Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min erfarenhet av magnetfälts-/ elstötskramar baserar sig på stadiet som kommer aningen efter att inte känna personen. Då känns det inte som en evighet, om det är rätt.

Därmed inte så att jag utesluter att de skulle kunna funka tidigare, men jag skulle nog varken satsa på eller räkna med dem på en första dejt. Kommer man, på en hejdåkram efter en första dejt, upp till en elstötsnivå i höjd med att slicka på ett batteri så får det nog ses som riktigt bra!

Brukar ni krama era dejter när ni träffas och säger hejdå? Oavsett om ni gillar killen eller inte ?
Vad brukar ni göra på en andra dejt om vi säger att ni fikat på första dejten?

Jag är inte kramig av mig, men kan krama folk jag tycker om, ibland. Skulle aldrig krama någon jag ogillade. Men då ska det kännas naturligt med en kram också. Hatar när folk frågar om de kan få en kram.

Jag är inte kramig av mig, men kan krama folk jag tycker om, ibland. Skulle aldrig krama någon jag ogillade. Men då ska det kännas naturligt med en kram också. Hatar när folk frågar om de kan få en kram.
Eller folk som fast man sträcker fram handen för att hälsa, går in för en kram istället.

Alltså jag har inget kramlexikon att gå efter. Men erfarenhetsmässigt vet jag att det finns en typ av kram där man bara håller om varandra tyst, nära, gärna och länge. Och det går som elström genom kropparna samtidigt, men inte för att man står för nära hästhagarna och ingen elström som gör ont. Kanske som ett galet starkt magnetfält.

DET, är en kram som indikerar intresse. Och en kram som man mår mycket bra av.

Det har jag aldrig varit med om i hela mitt liv. Men så är jag ingen fysisk och kramvänlig person heller.

Jag brukar krama mina dejter både hej och hejdå. Snygga kollegan har haft kramlektion med mig eftersom han tyckte jag var så oengagerad jämt :rofl:
Han var mycket nöjd med resultatet.
Sådär ja, nu kan du kramas så folk tror att du tycker om dem :D

Det har jag aldrig varit med om i hela mitt liv. Men så är jag ingen fysisk och kramvänlig person heller.

Jag brukar krama mina dejter både hej och hejdå. Snygga kollegan har haft kramlektion med mig eftersom han tyckte jag var så oengagerad jämt :rofl:
Han var mycket nöjd med resultatet.
Sådär ja, nu kan du kramas så folk tror att du tycker om dem :D

Älskar att det alltid är fokuset med dig, "så folk tror att du tycker om dem" :rofl:

Jag tycker det är trevligt och fint att skaka hand och titta varandra i ögonen. I en kram missar man ögonkontakten och det tycker jag är trist. När jag inte tar initiativet till att skaka hand blir det en snabb kram.
Tycker också¨att man får ut en viss information om en person genom att skaka hand, handskakning är definitivt underskattat.

När man säger hejdå blir det en snabb kram om jag är ointresserad och en lite längre och med en litet tryck bakifrån om jag är intresserad. Typ.

Har nog egentligen ålder som dealbreaker.. men!

Jag träffade ju min kollega som är närmare 50 och blev attraherad så jag får nog kanske ta bort den :D

Annars är det nog inte så mycket:
- Min hund gillar inte personen
- Han bor för långt härifrån
- Dåligt sex
- För långt till höger

Ja, dåligt sex kommer nästan på toppen av den listan :angel: Nu har jag faktiskt aldrig varit med om dåligt sex i vuxen ålder, så tror det är ett icke-problem oftast. Men ja, det skulle inte funka.

Idag sticker vi till stugan :love: Han har redan hunnit messa "Fredag!" :p Igår hängde jag hemma hos pappa och såklart frågades det om denne nya karl. Det kändes helt okej att berätta att jag dejtade någon och lillasyster insisterade på att få se bild. "Han ser snäll ut". Jag har verkligen längtat hela veckan efter att få komma iväg med honom över helgen. Så inatt drömde jag om han. Han som jag var så kär i för några år sedan. Jag drömde att han var tillbaka och att jag släppte allt som vanligt. Vaknade ledsen och förvirrad. Ledsen för att han inte är tillbaka, och för att det är så patetiskt att jag inte kommer över honom. Förvirrad för att allt kändes så bra med frukostkillen igår och.. snurrigt idag.

Skit också!

Jag har i vuxen ålder mött män som tar för givet att alla kvinnor kommer av penetration. Och gör man inte det är något konstigt och han känner sig dålig.

Haha, men herregud. Någon sådan har jag faktiskt aldrig stött på. Jag har som sagt haft himla tur, men har förstått att det finns många vuxna med dålig koll. Sen har det ju varierat såklart, från relativt basic till himmelriket. Men dåligt sex har jag inte haft.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 718
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 431
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 748
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka