Oj vilken tur du har haft. Jag blir rätt ofta besviken. Vid min ålder tycker jag att man ska ha lite basic kunskap om kvinnokroppen...
Du får köra en sexualundervisning innan ni ligger med lite overheadbilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vilken tur du har haft. Jag blir rätt ofta besviken. Vid min ålder tycker jag att man ska ha lite basic kunskap om kvinnokroppen...
Det tänker jag också, tror dock att jag är yngre än dig. Ändå har jag träffat en som hade så dålig koll att jag fick anstränga mig för att inte skratta åt eländet (och ja, han var fullständigt obildbar också)...Oj vilken tur du har haft. Jag blir rätt ofta besviken. Vid min ålder tycker jag att man ska ha lite basic kunskap om kvinnokroppen...
Det tänker jag också, tror dock att jag är yngre än dig. Ändå har jag träffat en som hade så dålig koll att jag fick anstränga mig för att inte skratta åt eländet (och ja, han var fullständigt obildbar också)...
Nej usch det vill jag inte göra. Undervisa alltså. Det sabbar ju lite känslan om jag säger ”nej det där är inte alls skönt, du måste göra såhär”. Däremot så kan du ju om du är osäker be att hon tar din hand eller vilken kroppsdel du nu vill använda och visar hur du ska göra.Du får köra en sexualundervisning innan ni ligger med lite overheadbilder.
Jag tycker tyvärr oftast att är de dåliga från början så blir de aldrig riktigt bra ens med träning.Det tänker jag också, tror dock att jag är yngre än dig. Ändå har jag träffat en som hade så dålig koll att jag fick anstränga mig för att inte skratta åt eländet (och ja, han var fullständigt obildbar också)...
Är barn? Bra att du inte dejtar barn.Dealbreakers
Är Barn
Rökare/snusare
För mkt tatuteringar/piercingar.
Sen vill jag precis som @Singoalla gärna se att hon lever en hälsosam livstil i form av träning. Sen har det vi det där med attraktion osv osv.
Overhead-bilder är ju aptråkigt. Finns bättre sätt!Du får köra en sexualundervisning innan ni ligger med lite overheadbilder.
Man i 40-årsåldern skriver och undrar hur jag mår, etc. Jag kollar in hans profil, ser att han har barn och svarar därför inte. (Det står på min presentation att jag inte är intresserad av att träffa någon som har barn.) Han skriver på nytt:
"Du kan väl i alla fall svara även om du inte är intresserad?"
Jag skrev tillbaka:
"Och du kan väl i alla fall läsa min presentation innan du skriver?"
Fick tillbaka:
"Jävlar vilken otrevlig bitch du var då.. glad att jag inte vill träffa dig! Det finns så många andra tjejer här som är mycket trevligare och sötare än dig!"
Vad bra, då slipper ju jag träffa honom![]()
Overhead-bilder är ju aptråkigt. Finns bättre sätt!
![]()
Usch vilken obehaglig typ!Man i 40-årsåldern skriver och undrar hur jag mår, etc. Jag kollar in hans profil, ser att han har barn och svarar därför inte. (Det står på min presentation att jag inte är intresserad av att träffa någon som har barn.) Han skriver på nytt:
Jag skrev tillbaka:
Fick tillbaka:
"Jävlar vilken otrevlig bitch du var då.. glad att jag inte vill träffa dig! Det finns så många andra tjejer här som är mycket trevligare och sötare än dig!"
Vissa är snabba att skälla ut också. Fick utskällning då jag inte ens varit inloggad och inte ens sett meddelandet. Eller när jag bara hade läst det och inte hunnit svara typ en kvar senare fick man ett argt meddelande...Man i 40-årsåldern skriver och undrar hur jag mår, etc. Jag kollar in hans profil, ser att han har barn och svarar därför inte. (Det står på min presentation att jag inte är intresserad av att träffa någon som har barn.) Han skriver på nytt:
Jag skrev tillbaka:
Fick tillbaka:
Typiskt snubbar som blir avvisade. "JAG VILLE ÄNDÅ INTE HA DIG!!"
Eller hur.. så vanligt.
Typiskt snubbar som blir avvisade. "JAG VILLE ÄNDÅ INTE HA DIG!!"
Vissa är snabba att skälla ut också. Fick utskällning då jag inte ens varit inloggad och inte ens sett meddelandet. Eller när jag bara hade läst det och inte hunnit svara typ en kvar senare fick man ett argt meddelande...
Eller hur.. så vanligt.
Och att de genast ska säga att "du är ändå inte snygg."
Som att "åh.. jag blir jätteledsen att en idiot som jag inte är intresserad av säger att jag inte är snygg."
Overhead-bilder är ju aptråkigt. Finns bättre sätt!
![]()