta på. Svaret var "dricka rödvin och hångla" jag kunde inte komma på något dåligt med haha! Jag känner dock att jag vill ses i en neutral miljö först och inte hemma hos honom, lite nojjig som man ärMen jag kan tänka mig att drick rödvin och hångla på en bar nånstans!
Du har en unik chans att få ett och annat visat för dig hur "de andra" har det. Vill de veta hur karlakarlar har det tar de reda på det själva. Vilket de har gjort (fekeprofilen var en höjdare).
I slutänden kvittar det i vilket fall. Det är endast de som lyckas hitt någon de trivs ihop med som är huvudsaken samt den knöliga vägen dit.
På det viset kvittar det om man träffar en - den rätte eller femton - de galet fel och hur många veckor det pågår.
Att räkna lyckan i matchning på en datingsida blir fånigt. Om det är slut på intressanta personer att matcha med är det väl till att utöka området att söka i. Att bara börja om gång på gång verkar fånigt och desperat.
...och han vill nog träffa en man som dricker väldigt sällan.
Vi har inte hörts sedan den dagen... Synd, men vi är nog fel för varandra.
Är alkohol en dealbreaker för er? Att dricka/att inte dricka?
Och det är exakt så jag upplever dig.Vissa saker bara är...
Men istället för att leva i en drömvärld och tro att ser ser lika ut för alla kan det ju vara bra att informera att det inte är så... Varför män beter sig på ett visst sätt osv. Varför kvinnor beter sig så. Att karlarna är dom som är på jakt lär inte förändras men kanske får man lite mer inblick varför det ser ut som det gör.
Hmm, jag har nog inte funderat på om just alkohol eller snarare någon som inte dricker är en dealbreaker men jag erkänner villigt att jag älskar att dricka rödvin både till middag och som njutning och jag gör det mer än gärna med en partner (av ett eller annat slag) så jag tror nog att det skulle kännas lite trist att inte kunna göra det tillsammans, eller som du säger skåla i bubbel osv.På tal om rödvin och dealbreakers...
Matchade med en trevlig man på Tinder. Vi skrev ganska mycket till varandra i några dagar och han verkade lovande, vanlig och vettig. Jag nämnde min sargade kropp häromdagen och sade att det nog säkert är sol, värme och skumpa den behöver (ska till solen om nån vecka). Hans svar på det var "Alkoholen kanske inte är optimalt"
POFF!
Jag frågade om han inte dricker och om det alltid varit så. Han svarade att han dricker väldigt sällan, men ett glas vin kan det bli någon gång.
Jag vill önskar träffa en man som jag kan dela en flaska vin med under fredags- och lördagsmiddagen. Jag önskar träffa en man som jag kan skåla i skumpa med osv osv. Jo, det känns relativt viktigt. ...men lika viktigt att dricka med måtta!!
...och han vill nog träffa en man som dricker väldigt sällan.
Vi har inte hörts sedan den dagen... Synd, men vi är nog fel för varandra.
Jag länkade bara till lite statistik . Var och en får väl göra som dom vill med informationen.De flesta vill att du slutar förklara saker för dem som de aldrig behövt få förklarat för sig och än mindre bett dig förklara.
Oj tack! Ändrade detOm han vill träffa en man så var det nog inte alkoholen som var dealbreaker.
Det är absolut en dealbreaker för mig som har ett intresse i alkohol (vin och öl).
Vissa saker bara är...
Vad menar du ? Har jag sagt nåt illa mot dig nu ?Ta en titt i spegeln innan du slänger ur dig sånna saker.
Jag har en kompis vars man slutade dricka för att han inte kunde hantera det. Det var ju jättebra att han slutade, men min kompis tycker nog det är lite tråkigt att inte ha rödvinskompis hemma. Hon brukar dricka ett par glas ändå, men det är ju inte samma sak.Hmm, jag har nog inte funderat på om just alkohol eller snarare någon som inte dricker är en dealbreaker men jag erkänner villigt att jag älskar att dricka rödvin både till middag och som njutning och jag gör det mer än gärna med en partner (av ett eller annat slag) så jag tror nog att det skulle kännas lite trist att inte kunna göra det tillsammans, eller som du säger skåla i bubbel osv.
Så kanske inte en hård dealbreaker men absolut något som skulle få mig att fundera.
Det känns som att du lever i en drömvärld och inte är intresserad av hur det är för andra.Vad menar du ? Har jag sagt nåt illa mot dig nu ?
Jag länkade bara till lite statistik . Var och en får väl göra som dom vill med informationen.
Näe, men jag ser mönster i varför vissa blir sämre/bättre bemötta på tinder och det kan man härleda mkt till statstiken i matchningar, osv. Men ja jag ska hålla sånt tyst för mig själv istället.Och det vet du?![]()
Men för fan, du har svårt att begripa på riktigt!Slutreslutatet är ju det som är intressant. Men jag tycker det är intressant att känna till spelplanen också...
Vad gäller att börja om finns det en stor poäng i att göra det när det gäller Tinder. Många gör det och det för att de ger dig fördelar.