Nä, de ska mer vara coola och se "elaka" utHehe.. de kanske inte har samma behov att visa att de är vältränade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, de ska mer vara coola och se "elaka" utHehe.. de kanske inte har samma behov att visa att de är vältränade?
aha.Här uppe är det mycket skoterbilder, skidbilder eller bilder med valfritt dött djur
Inte speciellt mycket spännisbilder tack och lov.
Jag swipar bort fortare än kvickt. Så dålig idé enligt mig. Yngre kanske resonerar annorlunda?Skulle ni säga att det är större eller mindre chans att ni swipar höger om killen har spännisbild ? Det är en av få saker jag inte har testat faktiskt. Det känns lite billigt bara. Men om det funkar kanske man borde testa. Eller näe dit tänker jag nog inte gå... däremot har jag funderat på att lägga in en selfie från gymmet. Ingen spännis dock, de känns lite töntigt.
Jag gillar inte spännisbilder a la pumpad biceps i badrumsspegeln. Eller närbild på magrutor i sängen. Selfie från gymmet beror på. Jag gillar mer den typen av gymbild som verkar vilja visa att träning är personens intresse snarare än den bild som bara vill visa upp en kropp.Skulle ni säga att det är större eller mindre chans att ni swipar höger om killen har spännisbild ? Det är en av få saker jag inte har testat faktiskt. Det känns lite billigt bara. Men om det funkar kanske man borde testa. Eller näe dit tänker jag nog inte gå... däremot har jag funderat på att lägga in en selfie från gymmet. Ingen spännis dock, de känns lite töntigt.
Jag tänker såhär... en selfie där han är ”upp-pumpad” till max och allt fokus är på kropp så är det ett nej tack. Däremot kanske jag valt annorlunda om det exempelvis varit en bild på (marklyft? Typ tyngdlyftning) för känslan i bilden blir typ mer ”här är mitt intresse” snarare än ”här är min kropp”.Skulle ni säga att det är större eller mindre chans att ni swipar höger om killen har spännisbild ? Det är en av få saker jag inte har testat faktiskt. Det känns lite billigt bara. Men om det funkar kanske man borde testa. Eller näe dit tänker jag nog inte gå... däremot har jag funderat på att lägga in en selfie från gymmet. Ingen spännis dock, de känns lite töntigt.
exakt så. gärna bilder på intresse snarare än kropp.Jag gillar inte spännisbilder a la pumpad biceps i badrumsspegeln. Eller närbild på magrutor i sängen. Selfie från gymmet beror på. Jag gillar mer den typen av gymbild som verkar vilja visa att träning är personens intresse snarare än den bild som bara vill visa upp en kropp.
Tänkte en vanlig selfie helkropp , ej spännis, ej linne(Fick ett linne av tjejen jag träna med, slutade använda den dock när vi slutade träna tillsammans. Det är helt enkelt inte snyggt i min mening) utan t-shirt och shorts. Vet inte om det skulle tillföra nåt dock, då det framgår i presen att jag gymmar och redan har en annan träningsbild där jag springer.Jag gillar mer den typen av gymbild som verkar vilja visa att träning är personens intresse snarare än den bild som bara vill visa upp en kropp.
Har du ingen annan som skulle kunna ta en bild på dig i gymmet när du tränar? Typ ett marklyft som @Masqueradee nämnde? Eller knäböj/nåt annat med stången. Så att det blir mer av en actionbild än en selfie.Tänkte en vanlig selfie helkropp , ej spännis, ej linne(Fick ett linne av tjejen jag träna med, slutade använda den dock när vi slutade träna tillsammans. Det är helt enkelt inte snyggt i min mening) utan t-shirt och shorts. Vet inte om det skulle tillföra nåt dock, då det framgår i presen att jag gymmar och redan har en annan träningsbild där jag springer.
Näe, jag har ju inte det just nu. Selfie är no-no?Har du ingen annan som skulle kunna ta en bild på dig i gymmet när du tränar? Typ ett marklyft som @Masqueradee nämnde? Eller knäböj/nåt annat med stången. Så att det blir mer av en actionbild än en selfie.
Äh, det där är ju väldigt individuelltNäe, jag har ju inte det just nu. Selfie är no-no ?![]()
Det skadar ju inte att testa, och det finns garanterat de som gillar sådana bilder och de som absolut inte gillar det, frågan är bara vilka typer av tjejer som gillar vilka bilder och vilka typer av tjejer du vill attrahera. (Och facit på hur allt det fungerar, det har nog ingen här på buke)Skulle ni säga att det är större eller mindre chans att ni swipar höger om killen har spännisbild ? Det är en av få saker jag inte har testat faktiskt. Det känns lite billigt bara. Men om det funkar kanske man borde testa. Eller näe dit tänker jag nog inte gå... däremot har jag funderat på att lägga in en selfie från gymmet. Ingen spännis dock, de känns lite töntigt.
Vissa gillar det och andra gillar det inte.Tänkte en vanlig selfie helkropp , ej spännis, ej linne(Fick ett linne av tjejen jag träna med, slutade använda den dock när vi slutade träna tillsammans. Det är helt enkelt inte snyggt i min mening) utan t-shirt och shorts. Vet inte om det skulle tillföra nåt dock, då det framgår i presen att jag gymmar och redan har en annan träningsbild där jag springer.
Och en annan hade skrivit"Jag är lång, 188 mm."
![]()
Han får kanske plats i dockhuset vi pratade om förut .
Jag skrev en dikt till honom..Svaret från honom var;
"Men du suger och runkar och tar sperman i munnen..?"
Nä... nu orkar jag inte fåna mig mer med honom. Anmäl och blocka. Och swepa vidare.
Jag skrev en dikt till honom..
Ibland är livet svårt
När något i brallan är hårt
Då beger jag mig ut på Tinder
Ja det finns inga hinder
Att vräka ut min sexualitet
Till någon stackare som inget om mig vet
Men jag är man så jag gör som jag vill
Ingen hindrar mig att slå en drill
Respekt är inget för mig
Ja det är inte min grej
Näe, jag har ju inte det just nu. Selfie är no-no?![]()