Dom kanske har en väldigt uttänkt budget för detta?
Hyra
El
TV/Bredband
Bil
Försäkringar
Sparande
Slav
Inkomster:
Lön
Barnbidrag
Pengar från slaven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom kanske har en väldigt uttänkt budget för detta?
Hyra
El
TV/Bredband
Bil
Försäkringar
Sparande
Slav
Jag tänker att slavarna går igång på programledarna - och får dessutom hela spektaklet inspelat för tvDom kanske har en väldigt uttänkt budget för detta?
Hyra
El
TV/Bredband
Bil
Försäkringar
Sparande
Slav
Och gå igång på att se saldot på kontot minska osv.
De skulle för övrigt hamna i nirvana av mina kontonHerregud. Jag väntar ett viktigt jobbsamtal vilken sekund som helst men kan inte sluta skratta![]()
Hmm jag ska kanske fundera en vända till på om jag inte har en dominant ådra någonstans ändåDe jag vet om så de struntar ganska hårt i VAD du sen gör med pengarna. Verkar vara att du kontrollerar hans pengar. Vet de som liksom fört över XX tusen till hennes konto (bara pratat med manliga moneyslaves), eller hon fått alla bankkoder/kreditkortet. Och gå igång på att se saldot på kontot minska osv.
Verkar alltså inte behöva handla om att t ex betala shoppingturen eller betala fina saker (kläder, inredning etc) till henne eller betala hennes räkningar utan ffa kontrollförlusten över ekonomin? Även om det säkert är individuellt och finns olika nivåer/grader. Men du skulle säkerligen kunna hitta nån som gick igång på att du använde pengarna till att ge bort och laga bilen.
Eller skaffa häst?De borde söka till Lyxfällan![]()
Ja. Ett hål i plånboken så gott som något.Eller skaffa häst?
Alltså jag tänker lite såhär att man måste kunna skratta åt det utan att man i samma veva kastar bort allt respekt. Jag har också lite saker som är udda, som jag skrattar åt själv och som min väninna (som vet om) också skrattar åt. Jag har också kontakt med folk som har rätt udda (och i samhällets ögon farliga!) kinks där vi tillsammans skämtar åt skämt som faktiskt helt avspeglar vad de här personerna (och jag) tänder på. Jag förstår verkligen inte allt, särskilt inte fetischer. Men det betyder inte att jag saknar respekt för att andra tänder på andra saker. Det gäller också att ”mysa”!Alltså jag fattar att ekonomisk underkastelse kan verka mysko och så men enough with the kink shameing snälla? YKINMKBYKIO är en bra grej att leva efter. Så länge det är mellan två samtyckande vuxna vad är det att förfasas och/eller skratta över?
Det är skillnad på att fundera kring hur det funkar och DRIVA med det. Jag har också en del kinks och fetisher som inte är helt accepterade av samhället i stort och jag skrattar och skämtar om dem. Men jag shamear inte. Jag förstår kanske inte alltid (eller ofta tbh) men jag skulle aldrig shamea. Så länge det ör två samtyckande vuxna.Alltså jag tänker lite såhär att man måste kunna skratta åt det utan att man i samma veva kastar bort allt respekt. Jag har också lite saker som är udda, som jag skrattar åt själv och som min väninna (som vet om) också skrattar åt. Jag har också kontakt med folk som har rätt udda (och i samhällets ögon farliga!) kinks där vi tillsammans skämtar åt skämt som faktiskt helt avspeglar vad de här personerna (och jag) tänder på. Jag förstår verkligen inte allt, särskilt inte fetischer. Men det betyder inte att jag saknar respekt för att andra tänder på andra saker. Det gäller också att ”mysa”!
Jag stötte på en som gillade fula fötter en gång. Han gillade mina, den jävelnPå tal om fetischmän så har jag inte träffat en enda! Har nog riktigt fula fötter![]()
Alltså jag brukar tycka att du är smart men ibland får du för dig så dumma grejerHåll er borta, säger jag bara.![]()
Alltså jag tänker lite såhär att man måste kunna skratta åt det utan att man i samma veva kastar bort allt respekt. Jag har också lite saker som är udda, som jag skrattar åt själv och som min väninna (som vet om) också skrattar åt. Jag har också kontakt med folk som har rätt udda (och i samhällets ögon farliga!) kinks där vi tillsammans skämtar åt skämt som faktiskt helt avspeglar vad de här personerna (och jag) tänder på. Jag förstår verkligen inte allt, särskilt inte fetischer. Men det betyder inte att jag saknar respekt för att andra tänder på andra saker. Det gäller också att ”mysa”!
AttansJag stötte på en som gillade fula fötter en gång. Han gillade mina, den jäveln![]()
Alltså jag brukar tycka att du är smart men ibland får du för dig så dumma grejer![]()
Alltså jag fattar att ekonomisk underkastelse kan verka mysko och så men enough with the kink shameing snälla? YKINMKBYKIO är en bra grej att leva efter. Så länge det är mellan två samtyckande vuxna vad är det att förfasas och/eller skratta över?
Eller hur! Jag visste att de var fula och jag kunde inte bry mig mindre iom att det bara är fötter, men var lite schysst liksom?!Attans![]()
Precis. Alltså, minMen han är ju![]()
Ang att shamea moneyslaves så kan det vara på sin plats att veta att väldigt många moneyslaves utnyttjas något enormt och åker på riktiga problem när deras räkningar inte betalas innan man raljerar om att man skulle ha en egen. Skämten är i allra högsta grad verkligt allvar liksom.
Ang att shamea moneyslaves så kan det vara på sin plats att veta att väldigt många moneyslaves utnyttjas något enormt och åker på riktiga problem när deras räkningar inte betalas innan man raljerar om att man skulle ha en egen. Skämten är i allra högsta grad verkligt allvar liksom.
Men hur ska man kunna skämta utan att shamea om definitionen är så snäv? Självklart är det INTE roligt när folk råkar illa ut!Ang att shamea moneyslaves så kan det vara på sin plats att veta att väldigt många moneyslaves utnyttjas något enormt och åker på riktiga problem när deras räkningar inte betalas innan man raljerar om att man skulle ha en egen. Skämten är i allra högsta grad verkligt allvar liksom.