Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dealbreakers
Har Barn
Rökare/snusare
För mkt tatuteringar/piercingar.

Sen vill jag precis som @Singoalla gärna se att hon lever en hälsosam livstil i form av träning. Sen har det vi det där med attraktion osv osv.

Här har det tydligen rensats...:confused: Gör det mig till en skurk? Moderatorn får gärna skicka pm till mig så jag vet vad jag gjort fel.

Man i 40-årsåldern skriver och undrar hur jag mår, etc. Jag kollar in hans profil, ser att han har barn och svarar därför inte. (Det står på min presentation att jag inte är intresserad av att träffa någon som har barn.) Han skriver på nytt:
"Du kan väl i alla fall svara även om du inte är intresserad?"
Jag skrev tillbaka:
"Och du kan väl i alla fall läsa min presentation innan du skriver?"
Fick tillbaka:
"Jävlar vilken otrevlig bitch du var då.. glad att jag inte vill träffa dig! Det finns så många andra tjejer här som är mycket trevligare och sötare än dig!"

Vad bra, då slipper ju jag träffa honom:D

Man i 40-årsåldern skriver och undrar hur jag mår, etc. Jag kollar in hans profil, ser att han har barn och svarar därför inte. (Det står på min presentation att jag inte är intresserad av att träffa någon som har barn.) Han skriver på nytt:
Jag skrev tillbaka:
Fick tillbaka:
"Jävlar vilken otrevlig bitch du var då.. glad att jag inte vill träffa dig! Det finns så många andra tjejer här som är mycket trevligare och sötare än dig!"

:meh:

Typiskt snubbar som blir avvisade. "JAG VILLE ÄNDÅ INTE HA DIG!!"

Jag skrev tillbaka:
Fick tillbaka:

Usch vilken obehaglig typ!

Jag skrev tillbaka:
Fick tillbaka:

Vissa är snabba att skälla ut också. Fick utskällning då jag inte ens varit inloggad och inte ens sett meddelandet. Eller när jag bara hade läst det och inte hunnit svara typ en kvar senare fick man ett argt meddelande...

Vissa är snabba att skälla ut också. Fick utskällning då jag inte ens varit inloggad och inte ens sett meddelandet. Eller när jag bara hade läst det och inte hunnit svara typ en kvar senare fick man ett argt meddelande...

Ja den varianten har jag också träffat på! Jag fick besök och hann inte svara en kille, han skickade flera nya meddelanden och när jag skrev att jag hade varit upptagen med vänner ville han veta hur länge jag hade haft besök av dem. Det var creepy.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 718
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 431
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 748
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Uppdateringstråd 31