Dejtandet fortsätter del 15

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag satt jag först och bläddrade bland hästannonser och sen på Tinder.
Det kändes lite absurt.. för det kändes lite likadant..
Speciellt när folk på Tinder hade skrivit om sig själva;
"186 cm lång och har Power och utstrålning"
"Stabil och trygg"

Det hade ju lika gärna kunnat vara beskrivning av hästar... Känns lite lustigt att bläddra på samma sätt...

Idag satt jag först och bläddrade bland hästannonser och sen på Tinder.
Det kändes lite absurt.. för det kändes lite likadant..
Speciellt när folk på Tinder hade skrivit om sig själva;
"186 cm lång och har Power och utstrålning"
"Stabil och trygg"

Det hade ju lika gärna kunnat vara beskrivning av hästar... Känns lite lustigt att bläddra på samma sätt...
Haha! :laugh:
Inte tänkt på det, men det är helt sant. Framför allt om man kollar in männen där (gör det ibland när jag får tråkigt) så är det extra tydligt.

@Red_Chili

Jag får inte så mkt matchningar men däremot får jag titta på en hel del bilder med halvnakna män. Man får vara nöjd med det lilla i livet...:D

Av 100 swipade så har 24 st bild på bar överkropp och magrutor.
ytterligare ca 20 st har bild på sig på gymmet med minimalt linne och rätt spända armar...
Ett par till ligger i sängen där man anar att han är naken och täcket lite halvt nerdraget...

Uppenbarligen tror männen att det är armar och magrutor som är det lockande för kvinnor. Ingen har ju närbild på nakna ben eller på rumpa eller närbild på händer. Den som har fotfetish har inte heller så mkt att hämta där..

@Red_Chili

Jag får inte så mkt matchningar men däremot får jag titta på en hel del bilder med halvnakna män. Man får vara nöjd med det lilla i livet...:D

ytterligare ca 20 st har bild på sig på gymmet med minimalt linne och rätt spända armar...
Ett par till ligger i sängen där man anar att han är naken och täcket lite halvt nerdraget...

Uppenbarligen tror männen att det är armar och magrutor som är det lockande för kvinnor. Ingen har ju närbild på nakna ben eller på rumpa eller närbild på händer. Den som har fotfetish har inte heller så mkt att hämta där..

Haha! Min muskelman har tre gymbilder, han är en spännis deluxe men jag gillar ju sånt :D

Jag fånar mig just nu.. Matchade med en som lät trevlig i presentationen.
Jag- Hej
Han- söker bara sex.
Jag- jag söker bara fem.
Han- vill du ses och ligga?
Jag- nä vi matchar inte. Du har fel nummer.
Han-Kan ju ses och se vad som händer?
Jag- nä du söker efter fel nummer
Han- gillar du kuk?
jag - Banan är godare.

Senast ändrad:
Jag fånar mig just nu.. Matchade med en som lät trevlig i presentationen.
Jag- Hej
Han- söker bara sex.
Jag- jag söker bara fem.
Han- vill du ses och ligga?
Jag- nä vi matchar inte. Du har fel nummer.
Han-Kan ju ses och se vad som händer?
Jag- nä du söker efter fel nummer
Han- gillar du kuk?
jag - Banan är godare.

Svaret från honom var;
"Men du suger och runkar och tar sperman i munnen..?"

Nä... nu orkar jag inte fåna mig mer med honom. Anmäl och blocka. Och swepa vidare.

Självklart kan man skämta om allt, har inte sagt något annat. Jag tycker personligen att skämten i det här fallet tangerar mot shameing däremot och det känns helt enkelt osmakligt.
Därtill har jag svårt att se det som samma sak som att skämta om att man får käka gröt osv, just för att sex och kinks är mer känsligt, på många vis mer tabubelagt och ofta väldigt... Alltså jag har ett ord på tungan här men jag hitta det inte och är tydligen sen till praktiken så vi får se om jag får fram det senare idag! Allt jag får fram är "klimatiserande" vilket såklart är helt fel, nån kanske vill gissa utifrån det? :p
Stigmatiserande?

Oops! Såg att du redan fått svar. Minns: Läs klart först, svara sedan.

Varför ska de bra snubbarna som man kan vara sig själv med, retas på ett bra sätt med osv vara de som inte söker ett förhållande..?
Haha.. ja ... Det är synd när de söker något annat än en själv.
Jag har lagt märke till på Tinder att väldigt många av de som skriver saker som jag gillar är poly och skriver att de redan har en primärrelation.
Vilket tyvärr inte passar mig.

@Red_Chili

Oj :D Av ren nyfikenhet då.. Ungefär var i landet bor du och hur gamla är personerna? Så många halvnakna män ser inte jag, och jag tänker att folk i Sthlm ändå borde vara ganska utseendefixerade många gånger.

Haha.. ja ... Det är synd när de söker något annat än en själv.
Jag har lagt märke till på Tinder att väldigt många av de som skriver saker som jag gillar är poly och skriver att de redan har en primärrelation.
Vilket tyvärr inte passar mig.
Jag har nu provat på det där med poly och det är inte min grej heller.
Nu har han inget förhållande utan vill bara ses utan förpliktelser, och vi har bara setts en gång, men jag gillar hans personlighet (av det jag fått se).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 718
Senast: LovingLife
·
Mat Har lite tråkigheter med min hormonbalans och kroppen spelar några illustiga spratt under den nya behandlingen. Kom att tänka på min Go2...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 431
Senast: mamman
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 748
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka