Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skrev en dikt till honom..

Ibland är livet svårt

När något i brallan är hårt

Då beger jag mig ut på Tinder

Ja det finns inga hinder

Att vräka ut min sexualitet

Till någon stackare som inget om mig vet

Men jag är man så jag gör som jag vill

Ingen hindrar mig att slå en drill

Respekt är inget för mig

Ja det är inte min grej
:bow::bow::bow::rofl::rofl::rofl:

Jag skrev en dikt till honom..

Ibland är livet svårt

När något i brallan är hårt

Då beger jag mig ut på Tinder

Ja det finns inga hinder

Att vräka ut min sexualitet

Till någon stackare som inget om mig vet

Men jag är man så jag gör som jag vill

Ingen hindrar mig att slå en drill

Respekt är inget för mig

Ja det är inte min grej

Snyggt! :D

Jag tror att en del missuppfattar det där med att söka sex på Tinder. De vet att många är på jakt efter ligg och då tror dom att dom kan hoppa rakt på sak hur som helst med ursäkten att "Det är ju Tinder?!". Att vedertagna sociala regler gäller även där som att känna av vattnet verkar dom ha missat helt. Det är väl visserligen ofta samma personer som har missat att respekt bör ges till människor även över internet överlag.

Snyggt! :D

Jag tror att en del missuppfattar det där med att söka sex på Tinder. De vet att många är på jakt efter ligg och då tror dom att dom kan hoppa rakt på sak hur som helst med ursäkten att "Det är ju Tinder?!". Att vedertagna sociala regler gäller även där som att känna av vattnet verkar dom ha missat helt. Det är väl visserligen ofta samma personer som har missat att respekt bör ges till människor även över internet överlag.
Ja jag tror det är rätt gränslösa personer som inte ser att det är något fel att skriva så...
Samma som skrev så på dejtingsdor eller Facebook.
För mig är det så tröttsamt dvs jag är så trött på vissa män som bara vräker ur sin sexualitet och kåthet och låter den stå i centrum oavsett vad andra parten tycker.

Åker till stugan med frukostkillen i helgen. Planerar att dricka vin framför brasan, löpa i skogen och och göra lyxfrukost. Så pratade jag precis med pappa i telefon och han frågade om jag skulle åka upp själv eller om jag har sällskap.

-"Nä.. eh.. eeeh.. jag har sällskap..."
- "...."
- "En kille som jag träffar"
- "Vad trevligt!"
- "Ja!" (byter samtalsämne)

Jag var inte alls beredd på frågan :nailbiting:

Spännande med profiltexter. Vissa är väldigt konkreta vad de söker och andra tvärtom..
"Jag letar efter dig och jag vet att jag kommer att hitta dig för du letar efter mig lika mycket. Jag väntar på ditt meddelande för att det är det som ska göra det möjligt att hitta det du har letat efter hela ditt liv, jag är här.
Vi kan göra vad vi vill, när vi vill, hur vi vill. Viktigast är att vi är tillsammans för vi vill och njuter av det. Vad väntar du på, knappa in bokstäverna som ska med till att du hittar din drömkille och lär känna honom.."

Spännande med profiltexter. Vissa är väldigt konkreta vad de söker och andra tvärtom..
"Jag letar efter dig och jag vet att jag kommer att hitta dig för du letar efter mig lika mycket. Jag väntar på ditt meddelande för att det är det som ska göra det möjligt att hitta det du har letat efter hela ditt liv, jag är här.
Vi kan göra vad vi vill, när vi vill, hur vi vill. Viktigast är att vi är tillsammans för vi vill och njuter av det. Vad väntar du på, knappa in bokstäverna som ska med till att du hittar din drömkille och lär känna honom.."

Woow, chilla lite O_o

Kan inte minnas att ha sett en enda magruta på min Tinder... buhuu :cry:
Men häromdan såg jag en som hade bild på sig själv bakifrån helt naken! :oUtomhus, så klart..... Friluftsbilder är tydligen "it" här i Norge. Var och varannan snubbe har bild på sig själv på en fjälltopp eller dylikt.:p

Kan inte minnas att ha sett en enda magruta på min Tinder... buhuu :cry:
Men häromdan såg jag en som hade bild på sig själv bakifrån helt naken! :oUtomhus, så klart..... Friluftsbilder är tydligen "it" här i Norge. Var och varannan snubbe har bild på sig själv på en fjälltopp eller dylikt.:p

Haha, sån igenkänning !
Jag åker till Norge nästan varje år på semestern. Väldigt vanligt med bilder från fjälltoppar och nakenbilder bakifrån. Verkar vara en grej att blotta sig naken på en fjälltopp :D:p

Inte så konstigt dock då väldigt många i Norge har som intresse att "gå på tur".

Det här var många sidor sedan men jag blev lite häpen. Detta är alltså en kille som du träffade för mindre än en månad sedan? Om jag tar mig friheten att lägga ihop detta med din trådstart, så funderar du på att flytta 18 mil till honom? I all välmening: har du inga tankar på att ta det lite lugnt i nyförälskelsen?

Jag bor ju redan nu hos honom när jag är ledig... Så varför inte skippa mina kostnader för den egna lägenheten och hyra ut den i stället...
Han är lika inne på samboskap som jag så nej vi kastar oss inte in i något...
(syrran träffade sin kille på fredagen på en krog, en dejt på tisdagen efter de och flyttade in hos honom på torsdagen... De är gifta och har x antal barn nu 18 år senare)
Men visst förstår jag att det inte är "norm" att göra så här... Men vi båda vill och funkar det inte så gör det inte det oavsett hur upplägget sett ut från början... vi går inte varann på nerverna när vi bor ihop hos honom i hans etta och planerar alltså att skaffa större ihop...
Jag är inte mkt för att vänta "för att man ska" ... Antingen så funkar det eller så funkar det inte är min syn på saken... (hans med)

Apropå föräldrar, ni som är singlar - hur är era föräldrar? Mina frågar i princip aldrig om varken partner eller barn. Mamma håller sig undan det med högsta medvetenhet, hon vet att många väljer ett annat liv och vill inte att jag ska uppleva några förväntningar från hennes håll. Dessutom tycker hon det verkar himla skönt att leva ensam och förstår att många väljer det. Pappa är nog egentligen ganska nyfiken, men vi har alltid mer intressanta saker att prata om och drar iväg om allt från politik till att bygga möbler när vi pratar. Sedan har han fem barn så det finns väl inte tid till att luska i allas kärleksliv.

Hur är era föräldrar? Jag har vänner som alltid får höra om när de ska träffa någon och skaffa barn. Jag tycker det verkar extremt jobbigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 718
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 431
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 748
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka