Okej! Ja tycker man inte att det är en stor grej att varken flytta ihop eller isär så blir det ju mkt enklare att ta det steget förstås
Jag förstår självklart att det kan resultera i både långa och lyckliga förhållanden trots att det går snabbt. Men jag ser risken för att det inte gör det efter 30 dagars bekantskap som så pass stor att jag helt enkelt inte hade orkat chansa med så stora grejer som flytt osv.
Utav dessa 31 dagar som gått har jag varit boende hos honom alla dagar utom 10 nätter ... Och då menar jag att vi ses 24/7 eftersom jag bor med honom... Han jobbar men bara deltid och ibland är jag även med honom på jobbet... Så 31 dagar kan va ses 3-4 timmar till 24/7 och vi har det senare.. Och vi pratar... Kommunikationen är det inget fel på... Jag vet vart jag har honom och han vet vart han har mej.
För att haka på några i tråden... Vi är inte ens ihop... Vi har en relation/förhållande men det är inte definierat... Japp jag vet ... Inte riktigt 100 min grej. Men om jag vill må så här bra som jag gör med honom tar jag att han inte är likadan som jag... Då kan jag leva med att vi bara "är"...
Och förhoppningsvis sam-bor snart