Men blä. Så vidrigt.Vissa är snabba att skälla ut också. Fick utskällning då jag inte ens varit inloggad och inte ens sett meddelandet. Eller när jag bara hade läst det och inte hunnit svara typ en kvar senare fick man ett argt meddelande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men blä. Så vidrigt.Vissa är snabba att skälla ut också. Fick utskällning då jag inte ens varit inloggad och inte ens sett meddelandet. Eller när jag bara hade läst det och inte hunnit svara typ en kvar senare fick man ett argt meddelande...
Ja jag tänker att det också handlar om det jag skriver i inlägget ovan...?Men blä. Så vidrigt.
Japp. Det är helt omöjligt för män.Intressant om tinder. Men ingen nyhet.
Wikipedia
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tinder
Matchningsstrategier för män respektive kvinnor
Enligt en undersökning gjord på Queen Mary University ser matchningsfrekvensen mycket olika ut för män respektive kvinnor: av de män som kvinnor väljer, är det 10% som väljer dem i retur. Av de kvinnor som män väljer, är intresset återgäldat i 0.6% av fallen. Detta tvingar in män i en strategi där de gillar de flesta kvinnor de ser i appen i hopp om att få åtminstone en enda respons. Kvinnor å sin sida blir allt kräsnare och mer selektiva, säkra i vetskapen om att de alltid får en respons.[3]
Medelvärden för stora grupper - t ex alla manliga resp. kvinnliga användare av en tjänst - är inte alltid det mest intressanta sättet att titta på data.Intressant om tinder. Men ingen nyhet.
Wikipedia
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tinder
Matchningsstrategier för män respektive kvinnor
Enligt en undersökning gjord på Queen Mary University ser matchningsfrekvensen mycket olika ut för män respektive kvinnor: av de män som kvinnor väljer, är det 10% som väljer dem i retur. Av de kvinnor som män väljer, är intresset återgäldat i 0.6% av fallen. Detta tvingar in män i en strategi där de gillar de flesta kvinnor de ser i appen i hopp om att få åtminstone en enda respons. Kvinnor å sin sida blir allt kräsnare och mer selektiva, säkra i vetskapen om att de alltid får en respons.[3]
Om du läser på flashback finns det ganska många män som aldrig får en enda match på Tinder. För en kvinna behövs ingen profil , det räcker med en landskapsbildJapp. Det är helt omöjligt för män.
Det är lika bra att du lägger ned tinder.
Själv är jag också man. Du verkar enligt det du skriver här i trådarna ha betydligt mer action än mig.
Och? Varför har du behov att alltid framställa att det är så synd om män? Du får ju matcher och dejter. Betydligt fler än vad jag får... Vi andra hävdar ju att det är olika från person till person.Om du läser på flashback finns det ganska många män som aldrig får en enda match på Tinder. För en kvinna behövs ingen profil , det räcker med en landskapsbild.
Och? Varför har du behov att alltid framställa att det är så synd om män? Du får ju matcher och dejter. Betydligt fler än vad jag får... Vi andra hävdar ju att det är olika från person till person.
Det kan väl vara bra att veta att det ser olika ut för män och kvinnor ?
Får jag fler matcher ? Går väl inte att jämföra så? Jag swipar ju höger på ca 30% .
Du berättar ju här om att du är på dejter, och träffar kvinnor etc.Det kan väl vara bra att veta att det ser olika ut för män och kvinnor ?
Får jag fler matcher ? Går väl inte att jämföra så? Jag swipar ju höger på ca 30% .
Ja sånna är obehagliga. Min bror har fått en flaska slagen i huvudet av en tjej han avvisade ute på krogenMen det där med att säga nej är intressant. Har tidigare när jag var mer på krogen sett hur killar som tex är intresserade av mina vänner blir rejält arga bara för att de får ett nej.
Och så ska det skrikas "jävla hora, jävla bitch" bara för att man inte är intresserad.
Och det är lite obehagligt med de som tycker att de på ett sätt har rätt att bara köra på och att kvinnor ska vara så tacksamma för deras uppmärksamhet.
Gör det? Jag tycker det låtit som att de som har dåliga/inga bilder på sig själva ser till att komplettera det med en bra skriven text i profilen.Om du läser på flashback finns det ganska många män som aldrig får en enda match på Tinder. För en kvinna behövs ingen profil , det räcker med en landskapsbild.
Du berättar ju här om att du är på dejter, och träffar kvinnor etc.
Du verkar få fler dejter och har haft fler relationer än vad många kvinnor har och får.
Så jag säger att det är väldigt olika för olika individer oavsett kön.
Å andra sidan, många som skriver här gör ju det just för att de får dejter. Alla de som har tex Tinder och inte får dejter, de tycker kanske inte att de har så mycket att skriva om och då märks de ju inte heller.Jag har fått jobba rätt mkt för det. Många kvinnor här har ju en dejt i veckan minst.
Men såklart det ser olika ut för alla oavsett kön. Bara de att män får jobba lite mer.
Men eller hur.. Ingen profiltext och enbart en bild som är väldigt suddig.Gör det? Jag tycker det låtit som att de som har dåliga/inga bilder på sig själva ser till att komplettera det med en bra skriven text i profilen.
Jag tror inte att du har jobbat mer för det än andra.Jag har fått jobba rätt mkt för det. Många kvinnor här har ju en dejt i veckan minst.
Men såklart det ser olika ut för alla oavsett kön. Bara de att män får jobba lite mer.