Vill bara säga att om jag "gillat" något inlägg som känns märkligt att gilla så är det bara för att visa att jag läser allt ni skriver, även om jag inte hinner svara på allt.
Precis så gör jag också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill bara säga att om jag "gillat" något inlägg som känns märkligt att gilla så är det bara för att visa att jag läser allt ni skriver, även om jag inte hinner svara på allt.
Jag blev lite nyfiken nu. Vid en familjemiddag, tänker du då att du tar med den du känner dig närmast med, eller? Kan du tänka dig att ta med ena en gång och en annan vid annat tillfälle?
Egentligen en fråga till alla polys![]()
Är sjukt häftigt!@parellikusken Fattar! Tack för förklaringen! Själv är jag så jävla avundsjuk på folk som törs köra roller derby för jäääklar vilka vänskaper de har. Får ont i själen av avundsjuka. Vill dock inte dö på ett par jävla roller blades(men shit vad cool jag hade sett ut i såna kläder!)
Inga av de grejorna är dealbreakers för mig, möjligen allergiker.Jag dejtar inte någon som:
• Har barn
• Är kortare än typ 175 cm
• Är gammal nog att kunna vara min pappa eller ung nog att vara min son
• Är allergisk mot pälsdjur
Jag har inte haft någon polyrelation, nu lever jag mer polysexuellt än polyamoröst. Alldeles färsk ur garderoben härJag blev lite nyfiken nu. Vid en familjemiddag, tänker du då att du tar med den du känner dig närmast med, eller? Kan du tänka dig att ta med ena en gång och en annan vid annat tillfälle?
Egentligen en fråga till alla polys![]()
Hon vet på förhand vilka relationer som kommer gå åt skogen. Hon har bara gillat en av mina pojkvänner, och honom gillade hon så mycket att hon refererade till honom som "stackars O". Stackars kom av att han var tvungen att stå ut med mina hundar. Och mig? O var dock den för mig sämsta partnern. Han var inte så snäll som de andra har varit. Jag kan inte ens föreställa mig vad hon hade sagt om hon får reda på att jag dejtar en gift manJaså, vad är det för åsikter då?
Vad har ni för dealbreakers när ni dejtar? Vad skulle kunna få er att direkt avstå en dejt innan ni ens träffat personen? (Om man bortser från självklara saker som att personen ej bör vara massmördare och liknande)
Jag dejtar inte någon som:
• Har barn
Pappa började predika om att det är jäääättefarligt att träffa folk från nätet när nätdejting kom upp. Föga förvånande, jag är 31 och han är fortfarande på mig om att jag inte ska gå ut själv när det är mörktApropå föräldrar, ni som är singlar - hur är era föräldrar? Mina frågar i princip aldrig om varken partner eller barn. Mamma håller sig undan det med högsta medvetenhet, hon vet att många väljer ett annat liv och vill inte att jag ska uppleva några förväntningar från hennes håll. Dessutom tycker hon det verkar himla skönt att leva ensam och förstår att många väljer det. Pappa är nog egentligen ganska nyfiken, men vi har alltid mer intressanta saker att prata om och drar iväg om allt från politik till att bygga möbler när vi pratar. Sedan har han fem barn så det finns väl inte tid till att luska i allas kärleksliv.
Hur är era föräldrar? Jag har vänner som alltid får höra om när de ska träffa någon och skaffa barn. Jag tycker det verkar extremt jobbigt.
-Kassa värderingar (rasist, sexist, homofob, osv)Vad har ni för dealbreakers när ni dejtar? Vad skulle kunna få er att direkt avstå en dejt innan ni ens träffat personen? (Om man bortser från självklara saker som att personen ej bör vara massmördare och liknande)
• Har barn
Det har varierat väldigt genom åren. Pappa har aldrig brytt sig om sånt, huvudsaken är att jag trivs med mitt liv. Mamma däremot var rätt på för några år sedan men nu har hon förlikat sig med tanken på att jag inte vill ha barn och har börjat prata om min katt som sitt barnbarn... vilket kan gå till överdrift ibland.Apropå föräldrar, ni som är singlar - hur är era föräldrar? Mina frågar i princip aldrig om varken partner eller barn. Mamma håller sig undan det med högsta medvetenhet, hon vet att många väljer ett annat liv och vill inte att jag ska uppleva några förväntningar från hennes håll. Dessutom tycker hon det verkar himla skönt att leva ensam och förstår att många väljer det. Pappa är nog egentligen ganska nyfiken, men vi har alltid mer intressanta saker att prata om och drar iväg om allt från politik till att bygga möbler när vi pratar. Sedan har han fem barn så det finns väl inte tid till att luska i allas kärleksliv.
Hur är era föräldrar? Jag har vänner som alltid får höra om när de ska träffa någon och skaffa barn. Jag tycker det verkar extremt jobbigt.
Vad har ni för dealbreakers när ni dejtar? Vad skulle kunna få er att direkt avstå en dejt innan ni ens träffat personen? (Om man bortser från självklara saker som att personen ej bör vara massmördare och liknande)
• Har barn
Alldeles nyss var jag en millimeter ifrån att skicka iväg ett sms där jag skulle skrivit "smak" men råkade skriva "anal". Som tur är hann jag ändra innan jag skickade.
Vad är era värsta felskrivningar? Hur lyckades ni bortförklara? Eller lyckades ni inte?
Apropå föräldrar, ni som är singlar - hur är era föräldrar? Mina frågar i princip aldrig om varken partner eller barn. Mamma håller sig undan det med högsta medvetenhet, hon vet att många väljer ett annat liv och vill inte att jag ska uppleva några förväntningar från hennes håll. Dessutom tycker hon det verkar himla skönt att leva ensam och förstår att många väljer det. Pappa är nog egentligen ganska nyfiken, men vi har alltid mer intressanta saker att prata om och drar iväg om allt från politik till att bygga möbler när vi pratar. Sedan har han fem barn så det finns väl inte tid till att luska i allas kärleksliv.
Apropå nick, så jag jag min ena uppfödnings namn ett tag, tills jag insåg att det gav oväntad effekt... Miss VenusKom på en till direkt dealbreaker. Män som har urtöntiga nicknames på dejtingsajter, typ "Riddare_I_Skinande_Rustning", "Hunken93", "MrLarge", "BadBoy", etc![]()
Ja, men det brukar min mamma säga också...
Men hon tror att fru och barn är meningen med livet. Om man inte hittar en fru då ?![]()