Självutlösare.Näe, jag har ju inte det just nu. Selfie är no-no?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självutlösare.Näe, jag har ju inte det just nu. Selfie är no-no?![]()
Jag skrev en dikt till honom..
Ibland är livet svårt
När något i brallan är hårt
Då beger jag mig ut på Tinder
Ja det finns inga hinder
Att vräka ut min sexualitet
Till någon stackare som inget om mig vet
Men jag är man så jag gör som jag vill
Ingen hindrar mig att slå en drill
Respekt är inget för mig
Ja det är inte min grej
Jag skrev en dikt till honom..
Ibland är livet svårt
När något i brallan är hårt
Då beger jag mig ut på Tinder
Ja det finns inga hinder
Att vräka ut min sexualitet
Till någon stackare som inget om mig vet
Men jag är man så jag gör som jag vill
Ingen hindrar mig att slå en drill
Respekt är inget för mig
Ja det är inte min grej
Ja jag tror det är rätt gränslösa personer som inte ser att det är något fel att skriva så...Snyggt!
Jag tror att en del missuppfattar det där med att söka sex på Tinder. De vet att många är på jakt efter ligg och då tror dom att dom kan hoppa rakt på sak hur som helst med ursäkten att "Det är ju Tinder?!". Att vedertagna sociala regler gäller även där som att känna av vattnet verkar dom ha missat helt. Det är väl visserligen ofta samma personer som har missat att respekt bör ges till människor även över internet överlag.
Självutlösare.
Bara jag som har snuskig fantasi?
NejBara jag som har snuskig fantasi?
Spännande med profiltexter. Vissa är väldigt konkreta vad de söker och andra tvärtom..
"Jag letar efter dig och jag vet att jag kommer att hitta dig för du letar efter mig lika mycket. Jag väntar på ditt meddelande för att det är det som ska göra det möjligt att hitta det du har letat efter hela ditt liv, jag är här.
Vi kan göra vad vi vill, när vi vill, hur vi vill. Viktigast är att vi är tillsammans för vi vill och njuter av det. Vad väntar du på, knappa in bokstäverna som ska med till att du hittar din drömkille och lär känna honom.."
Här uppe är det mycket skoterbilder, skidbilder eller bilder med valfritt dött djur
Inte speciellt mycket spännisbilder tack och lov.
Kan skriva under på det. Fiskebilder är inte ovanligt heller.
Fick upp denna profil nu :
"Ahtja!
Här är ett fruntimmer som gillar skogen & att köra skoter. Kräv int mer än så.. men grogg är int helt fel heller"
Hon lät rolig, ju...Kan skriva under på det. Fiskebilder är inte ovanligt heller.
Fick upp denna profil nu :
"Ahtja!
Här är ett fruntimmer som gillar skogen & att köra skoter. Kräv int mer än så.. men grogg är int helt fel heller"
Ja det blev rätt dramatiskt..Woow, chilla lite![]()
Hehe, japp och ärlig. Hon hade mkt skoterbilderHon lät rolig, ju...
hehe... tack!
Så jävla bra! Du är min idol!![]()
Kan inte minnas att ha sett en enda magruta på min Tinder... buhuu
Men häromdan såg jag en som hade bild på sig själv bakifrån helt naken!Utomhus, så klart..... Friluftsbilder är tydligen "it" här i Norge. Var och varannan snubbe har bild på sig själv på en fjälltopp eller dylikt.
![]()
Det här var många sidor sedan men jag blev lite häpen. Detta är alltså en kille som du träffade för mindre än en månad sedan? Om jag tar mig friheten att lägga ihop detta med din trådstart, så funderar du på att flytta 18 mil till honom? I all välmening: har du inga tankar på att ta det lite lugnt i nyförälskelsen?